Mijn uitgerekende datum is trouwens verplaatst naar 23 december, 2 dagen eerder dus. Wil iemand dit aanpassen op de lijst?
Dat je af en toe een harde buik hebt is niet erg, maar als je er nu al een paar per dag hebt moet je echt gas terug nemen. Dat is niet normaal op dit termijn. En met gas terug bedoel ik echt gas terug, dus even niet werken oid. Had je je VK/gyn al gebeld?
Ninge....harde buiken is niet normaal rond deze termijn...maar dat zeiden de dames hiervoor ook al. Heb je contact gehad met je vk? Mini: Wat een mooie foto! Door al jullie enthousiaste verhalen krijg ik ook de kriebels om het geslacht al te weten. Maar aangezien het hier in de buurt op zijn vroegst bij 16/17 weken kan vond ik dat ik wel kon wachten tot de 20-weken echo. Waar ik vandaag de afspraak voor binnen kreeg... Jeej! Ik las nog iets over stomme reacties van mensen. Wat zijn sommige mensen bot zeg! Sommigen weten ook gewoon niet beter. Mijn moeder gisteren: "je moet niet te dik worden hoor want dan kun je boven de was niet meer ophangen"...Ja bedankt mam... Honey: Wat eerder ook gezegd werd, je kan trouwen op huwelijkse voorwaarden, dan kun je wel de achternaam van je vriend aannemen maar heb je niet dat automatisch het bedrijf ook op jouw naam staat. Luca...wat ontzettend leuk dat je de kleine al voelt! Ik kan ook niet wachten! Ik zal zo de lijst wel even bijwerken.
16 t/m 31 december 2016 16. 17. mamabeertje - 24 jaar - 2e kindje ♥ centurychild6f3 - 27 jaar - 2e kindje ♥ debjola - 33 jaar - 5e kindje ♥ maleintje - 25 jaar - 2e kindje ♥ Kruimell - 27 jaar - 1e kindje ♥ Kitsune - 29 jaar- 1e kindje ♥ 18. pippins - 32 jaar - 2e kindje♥ poeliwoepi - 25 jaar - 2e kindje♥ Fem90 - 26 jaar - 1e kindje ♥ Luca2504 - 27 jaar - 3e kindje ♥ Ingii89 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 19. wannebemommie - 28 jaar - 1e kindje ♥ Roanna - 27 jaar - 2e kindje ♥ 20. elfenprinses - 36 jaar - 2e kindje ♥ Regina88 -27 jaar - 2e kindje ♥ Mirtje - 29 jaar - 2e kindje ♥ Mamavanthiemo - ?? jaar - 2e kindje ♥ 21. luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje ♥ 30anouk - 30 jaar - 1e kindje ♥ 22. vlindertje81- 34 jaar - 2e kindje ♥ 23. JaJo - 28 jaar - 2e kindje ♥ Mini25 - 24 jaar - 1e kindje ♥ 24. smoets - 31 jaar - 3e kindje ♥ Blossom82 - ?? jaar - 1e kindje ♥ 25. PCOS - ?? jaar - 2e kindje ♥ Imp - 32 jaar - 3e kindje ♥ Honey1985 - ? jaar - 1e kindje ♥ Owl - 24 jaar - 1e kindje ♥ 26. BlondAndYoung - 27 jaar - 1e kindje ♥ D83 - 32 jaar - 3e kindje ♥ 27. Klein - 28 jaar - 2e kindje ♥ Examplisity - 24 jaar - 2e+3e kindje ♥♥ 28. Fame - 28 jaar - 3e kindje ♥ Zeedauw - 27 jaar - 1e kindje ♥ 29. Ried - ?? Jaar - 2e kindje ♥ Brenda028 - 28 jaar - 1e kindje ♥ 30. Nesher - ?? jaar - 3e kindje ♥ KleineRoe - 29 jaar - 2e kindje ♥ 31. Larissa100 - 28 jaar - 2e kindje ♥ Nadin - ?? jaar - ?? kindje ♥ Ninge - ?? Jaar- 2e kindje ♥ totaal aantal : 41 afspraken: 15 juni Honey1985 echo 17 juni maleintje termijnecho 20 juni Brenda028 combinatietest 21 juni KleineRoe Termijnecho 21 juni Owl nekplooimeting + vroege GUO + controle 21 juni Ninge echo combitest 23 juni Examplisity afspraak gyn + echo? 23 juni imp vroege GUO 24 juni D83 Geslachtsbepaling 24 juni Ingii89 Geslachtsbepaling 24 juni BlondAndYoung termijnecho 30 juni imp controle vk 2 juli Mini25 Geslachtsbepaling 4 juli Luca2504 controle gyn 5 juli 8.30 JaJo uitgebreide echo (controle groei+geslachtsbepaling) 8 juli Regina88 Geslachtsbepaling 12 juli JaJo vroege GUO 12 juli Brenda028 controle verloskundige 29 juli Regina88 20weken echo 1 augustus D83 20 weken echo 1 augustus Ingii89 20 weken echo 2 augustus JaJo 20 weken GUO 2 augustus Ninge Guo 3 augustus imp 20 weken GUO mvm: Elfenprinses Regina88 Blossom82 Brenda028 KleineRoe Klein Poeliwoepi Pippins sterretjes: *goodlife* *suze29* *stay123* *floordewi* *jill85* *vakantieganger* *vraagtekentje9* *shedevil* *NewMomToBe*
Wat grappig, in nub topic zeiden er twee een meisje en 1 een jongetje. Ik heb 2 ji de geslachtsbepaling, dus nog even afwachten.
Ik vind het ook bizar dat er toch zo 'n hoop mensen het geslacht niet willen weten! Dat is juist het handigste, kan je tenminste gericht kopen. Er is wel wat unisex, maar daar ben je toch snel op uit gekeken vind ik...
Ik snap echt helemaal niks van die nub's. Ik hoop alleem maar dat we de komende weken doorkomen zonder afgekloven nagels en roodomrande ogen van wakker liggen over de geslachten haha Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag of moeten jullie werken? Wat oom leuk kan zijn hoor btw
Ik heb even de vrijheid genomen om je echo foto onder te kladeren . Het puntje (waar het bovenste streepje bij staat is de NUB. Bij een meisje loopt deze evenredig aan de ruggengraat (waar het onderste streepje bij staat) Bij een jongen staat de NUB in 30 graden omhoog. Dit is dus echt een jongens NUB. Het is en blijft een theorie, met 75% kans dat het klopt. dus pin je er niet te veel op vast
Hoi ladies alweer even geleden dat ik wat gepost heb maar ook veel gebeurd. Vandaag Nipt test in Erasmus Rotterdam gehad ivm verhoogd risico Edwardssyndroom. Uitslag combinatietest was 1 op 146. Nu 3 wkn wachten op de uitslag. Maandag geslachtsbepaling dus spannend!!
Dankje voor je uitleg! En inderdaad, zo zie ik het ook duidelijker. Het is nog even afwachten en dan weten we het en laat ik het hier ook zeker nog even weten!