16 t/m 31 december 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vlindertje81, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    Welkom iedereen :)

Jaa mini en imp hier ook 12 weken dus dans met jullie mee :D
    ( moet mn banner nog steeds aanpassen :p )

2. Ninge welkom, gefeliciteerd meiden met de mijlpalen! Hier vandaag 13 weken! Joepieeeee

3. Een van m'n taartjes dit weekend 🤗 Vind m helemaal leuk geworden

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18 KB
      Weergaven:
      3
  4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ah wat leuk 😍

5. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Dank jullie wel! Wat een mooi taartje Luca.
    Gefeliciteerd met de 12 weken mijlpaal! Ik ben telkens denk ik het laatst, aangezien ik 31 dec ben uitgerekend, of zijn er nog meer meiden van 31 dec? In de lijst zag ik van wel...

6. Bedankt 😊 Blijft leuk om hier je brood mee te verdienen!

Ninge op de lijst staan er wel maar volgens mij zijn er een hoop niet (meer) actief inmiddels.. Ik zie iig een hoop namen die ik niet ken haha 😅

7. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Fotografie, films kijken, kroelen met m'n katjes.
    Regio bergen op zoom
    @ninge ik sta momenteel op 30-12 maar bij eerste echo dacht ze te meten dat ik minder ver ben. Grote kans dat t alsnog begin januari word. 21 juni meer duidelijkheid.

Nog meiden die het ek volgen?
    Hier niet. Als nl had meegedaan wel maar nu staat mn hoofd er toaal niet naar.

8. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Wat een mooie taart Luca!

Hier kijken we geen ek. We zijn geen voetballiefhebbers. ;)

Pippins en Jajo succes vandaag!

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hier boeit t me ook totaal Nie, ben Nie zo vd sport op tv..
    Doe mij maar n film of serie hihi

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ik heb half een ook weer n echo
    De termijn echo bij de vlos
    Heel benieuwd naar de nub
    Droomde vanacht dat de stand vd nub er een van n jongen was
    Ben zo benieuwd nu 😜

11. Hahaha ik bedenk me net iets; de toekomstige oma (moeder van de papa) belde mij dit weekend; heb haar nog nooit gezien of gesproken dus was best wel even spannend. Maar ze was zo blij, begon te vertellen dat ze al twee weken lang met behulp van internet zichzelf aan het trainen was om de nub te leren zien en te kunnen herkennen op de echo foto's of jet een jongen of meisje was 😂 Ik zie het al helemaal voor me, ze is geloof ik achterin de 60 haha! Zelfs ik heb het niet geprobeerd te snappen 😁

Ek, ja voor de wedstrijden van Frankrijk aangezien ik toch een Beetje moet supporten hihi!

Succes d83 met je echo :)

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O wat leuk zo n reactie
    Super schattig van haar haha

Zit in de wachtkamer ben zo aan de beurt :)

13. Roanna

Roanna Bekend lid

24 aug 2015
    880
    395
    63
    Spannend weer, D83! tenminste, dat vond ik afgelopen week wel.

Luca, wat lief van de moeder van je vriend! Ik snap ook niets van die NUB :) En ben ook niet van plan me daarin te verdiepen. Wat kun je trouwens prachtige taarten maken! Ga je er ook een maken voor de geboorte van dit kindje?

Hier gaat alles wel goed. Begin langzaam aan iets minder misselijk en moe te worden. En het is zo heerlijk om nu aan iedereen te kunnen vertellen dat we een 2e verwachten!

Bedankt allemaal voor jullie afwegingen over het al dan niet in het ziekenhuis bevallen. Ik wacht nog maar even af hoe het gaat met deze baby, maar ik vind het een lastige. Wist je van tevoren maar of het nodig zou zijn hè.

14. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Hi dames! Hoe is het allemaal?

Ik heb een beetje een dagje met een dip, dus ik dacht.. ik ga even vrolijke muziek luisteren, o.a. kerstmuziek, waar ik altijd heeeeel vrolijk van wordt.. En nu besef ik mij: dit is de muziek wat gedraaid wordt als onze kindjes worden geboren :) Gek idee!!!

15. Blondandyoung

Blondandyoung Actief lid

8 feb 2016
    298
    4
    18
    Wat een fijne echo's weer! :)

Zonet naar toilet geweest, mijn plas was enorm troebel! Ik kon er amper door kijken!
    Moet ik me zorgen maken? Duurt nog wel even tot mijn volgende echo... :(

16. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw

Welke kleur was het dan?

17. Blondandyoung

Blondandyoung Actief lid

8 feb 2016
    298
    4
    18
    Wel nog geel (heel geel zelfs) maar echt heel ondoorzichtig...

18. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Moet je vaak plassen? Heb je verhoging? Doet het plassen zeer? Voor de zekerheid zou ik de huisarts even bellen. Zodat ze je urine kunnen testen op een blaasontsteking.

19. Blondandyoung

Blondandyoung Actief lid

8 feb 2016
    298
    4
    18
    Geen verhoging en ook geen pijn. Vroeger al eens blaasontsteking gehad en lijkt er momenteel in niks op...

Huisarts is nog een weekje met verlof, dus kan daar momenteel niet direct langs...

Ach ja, zal het een paar daagjes in 't oog houden :)

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ik wilde ntl gelijk komen spammen na weer n prachtige echo maar moesten erna snel de wekelijkse boodschappen doen voor we m'n oudste vd PSZ moesten ophalen en toen moesten we daarna ook nog n paar dingen doen waardoor ik nu pas even tijd heb
    Heb tussendoor wel de foto gespamd in t nub topic want nu wordt t toch wel even spannend
    Kwa nub zou j egt zeggen meisje, en ben exact 12 wk volgens de echo van vandaag
    Maar nu komt t, tegelijkertijd dacht ze tussen de beentjes een piemeltje te zien..

Nu is de vraag in hoeverre t geslacht al gevormd is / wordt rond 12 wk want t kan ntl ook gwn de nub zijn die bij beiden t zelfde eruit ziet en alleen de stand een vermoeden wekt..

Nou zijn de reacties nog verschillend de een zegt duidelijk n meisje de ander zegt t lijkt nog wat omhoog te komen
    T blijft dus spannend tot de 24e
    Hier vast 1 foto

Deel Deze Pagina