16 t/m 31 december 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vlindertje81, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Als jullie je naam in een pb naar Jajo sturen dan voegt ze jullie toe aan de facebook-groep. Het is een geheime groep, dus niet te vinden. :)

2. MamavanThiemo

MamavanThiemo Bekend lid

21 okt 2012
    550
    11
    18
    Dankjewel Imp.

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ja n ook in m'n liezen n bekken soms n pijn scheut
    Hier ook imens moe..
    Doordat ik bijv gister avond n nacht zo beroerd was door oa oogpijn spanning in m'n nek ed slecht geslapen en heb vandaag alleen al drie u achter elkaar bij geslapen n ga nu na even wat te eten weer verder tot etenstijd want dan komen de kids terug
    Dit kan gwn Nie altijd omdat ik meestal met de kids ben ntl dus nu maar f van nemen

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Vervelend zeedauw, ik eet ook heel selectief en dat is best lastig met boodschappen doen en koken want kan Nie alles meer eten..

Sterkte, hopelijk wordt snel beter

En blond&young heb dat vaker gehoord dat mensen wel eens even n paar kg afvallen dat komt er later meestal weer bij

5. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Voor iedereen die vandaan een echo heeft: Succes en heel veel plezier!

Morgen staan 2 nekplooimetingen zie ik. Succes meiden morgen!

Hier echt even geen zin in eten, wel honger. Lekker dan:p
    Vandaag even sandalen voor zoon wezen halen. Uiteindelijk toch via internet, want in de winkel hadden ze zn maat niet meer. Maar gek genoeg vind ik het zo zomers in mn bolletje als ik sandalen heb, zelfs als ze niet voor mij zijn haha. Morgen komen ze binnen, ben benieuwd.

Vrijdag gaan we waarschijnlijk naar de Efteling. Als het droog blijft. Even uitzoeken waar ik allemaal in mag. Zoon is gelukkig niet zo;n durfal, dus ik hoef voor beide kinderen niet bang te zijn. Heb er echt zo'n zin in!

Imp: Hoop dat je snel van de misselijkheid af bent.
    Zeedauw, dat weeige gevoel ken ik. vaak kleine beetjes eten helpt, maar als je nergens zin in hebt is dat heel vervelend! Sterkte er mee, het gaat gelukkig vanzelf een keertje weg

6. Regina88

Mini25;
    De nekplooimeting is hier ingeboekt voor een half uurtje. NEt als de 20 eken echo. Maar het kon uitlopen zeiden ze.

7. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Oké, dankje!

Volgende week dinsdag mag ik pas, ben naast de zenuwen voor de uitslag ook zo benieuwd hoe de kleine er nu uit ziet.

8. Elfenprinses

Elfenprinses Actief lid

27 jan 2014
    248
    1
    16
    Zuid West Brabant
    Morgen hebben wij ook de nekplooimeting. Ik ben eigenlijk een beetje nieuwsgierig of het geslacht al zichtbaar is.

Vervelend dat er mensen nog misselijk zijn. Hier is het bijna helemaal weg. Hopelijk trekt het bij jullie ook snel weg.

Mijn bekken werkt alleen niet mee. Zoals ik nu loop, liep ik de vorige keer tegen de bevalling. Dat belooft wat. Hopelijk kan de fysio helpen.

Weet iemand waar je voordelig positie zwemkleding kan kopen? Ik pas niet meer in mijn badpak. En om nou meer dan dertig euro te gaan betalen, vind ik een beetje veel. Hoe lossen jullie dit op?

9. Regina88

Wat het geslacht betreft, ik denk het zelf niet. Want dat kan je eigenlijk alleen zien bij een potty shot en dat doen ze dan volgensmij niet. De kijken echt alleen naar de nekplooi. Of je moet een toppertje treffen die wil kijken. Zou wel echt super zijn he!
    Ik wacht echt gespannen af tot 8 juli. Nog een maandje en dan weten we het. Nu maar hopen dat ze het ook goed hebben:p

10. MamavanThiemo

MamavanThiemo Bekend lid

21 okt 2012
    550
    11
    18
    Hier net mooie echo gehad. Kindje zien trappelen en zwaaien.
    Helaas ligt de placenta weer aan de voorkant net als bij mijn 1e. Dus zal het langer dan normaal duren voordat ik wat voel.

