Aranka welkom n gefeliciteerd met j zwangerschap! Bij de jongens ook altijd t gevoel gehad dat t n jongen werd! Nu denk ik ergens een meisje.. Ben benieuwd!
Ik heb er echt geen verstand van ik kan misschien vanavond de foto's even laten zien. Morgen Efteling, dus anders wordt het zaterdag. Heb jij er wel verstand van?
Zoooo ik ben ook weer wakker... Het is alweer een tijdje geleden dat ik me heb gemeld, maar het komt er gewoon niet van. Ik zie gelukkig wel allemaal mooie echo's voorbij komen (naast toch best een aantal sterretjes in de lijst... ) Vanmiddag heb ik de termijnecho + combitest gehad. Alles prima! Nekplooi 1,5 dus voorzie geen 'problemen'. Wij hebben bij deze (3e) zwangerschap bewust wel voor de combitest gekozen omdat we nu ook onze oudste 2 mogelijk 'opzadelen' met de zorg voor een kind met beperkingen , ook als wij er straks niet meer zijn. Bij de 1e 2 hebben we hier niet voor gekozen. Idd, er kan altijd vanalles gebeuren, maar als we dit op die kans enigszins kunnen verkleinen op deze manier dan is de keus gauw gemaakt voor ons. Overigens is de combitest wel een kans berekening, maar zodra die dus >200 is dan krijg je de nipt aangeboden en die geeft wel meer dan 99% zekerheid. En dat is slechts een bloedtest. Ik wens iedereen mooie echo's en goede uitslagen toe!!
Lijkt me leuk! Ja heb inmiddels wat ervaring op gedaan hier op zp n ntl ook bij m'n twee jongens gekeken n zat er niet naast Zo werkt de nub-theorie | Mama en Zo Ter informatie
Ik weet niet of er wel een nub te zien is, maar altijd leuk om onze knapperd te showen Ik heb de fot's even omgedraaid, want je kijkt volgens mij naar een streepje bij de billen toch?
O lieve Regina zal j net zien maar ik weet dus niet zeker of de nub in beeld is 🙈 T lijkt zo of t beentje er over valt of dat ik t verwar met n stuk been Miss dat ze in t Nub topic t kunnen onderscheiden Uitgaande van de bovenste foto als wat ik zie de Nub is dan denk ik n meisje maar goed k moet de nub wel goed kunnen zien en twijfel op deze foto's.. Sorry 🙈🙈🙈 maar wat n mooi kindje 😍😍😍
haha, ik zat ook al te vergelijken op internet en daar zag ik het ook niet. Denk dat het er niet op staat, dat is ook de conclusie van 2 mensen in het nubtopic. Die kleine draak maakt het wel spannend. Over een maandje hebben we de geslachtsecho. Hoop dat hij/zij het geheimpje dan wel wil verklappen haha
Bedankt voor het duimen dames, het heeft geholpen mijn examen ging hartstikke goed! Fijn als je er vol vertrouwen uit komt, dat scheelt wat stress Ingii hoop dat het bij jou ook goed is gegaan! D83 met 10 a 11 weken als het goed is op zijn hoogst je heg, heb ook last van hoofdpijn (gehad) afgelopen dagen/weken.. even paracetamolletje genomen dan zakte het. Haha zeedauw oh hij was inwendig! Dan heb ik niks gezegd MamavanThiemo haha een eigenwijsje! Succes met de nipt, 0,7% is heel klein dus ik hoop dat het allemaal goed is Honey leuk dat ze even naar de nub wilde kijken! Ben benieuwd of het klopt Welkom Aranka! Regina fijn dat het bij jou ook goed was allemaal! Mooie foto's jammer van de nub Was hier ook niet in beeld, volgens mij doet ze dat expres mijn gyn haha. Maargoed over een maandje weten we het, dat is zo om!
Luuntje welkom terug haha fijn dat alles goed is gegaan! Hier verder weinig te melden, gisteren na het examen lekker van het weer genoten en nu weer een taartweekend, gelukkig niet zo druk als vorig weekend. En dan stressen voor mijn praktijkexamen woensdag!
