Wij gaan voor de Mutsy EVO Industrial Blue. Wij wonen binnenstad Amsterdam en voor ons was doorslaggevend dat hij niet te zwaar is en klein opvouwbaar voor in de gang. En de jeans kleur vinden wij leuk😊
Bij mij was het ook 5000 denk dat dat in Nederland de miste kans is die gemeten kan worden. Gaf bij mij ook aan dat ik het minimale had gescoord.
Wij hebben de Mutsy Single spoke gekocht bij onze dochter. Het was de praktische voor ons. En we hadden een mooi koopje/deal. Je moet op best veel dingen letten bij een kinderwagen kopen. Wat ik belangrijk vond is dat het luchtbanden had, veel ruimte voor spullen (het wordt toch je pakezel voor luiers en tassen enzo en bij deze kon een extra mand bijgekocht worden), een hoge duwstang (we zijn beide lang), dat mijn dochter er zelf in kan zitten/klimmen (voetenplankje moet dus vast zitten aan het onderstel en laag zijn; dit is voor nu tijdens de zwangerschap handig), hij moest compact opklapbaar zijn, niet te zwaar, Het zitgedeelte wilde ik helemaal plat kunnen leggen (voor een baby van 6/7 maanden is dat wel prettiger dan zoń bakje), de wielen moesten er makkelijk af kunnen en ik wilde er niet teveel geld aan uitgeven. Achteraf zou ik denk ik liever een 2e handse hebben gekocht en die weer verkopen. Kost een stuk minder geld en er zijn er zat waar maar 1 kindje in gelegen heeft. En ik had nu weer een andere kunnen kiezen Mijn kraamhulp die bij onze dochter heeft gekraamd wil nu ook weer komen! Super fijn! Dan weten we tenminste al wie er komt. Jullie dat ook al geregeld? Hoe gaat het met jullie buiken groei? Hier wordt het nu toch echt zwangerschapsbroeken. Mijn eigen broek knelt teveel. Nog 2 afspraken voor het lijstje: 21/7- controle VK 5-08- 20 weken echo
Ik heb Kzh net ook een berichtje gestuurd. Wij hebben onze familie en vrienden inmiddels op de hoogte gebracht, dus durf me nu wel aan te sluiten.
Joolz en Stokke zijn in mijn ogen alleen maar `om mooi te wezen` kinderwagens en natuurlijk moet iedereen gewoon doen wat ie wil. Ik zal niet zoveel meer schrijven hier. Fb is makkelijker en bovendien krijg ik overal het gevoel (ook soms op fb) dat ik nergens bij hoor omdat ik zo anders denk als velen.
Wat jammer dat je dat zo voelt! Je bent gewoon iemand met een mening, net zoals anderen. Ik denk dat het uiteindelijk nog wel meevalt hoe anders jij denkt te zijn dan velen . Ik ben wel benieuwd waarin je je dan zo anders voelt denken. Mayo89! Wat leuk een zoon! Je kunt losgaan in blauw!
@zolief, teveel om op te noemen . Soms voel ik dat gewoon zo, kan er niks aan doen. Door het schrijven hier en op fb krijg ik gewoon vaak het idee dat ik echt anders ben als anderen. Maar ook in mijn eigen omgeving word ik al vreemd aangekeken als ik zeg dat die buik die groeit noodzakelijk kwaad is, want ik moet blij zijn met die buik zeggen ze dan . Dan probeer ik het uit te leggen hoe ik het zie, maar daarin word ik gewoon niet begrepen.
Lolliebol, wat naar dat je dat voelt, maar vast wel onnodig. Vind het juist knap dat je je eigen mening hebt, ookal zou die mening anders zijn dan vele andere. Gefeliciteerd mayo98, wat leuk !
@lollibol, Dat is natuurlijk geen prettig gevoel. Wat ik wel knap vind is dat je vooral bij jezelf blijft en dat is een sterke kracht voor een moeder! Hoop dat je toch kan genieten van de zwangerschap en uiteindelijk van je kleintje! Ik schrijf dan niet mee op facebook maar dat is voor mij een bewuste keuze. Hoop dat je hier blijft meeschrijven!
@mayo, ik zal hier echt nog wel schrijven maar niet vaak meer. Van het nieuwe kleintje ga ik zeker weten genieten hoor
Lolliebol, geeft toch niets dat jij anders denkt. Iedereen mag toch denken en doen wat ie wilt ik vind het wel gezellig als je mee blijft kletsen hoor
@lolliebol Voor mij denk je niet anders hoor. Ondanks dat wij 4 jaar bezig zijn geweest voor baby nr1 zeg ik heel vaak voor mijn zinnen: ik wil niet ondankbaar klinken maar...... Ja ik wordt dik, rek/scheur uit, moet 100x naar de wc.... Allemaal voor het goede doel....maar soms.... En ben pas bij week 16😁 Ik kan je ook nu al vertellen dat ik er de laatste maand waarschijnlijk klaar mee ben en dat ik dankbaar ben dat manlief minder gaat werken en ik lekker 4 dagen blijf werken. Maar het is zeker zo dat het als zwangere vrouw moeilijk is om dit te uiten. Want men vind je al snel ondankbaar.... Maar vrouw, ik snap je helemaal!
Het is hier inderdaad wel heel stil! Hier gaat het goed.. ik voel me steeds energieker gelukkig. Denk dat het bij de meeste nu wel zo is (hoop ik). Ik heb volgende week een afspraak bij de VK. We gaan dan luisteren naar het hartje en die avond heb ik de pretecho voor de geslachtsbepaling. Ik ben heeeeel benieuwd!