MamavanThiemo, Ingii89 en Zeedauw heel veel succes vandaag. Hopenlijk krijgen jullie ook goed nieuws met de nekplooimeting. Luca, succes met je examen vandaag!
16 t/m 31 december 2016 16. 17. mamabeertje - 24 jaar - 2e kindje centurychild6f3 - 27 jaar - 2e kindje debjola - 33 jaar - 5e kindje maleintje - 25 jaar - 2e kindje Kruimell - 27 jaar - 1e kindje Kitsune - 29 jaar- 1e kindje 18. pippins - 32 jaar - 2e kindje poeliwoepi - 25 jaar - 2e kindje Fem90 - 26 jaar - 1e kindje Luca2504 - 27 jaar - 3e kindje Ingii89 - 27 jaar - 1e kindje 19. wannebemommie - 28 jaar - 1e kindje Roanna - 27 jaar - 2e kindje 20. elfenprinses - 36 jaar - 2e kindje Regina88 -27 jaar - 2e kindje Mirtje - 29 jaar - 2e kindje Mamavanthiemo - ?? jaar - 2e kindje 21. luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje 30anouk - 30 jaar - 1e kindje 22. vlindertje81- 34 jaar - 2e kindje 23. JaJo - 28 jaar - 2e kindje 24. smoets - 31 jaar - 3e kindje Blossom82 - ?? jaar - 1e kindje 25. PCOS - ?? jaar - 2e kindje Mini25 - 24 jaar - 1e kindje Imp - 32 jaar - 3e kindje Honey1985 - ? jaar - 1e kindje Owl - 24 jaar - 1e kindje 26. BlondAndYoung - 27 jaar - 1e kindje 27. Klein - 28 jaar - 2e kindje Examplisity - 24 jaar - 2e+3e kindje 28. Fame - 28 jaar - 3e kindje Zeedauw - 27 jaar - 1e kindje D83 - 32 jaar - 3e kindje 29. Ried - ?? Jaar - 2e kindje Brenda028 - 28 jaar - 1e kindje 30. Nesher - ?? jaar - 3e kindje KleineRoe - 29 jaar - 2e kindje 31. Larissa100 - 28 jaar - 2e kindje Nadin - ?? jaar - ?? kindje totaal aantal : 39 afspraken: 8 juni MamavanThiemo combinatietest 8 juni Ingii89 Nekplooimeting 8 juni Zeedauw controle gyn 9 juni Regina88 Nekplooimeting 10 juni JaJo Nekplooimeting 13 juni Pippins combinatietest + co gyn 13 juni JaJo controle gyn 14 juni Mini25 termijnecho + combinatietest 15 juni Honey1985 echo 17 juni maleintje termijnecho 21 juni KleineRoe Termijnecho 21 juni Owl nekplooimeting + vroege GUO + controle 23 juni Examplisity afspraak gyn + echo? 24 juni D83 Geslachtsbepaling 24 juni Ingii89 Geslachtsbepaling 24 juni BlondAndYoung termijnecho 2 juli Mini25 Geslachtsbepaling 4 juli Luca2504 controle gyn 5 juli 8.30 JaJo uitgebreide echo (controle groei+geslachtsbepaling) 8 juli Regina88 Geslachtsbepaling 12 juli JaJo vroege GUO 12 juli Brenda028 controle verloskundige 29 juli Regina88 20weken echo 1 augustus D83 20 weken echo 2 augustus JaJo 20 weken GUO mvm: Elfenprinses Regina88 Blossom82 Brenda028 KleineRoe Klein Poeliwoepi Pippins sterretjes: *goodlife* *suze29* *stay123* *floordewi* *jill85* *vakantieganger* *vraagtekentje9* *shedevil* *NewMomToBe*
Goedemorgen meiden! Hier gisteravond een fantastische tweede echo gehad. Jeetje wat groeit een kindje dan hard in een paar weken en het wordt echt al een mensje. Alles zag er goed uit en de baby was een lekkere druktemaker, goed aan het bewegen! Een dagje vooruit gezet dus officiële vastgestelde datum is nu 29-12. Erg blij en was echt fantastisch om te zien! Heb de lijst al even aangepast. Moet vandaag een afspraak maken voor de Combinatietest dus zal die zal ik er dan nog op zetten
Nogmaals succes vandaag meiden! Prachtige echo Brenda! Geweldig om te zien he ❤️ Fijn dat alles goed is
Dankjewel! Ik heb de afspraak pas 17:20, dus nog even geduld. Ga mij alvast maar verdiepen wat normaal is voor de nekplooi Wel lekker een vrij dagje vandaag
Bedankt Regina! Succes meiden vandaag! Brenda erg mooie echo! We mogen allemaal maar trots zijn op de beebjes
Ja gehad ben net weer thuis, was in principe niet moeilijk maar het was voor mij wel even lastig om me weer in die sfeer te bevinden hah! Daardoor misschien wat meer gestrest dan nodig was. Nog eentje morgen en dan is het afwachten tot de praktijk 😱
Fijn alle mooie echo's! Wij hebben vorige week een hele mooie echo gehad en er uiteindelijk na veel wikken en wegen voor gekozen de combinatie test niet te doen. Hoe gaat het verder met de misselijkheid bij jullie?? Wie is er nog flink misselijk en bij wie is het al minder? Bij mij is het in alle hevigheid nog aanwezig! Bah......