Morgen nekplooimeting. Spannend!!!

11. Regina88

Ik vind het echt zo gek om te beseffen dat ik vanaf vandaag alweer in het 2e trimester zit...

Wat gaat het snel! Hebben jullie dat gevoel ook?

12. Regina88

Wat fijn van je mooie echo MamavanThiemo!

Kan het verder geen kwaad dat je placenta aan de voorkant zit? met bevallen oid?

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Succes dames morgen met de nek plooi meting

Fijn dat j beebje t goed doet Mamavanthiemo

Ik voel me nog steeds Nie lekker.. Bluhhhh laat t maar afkoelen

14. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Top echo, volgens het boekje, sparelt er op los. Heel blij!
    Controle woensdag 7 juli
    20 wkn echo 2 August

Bijgevoegde bestanden:

15. MamavanThiemo

MamavanThiemo Bekend lid

21 okt 2012
    550
    11
    18
    Als het goed is groeit de placenta mee met mn buik dus groeit ie vanzelf mee naar boven. Nu ligt hij in iedergeval voor de uitgang.

16. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Vervelend mamavanthiemo, maar je hebt nog een hele tijd waar het in naar boven kan groeien. Geloof tot voorbij 30 weken.

17. Voor de dames met goede echo's; gefeliciteerd!

Regina ja het gaat hard, maar ik probeer deze zwangerschap bewust mee te maken want bij mijn tweede vloog het zo voorbij omdat ik druk was met de oudste, en vind het nu zo jammer dat ik me er maar weinig van herinner.. Dus dat helpt wel maar het gaat alsnog veel te snel :p

18. D83 hoop dat je nog bij hebt kunnen slapen!
    Ben zelf vanmiddag ook even gaan liggen, soms heb ik van die instortmomentjes en als je dan even geen kinderen om je heen hebt moeten we er maar van profiteren ;)

Elfenprinses sorry heb geen tip voor je behalve een bikini dragen :p Geslacht kunnen ze nu nog geen uitspraak over doen, aangezien er geen zekerheid is met deze termijn zullen ze in medische echo's denk ik niet zomaar een uitspraak erover doen.

Mijn gyn zei dat we het volgende afspraak wel zeker weten al, dan ben ik net 16 weken en is voor mijn gevoel echt supervroeg, omdat ik het bij mijn 2 oudste pas met 22 weken wist :O Maar nu heeft ze zo'n high tech apparaat en durft ze het blijkbaar wel aan haha. Ik had het wel leuk gevonden als het een verrassing kon blijven, maar de papa wil het heel graag weten die heeft echt geen geduld :p En ach ik ben er ook niet op tegen haha ik ben toch ook wel erg benieuwd!

Morgen heb ik een van mijn twee schriftelijke examens, ik stress wel een beetje maar het moet lukken. Ik probeer vanavond maar te ontspannen, want stampen heeft nu toch geen nut meer denk ik.. Bovendien zijn het logisch nadenken vragen van niveau derde klas dus dat moet lukken.. :)

19. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Wat n mooie echo! Fijn dat j kanjer t zo goed doet!

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Dankjwel Luca heb nog even geslapen en toen kids erin lagen ook, ik kon gwn Nie meer. T blijft gwn af en aan klieren, en er zit zoveel spanning in m'n nek ook.. Ellende
    Blij dat ik naar bed kon vandaag dan zie j pas hoe moe je bent als j j er eindelijk aan kan toegeven

Super leuk dat je t bijna weet ook! Hier in Nederland kan dat op sommige lokaties al met 13 wk en bij veel buros tussen de 14&16 wk
    De apparatuur wordt steeds beter.. Had jij n voorgevoel wat t gaat worden?

Heel veel succes met j tentamens morgen! Duim voor je! Gaat vast goed komen! Goede nachtrust gewenst!

Deel Deze Pagina