Gelukkig ging t goed Luca! Nu woensdag nog afmaken en klaaaaaar Succes met de taarten van t weekend! Bedankt voor je uitleg heb er idd ook over geleze Als t weer weg gaat straks kan ik er wel mee leven maar heb t zo gehad na jarenlange migraine aanvallen dat als ik alleen al hoofdpijn ervaar k gek wordt Ik trek die pijn Nie dus hopelijk is t tijdelijk Al 2 x m'n medicijnen voor de migraine moeten gebruiken omdat ik gek werd van de aanhoudende dreunende pijn PCM helpt hier gwn niet
Nou de echoscopiste zei dat ze de NUB foto erbij had gedaan maar ik kan hem op de foto's niet meer vinden. Dus denk dat ze zich vergist heeft. Ik zal de volgende echo (aanstaande woensdag ) eens vragen of we er een duidelijke foto van kunnen krijgen. Ik ben echt heel benieuwd wat jij er in ziet Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook sterk het gevoel heb van een jongen... Maar dat is dan weer nergens op gebaseerd
Oh meiden wat een mooie echo's weer! Ik heb om 14.25 een echo voor de nekplooimeting. Ga ook vragen naar de nub, vorige keer klopte het. Dus ben benieuwd.
Leuk ik kijk graag mee Wij mogen maandag weer, hoop dat ie weer in beeld komt Afgelopen echo's stond ie nog in meisjes stand, maar pas vanaf 12 wk verandert dat in of jongensstand of t blijft zo staan.. Dan 11 dg later de geslachtsbepaling dus ben erg benieuwd Succes jajo! En Jeej 12 wk! Welkom in t tweede semester ❤️
Succes jajo met je echo! Bedankt d83! Wat rot zeg die hoofdpijn en dat paracetamol niet helpt Nubs daar snap ik niks van hahaha en ik vind t ook wel prima zo, het heeft ook wel wat die eerste tijd om niet te weten wat het is. Te kunnen fantaseren over allebei 😍 Vanochtend mijn laatste oefeningen gedaan in het atelier dus nu zo goed als klaar voor woensdag! En als het goed is komt vlak daarna de vader van het kindje ook eindelijk weer terug van zijn werkreis.. Het loopt meer dan een week uit 😵 En twee weken later ga ik zelf weg dus zien we elkaar weer drie weken niet 🙄 Op dit tempo krijgt ie uberhaupt niks van de zwangerschap mee
Spannend!! Fijn dat het voor de rest goed was! Iemand nog een buikfoto te showen? Mijn darmenbuikje is weg haha! Maar denk dat de echte buik nu wel op komt zetten binnenkort Ben benieuwd!
Weer heel wat bij te lezen na anderhalve dag! Leuk dat hier zo druk gepraat wordt. Ingii en Luca, hopelijk de examens met goed resultaat gehaald! Nu is het in ieder geval achter de rug, daar kun je alvast van genieten Wij doen ook geen combinatietest. Het is een kansberekening, waar je alleen maar zenuwachtig van kan worden (volgens ons dan hè). Wel de 20 weken echo om ons voor te kunnen bereiden op eventuele handicaps. Vandaag de termijnecho gehad. Dat zag er goed uit! Een heel beweeglijk kindje, zo mooi om te zien. Ik ben heel benieuwd wanneer ik hem zal voelen (tja, al een zoon dus ik praat echt in de hij-vorm). Wij willen van tevoren niet weten wat het wordt, dus het blijft nog zo'n 28 weken spannend... Ik koop wel een leuk jongens- en meisjespakje, dat kan de kraamverzorgster wassen als de baby er is. Ik vind het wel heel leuk als de baby ook iets aankan wat echt bij het geslacht past en wat ik zelf heb uitgezocht. Bij de cadeautjes moet je het nog maar afwachten of het je smaak is Hier moeten/mogen we nadenken over al dan niet in het ziekenhuis bevallen. Ik kan naar aanleiding van mijn vorige bevalling een medische indicatie krijgen, maar het is volgens de verloskundige echt niet zo dat ze het heel erg aanraden. Pff, lastig hoor. Vooreerst wachten we maar af hoe het met de baby gaat, en ook hoe groot deze baby wordt (we krijgen t.z.t. groeiecho's). Zijn er nog meer die ook zo'n keuze moeten maken? Op zich beval ik denk ik liever thuis, maar als je alsnog naar het ziekenhuis moet, dan liever vooraf dan tijdens de bevalling...
Ik beval in het ziekenhuis. Zou ook nooit voor thuis kiezen, zie dat ge vaak mis gaan, dat vrouwen te veel bloedverlies hebben, de placenta wilt niet komen of meconiumhoudendvruchtwater, dalende cortonen bij het persen, een slechte start en dan nog met de ambu naar het ziekenhuis. Nee hoor mij niet gezien, een veilige omgeving waar alles bij de hand is mocht er wat gebeuren.