16 t/m 31 december 2015 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Amore1, 15 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Wanneer hebben jullie de 20 wk echo?

Fijn mayo dat je misselijkheid voorbij is. Hier gelukkig ook! Had er ookmega last van maar gelukkig hielp bij mij de emasefane behoorlijk.

Wat vervelend van je rug mayo.... Probeer tussendoor even rust te nemen. Ook op werk je benen exht even omhoog!
    Hier ook steeds meer last van mn bekken.... Had ik bij dl ook behoorlijk erg. Volgende week naar ds fysio. Verder voel ik me heel goed!
    Wij gaan eerst dl haar kamer maken die gaat naar een andere kamer en dan haar kamer wat meer jongensachtig maken. Heb al wel ideeën en meubels heb ik nog van dl dus dat scheelt! Heb paar dingen aan kleding gekocht na de echo 😊 heb natuurlijk vooral meidenspul.

En jullie?

2. mayo89

mayo89 Actief lid

4 feb 2015
    139
    36
    28
    Ik heb a.s dinsdag de 20 weken echo. Met 15,5 week heb ik een pretecho gehad en ze vertelde dat het een jongetje ging worden. Mijn schoonzusje heeft een kleine man van 1.5 en heeft nu al enorm veel spullen naar mij doorgeschoven. Ze had ook nog zoveel spullen nieuw die ze nooit had gebruikt. Heb zelf eigenlijk nog bijna niets gekocht. Ik wil het kamertje beetje unikleuren geven. Ik heb voor de misselijkheid ook emasefene gehad. Vooral toen we een weekend weg gingen met de bus. Dat weekend had ik ze 2x per dag en nog braken :(. Door de medicatie voelde ik mij enorm suf. Verder heb ik het niet lang gebruikt omdat het effect bij mij erg klein was. Ondanks de medicatie toch braken. Vind het wel een fijn gevoel hem nu dagelijks te voelen. Geeft beetje het gevoel dat het goed zit. Hopen dat dit nu ook blijkt uit de 20 weken echo.

3. Kiki70

Kiki70 Actief lid

31 jan 2015
    129
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    Hier 10aug de 20weken echo. Ben best zenuwachtig. Ik voel de beeb nu sinds deze week goed trappelen zoo leuk weer:)
    Verder is hier ook de misselijkheid zo goed als verdwenen heerlijk en kan ben ook minder moe:) heerlijk..
    De leukere weken komen nu he meiden:)
    Rugpijn af en toe hier vooral omdat ik 's nachts dus perongeluk op me rug slaap.. Terwijl ik dat helemaal niet fijn vindt want wordt wakker met enorme rugpijn:(
    Hier ook afspraak voor fysio gemaakt ivm me bekken bij dl ook last van gehad en nu voel ik het weer licht dus even voor wezen hopelijk.

4. 82Fie

82Fie Lid

27 feb 2015
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik ben ook weer terug na even radiostilte, zojuist alles even bijgelezen! Vandaag 20 weken en 2 dagen en woensdag 5/8 eindelijk de 20 weken echo! Voel vanaf week 17 al vrolijk getrappel, echt zo bijzonder! Nog 2 nachtjes en dan weten wij ook of alles goed is en wat het wordt, zoooo benieuwd 😊

5. Cherelles

Cherelles Lid

19 jul 2015
    98
    10
    8
    den haag
    Fijn dat er weer wat leven is hier! haha Ik heb afgelopen donderdag de echo gehad en wij krijgen ook een jongetje! :)
    We hebben de namen al klaar (al met 10 weken volgens mij haha)
    Vandaag zijn we begonnen met de babykamer, volgende week komen de meubeltjes eraan. En dan kunnen we de kamer helemaal goed gaan inrichten :)
    Hoe ik me voel.. ja.. nog steeds nergens veel last van.. valt me op dat ik de laatste dagen minder last heb van maagzuur, alleen nog last van mijn stuitje maar niet zo heel ernstig. t gaat me voorlopig nog goed af gelukkig!
    Volgens mij is het de tijd van de jongetjes haha :p
    gefeliciteerd allemaal!
    Misschien moeten we een keer met elkaar afspreken joh als we allemaal bevallen zijn! :p

6. Helena88

Helena88 Actief lid

12 feb 2015
    272
    40
    28
    Wat gezellig! Er is weer leven in de brouwerij!
    Ik heb pas 17 augustus de 20 weken echo. Ik vind het ook erg spannend. Wij zijn nog niet begonnen met de babykamer. Ik weet al wel welke kamer ik wil. Die ga ik na de 20 weken echo bestellen en dan gaan we beginnen. Ik heb er wel zin in! Zijn jullie al begonnen? Misschien kunnen we foto's uitwisselen van de babyuitzet. :D:p

7. Miek88

Miek88 Lid

19 mrt 2015
    76
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gelukkig is er idd weer wat leven!
    Lijkt erop dat er veel jongetjes geboren gaan worden. Wij krijgen ook een baby boy!
    Hij is erg druk, zelf voel ik hem vaak sochtends en savonds.
    Morgen de twintig weken echo! Spannend!