Ja snap ik, ben je dan helemaal uit he.. Maar gelukkig ging t goed! Succes morgen nog Egt heel misselijk nooit geweest maar wel nog steeds dat bepaalde dingen me tegenstaan om te eten en dat ik misselijk wordt als ik er aan denk.. T misselijk zijn omdat ik lang Nie heb gegeten is ook veel minder
S morgens ben ik af en toe misselijk. Maar over het algemeen mag ik niet klagen. Wat fijn luca dat het goed is gegaan Heb nu heerlijk 2 dagen weekend, vanavond naar iron maiden onwijs veel zin in
@misselijk nee, alleen als ik wakker word soms even 2 minuten.. ik klaag niet Vanochtend was ik wel belabberd, na het moeten gaan bloedprikken op lege maag en daarna viel het eten verkeerd dus toen zat ik tot 12 uur te kwakkelen maar uiteindelijk na een boterham ging het weer. Ik moet dus wel oppassen dat ik regelmatig wat eet, anders voel ik me niet lekker. Niet echt misselijk maar gewoon bah. Dapper hoor, geen combinatietest.. betekent dat ook dat jullie ervoor kiezen het kindje hoe dan ook te laten komen, mocht het een afwijking hebben? Vind ik een hele sterke keuze. Veel plezier owl! Echo dames hoe was het?
Hi dames, Nekplooimeting gehad! Kindje was mooi gegroeid; van 4,1 naar 6,1 cm. Klopte goed bij termijn! Nekplooi was 1,9, dus onder de 3,5 grens. Zat er wat op de googelen maar las dat 1,9 wel weer iets hoger dan gemiddeld is??? Terwijl de echoscopie zei dat het gewoon goed was... Kindje was super actief, zwaaide een paar keer en rolde zelfs een paar keer om. Te lief!
@luca Wij doen ook geen combinatietest, wij laten ons kindje inderdaad hoe dan ook komen, de 20 weken echo doen we wel, maar meer om ons onverhoopt voor te bereiden mocht ons kindje beperkt zijn. Ik werk zelf in de gehandicaptenzorg, weet heel goed wat een gehandicapt kind voor impact kan hebben. Maar ook daar zitten gradaties in, en gehandicapt rajen kan ook met de geboorte, en het kan jou en mij ook overkomen. Een ongeluk een beroerte, hersenvliesontsteking, zuurstoftekort... Anyway we zitten natuurlijk niet te springen om een beperkt kind, maar we bieden het wel een toekomst en zullen het al onze liefde geven. Mijn mannetje is nu ook haar Iron Maiden! Weet niet meer wie hier ok ging
Ik vind het een knappe beslissing, eerder dacht ik er misschien anders over maar ik ben alleenstaande moeder van straks 3.. Als ik Bij voorbaat wist dat mijn kind beperkt was dan zou ik er toch nog heel kritisch over na moeten denken, ivm de haalbaarheid en de impact die dat dan ook op mijn andere kinderen heeft. Maar zoals je zegt, er zijn geen garanties in het leven, er kan van alles gebeuren.. Laten we hopen van niet