Hoi dames ik wil ook graag me eigen aanmelden in de lijst ik ben 26 december uitgerekend.. Het wordt mijn vierde kindje
Voor mij is het niet heel vreemd of zorgwekkend dat ik achteruit ben gezet. Kort voor deze zwangerschap heb ik een miskraam gehad, waardoor ik nog niet helemaal een stabiele cyclus had. Voor het gemak heb ik eerst mijn cyclus van voor de miskraam aangehouden hoewel ik mijn eisprong wel iets later dan normaal heb gevoeld. Ik denk daarom dat ik gewoon een langere cyclus heb gehad. Na een miskraam loopt dat niet altijd direct weer volgens schema. Ik hoop ook op een goede uitslag van de combinatietest! Heb er ook wel zin in, omdat we dan ons kindje weer even kunnen zien. Anders duurt het weer heel lang natuurlijk. Wat grappig dat jij ook dacht iets gevoeld te hebben! Gister toen ik even op de bank lag bij te komen voelde ik ook dat er fanalen gaande was in mijn buik.. ik denk niet zozeer dat ik de baby voelde bewegen, maar dat ik de effecten van de bewegingen wel voelde.. Wat fijn dat je misselijkheid al wat weg trekt, dat lijkt me een hele opluchting! Ik ben hier sowieso alleen maar bij vlagen even misselijk geweest. De vermoeidheid was wat beter vorige week, maar deze week begint heel moe.. haha! Eigenlijk vind ik dat niet heel erg, omdat ik er wel van geniet van het zwanger zijn.
Hoi dames, Mag ik ook meekletsen? Ik heb vanavond mijn termijnecho. Tot nu toe ben ik op 26 december gezet . Wij hebben al een dochter van okt 2013.
Kunnen ze het al zo vroeg zien op een echo? Bij mij in het ziekenhuis doen ze dan niet voor 16 a 17 weken en dan bieden ze je nog geen zekerheid. Hopelijk voor jou is het goed te zien. Ook wij slaan de combinatietest en nipt over. Ik krijg alleen een guo. Ook al is er dan wat aan de hand, dan laten we het gewoon komen. Ik vind het alleen fijn om me te kunnen voorbeiden als er wat aan de hand blijkt te zijn (waar ik overigens niet van uit ga). Ik voel het de laatste dagen ook voornamelijk in de avond, als ik languit op de bank ben geploft. Zou het dan toch de beeb zijn. Wat een fijne gedachte.
het ligt eraan welk apparaat ze hebben, mijn zoontje wist ik met 13 weken precies en mijn dochter met 14 weken. de 15e ben ik 13,5 week
Als je je eisprong later hebt gehad, dan klopt het toch dat je iets teruggezet bent? Het kan ook zijn dat de innesteling net iets later was. Maar ik snap je ongerustheid, vooral na een miskraam. Wel heel fijn dat je de kleine extra kan zien door die combinatietest. Misschien voelde je de baby ook, en was het niet eens het effect van de beweging. We zullen er nooit achter komen Wel een heel fijn gevoel, vind je niet! Denk je van de vermoeidheid af te zijn, is hij er weer! Dat is het leuke aan de hele zwangerschap, er gaat niks zoals gedacht
Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Je 4de kindje alweer, wow dat zijn er nogal wat. Hoe oud zijn je kinderen op dit moment?
Scorpion, wow dat is vroeg. Ik denk maar dat ik bij jou in het ziekenhuis lang ga haha. Laten we hopen dat het niet te vroeg is.
Ik bedoelde ook juist dat ik er niet over in zit vanwege waarschijnlijk de langere cyclus Zeker het leuke van de zwangerschap! Geniet er volop van, zelfs de vlagen misselijkheid heb ik voor lief genomen en vond ik prima!
hahaha.. sorry, ik ben gewoon erg moe op dit moment. Wat knap, ik zat alleen maar te balen dat ik zo misselijk was.
Jij bent er vroeg bij met geslachtsecho scorpion! Echo buro waar ik een afspraak heb doet het vanaf 14 weken, maar heb hem met 16 weken staan, voor de zekerheid. Bij lot met 15 weken.
Sorry meiden.. ik verwaarloos jullie behoorlijk. Ik probeer mee te lezen... maar heb zo weinig energie... Misselijkheid word niet minder helaas nog. Overgeven wel. Afgelopen vrijdag een echo gehad en de groei was iets vertraagd.. ik ben nu terug gezet naar 29 december.. Maandag hebben we de counseling voor de vroege guo en dan in de zelfde week die guo. 14 juli weer afspraak gyn met echo... Volgende week gaan we op vakantie. Hopelijk gaat dat allemaal goed... We hebben iig een heel fijn huisje
Hier een ego berichtje De echo was goed, geen afwijkingen te zien en uitgerekende datum is die ik zelf al had uitgerekend 20 december. Precies op schema dus . Wij doen geen geslachtsbepalende echo trouwens. xxx
Nath, wat naar dat je nog steeds zo beroerd bent. Gelukkig dat het overgeven al minder is geworden, nu de misselijkheid nog. Hopelijk is het snel over zodat je van je vakantie kan genieten Lolliebol, wat fijn dat de echo zo goed was. Laten jullie het een verassing wat het wordt of wacht je tot de 20 weken echo? Dankzij Scorpion ben ik gister nog wat gaan rondkijken en een echobureau bij ons in de buurt doet de geslachtsbepaling bij 15 weken. Ik heb toch maar een afspraak gemaakt voor 15,5 week. Ik kan dit keer niet tot de 20 weken echo wachten. Ik heb nu 2 dagen nadat ik terug kom van vakantie de echo, dus iets leuks om naar uit te kijken als ik terug kom
Hier gaat de vk over 4 weken een poging doen om te kijken naar het geslacht . Mijn 20 weken echo staat ook gepland. Ik ben dan 19.0 week.