Qua klachten: erg last van m'n heupen en daardoor deze week ook afspraken bij bedrijfsarts enz.
    Heupdyplasie in voorgeschiedenis wat nu opspeelt door overbelasting en verweken van het bekken. Erg lastig, heb er veel pijn aan en kan moeilijk veel lopen staan en dergelijke.
    Hoop dat we passende oplossing kunnen vinden aangezien ik in de zorg werk.
    Zijn hier nog meiden die ook heupproblemen hebben??

8. Kiki70

Kiki70 Actief lid

31 jan 2015
    129
    0
    16
    NULL
    NULL
    Woow wat een jongens! Heeft mijn baby meisje het voor het uitkiezen;) en zo grappig een jaar geleden met me dochter werden er ook zoveel jongentjes geboren.. Toen was zei met 2 andere meisjes de ene dames bij de yoga club de rest 11 jongens:0

Hier aankomende maandag 20weken echo vind het ook zoo spannend. Ik voel de beeb wel af en toe maar nog niet zoveel maakt me dan wel weer ongerust:(
    Baby kaner gaan we ook na de 20weken echo doen. We zoeken alleen een kleinere kledingkast met 1 deur die zijn bijna niet te vinden man:(
    Het wordt een vrij klein kamertje dus moeten slim zijn in meubels;)

9. Kiki70

Kiki70 Actief lid

31 jan 2015
    129
    0
    16
    NULL
    NULL
    Geen heupproblemen lijkt me erg pijnlijk:(
    Wel last van me bekken al dus loop ook bij de fysio

10. 82Fie

82Fie Lid

27 feb 2015
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanochtend de 20 weken echo gehad, de beeb is officieel helemaal goedgekeurd, echt een fijn gevoel!
    En, wij krijgen een meisje!!!

11. mayo89

mayo89 Actief lid

4 feb 2015
    139
    36
    28
    Fijn al die goede berichten.
    Hier gisteren 20 weken echo gehad. Hij was erg aanwezig en bewegelijk. Veel tegenduwen en bewegen. Erg grappig om te zien en het tegelijk te voelen. Verder was alles volgens curves dus een hele geruststelling.

12. Lissiekrekel

12 mei 2015
    22
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ook ik ben in december uitgerekend!
    25 december, morgen de 20 weken echo! :)

13. Miek88

Miek88 Lid

19 mrt 2015
    76
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gister een fantastische twintigwekenecho gehad! Hij lag te spartelen tot en met op m'n blaas wel te verstaan dus in stuitligging. Ach het was echt zo mooi om te zien!
    Hij is helemaal goedgekeurd!😊
    Fijn om al die goede berichten te horen!
    Weten jullie al een naam??

14. Miek88

Miek88 Lid

19 mrt 2015
    76
    0
    6
    NULL
    NULL

Welkom! Ik ben ook de 25ste uitgerekend hihi! Van een jongen!😍
    Hoop dat je een goede zwangerschap hebt!
    Uit welke regio kom je?

15. Lissiekrekel

12 mei 2015
    22
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik kom uit regio Rotterdam :) En ook ik krijg een jongetje!
    Tot nu toe helaas wel wat vervelende dingen, ik heb de ziekte van perthès wat niet heel makkelijk is momenteel met de zwangerschap, en ik heb onverklaarbare bloedingen :( vandaag een uitstrijkje en kweekje afgenomen en over 2 weken pas de uitslag..
    Welke regio kom jij?

16. Miek88

Miek88 Lid

19 mrt 2015
    76
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat onwijs vervelend!
    Ben niet bekend met die ziekte, maar lijkt me erg lastig.
    Wel goed dat ze je in de gaten houden.
    Regio Nissewaard.
    Leuk beide een jongetje!!

17. Kiki70

Kiki70 Actief lid

31 jan 2015
    129
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier was de 20weken echo ook helemaal goed:) het is een erg drukke dame:)

18. Mar190

Mar190 Lid

5 feb 2014
    9
    0
    0
    Hey allemaal! Mag ik ook gezellig hier mee kletsen?
    Ik ben 25 december uitgerekend en we krijgen een meisje!
    Vorige week 20 weken echo gehad en alles gaat goed, een gezellig druk meisje die heerlijk aan het spartelen is! Zo fijn dat alles goed gaat.. Vond de echo toch wel onwijs spannend.

19. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Kan iemand de lijst weer ff compleet maken? Ben even kwijt wie dat hier deed.

Hier ook een goede 20 weken echo gehad! Heerlijk om te weten dat het er goed uit ziet. Zo bijzonder.

20. Esje87v

Esje87v Actief lid

21 jun 2014
    392
    2
    18
    NULL
    NULL
    Zo, ik was dit topic al weer helemaal vergeten joh!
    Nou ja, beter laat dan nooit!

Hier ook onlangs een top 20 weken echo gehad! Goed om te horen dat dat bij jullie ook zo was!
    De kleine jongen begint steeds actiever te worden, mijn buik lijkt soms wel een golfslagbad :D

Deel Deze Pagina