Ik was ook ineens verdwenen van de lijst, raar! Ik moet nog steeds de vk bellen, ik ben zo laks met die dingen! Eens zien of ik bij dezelfde praktijk wil als de vorige keer, begeleiding was wel ok, maar bevalling is niet eens door hun gedaan (waarnemer bij een thuisbevalling). Ervaring leert dat in zo'n topic mensen verdwijnen (lees= niet meer schrijven) of mensen wel blijven schrijven. Club lijkt me prima, ik ken dat onderdeel helemaal niet van de site Hier vooral de bekende klacht van het vele plassen, lijkt wel een piswijf En trek in alles wat niet goed is, ik eet het maar gewoon , vorige keer hg gehad en ik ben nu lichter dan ik de vorige keer zwanger was en toen ben ik daardoor 8 kilo afgevallen. Even reserves kweken
16 t/m 31 december 2016 16. Pippins - 32 jaar - 1e kindje Regina88 -27 jaar - 2e kindje 17. Mamabeertje - 24 jaar - 2e kindje Centurychild6F3 - 27 jaar - 2e kindje Debjola - 33 jaar - 5e kindje 18. Vlindertje81- 34 jaar - 2de kindje Suze29 - 31 jaar - 1e kindje 19. Wannebemommie - 28 jaar - 1e kindje 20. Ingii89 - 27 jaar - 1e kindje 21. Vakantieganger - ?? jaar - 1e kindje Luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje Stay123 - 28 jaar - 2e kindje 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Totaal aantal : 10 Afspraken : 28 april: Suze29 eerste vroege echo 2 mei Stay123 eerste echo 3 mei Vlindertje81 eerste echo 4 mei Pippins eerste echo 4 mei Luuntje2 eerste echo 6 mei Ingii89 eerste echo 12 mei Regina88 eerste echo - 9 weken 27 mei Ingii89 termijnecho MvM : Suze29 Stay123 Sterretjes: *Goodlife*[/QUOTE]
Mijn oudste is ook een kerstkindje (24 dec). 'Gelukkig' weet ik zeker dat deze niet met kerst zal komen. Ik krijg sowieso een geplande keizersnede rond de 38 weken ivm een gecompliceerde bevalling (bekken te smal) bij de 1e. 2e was ook al een ks. December zal voor ons met alle feestdagen en verjaardagen een bizar drukke, maar leuke maand worden! Ik heb ook geen ervaring met een 'club'. Misschien is het wel heel handig, geen idee. Een besloten facebook-groep zou ook kunnen toch?
Ik durf het aan om me hier ook te melden. Zou iemand mij op de lijst kunnen zetten? Elfenprinses, 36 jaar, 2e kindje, 20 december uitgerekend (maar dat zal waarschijnlijk wel wijzigen na de echo), vroege echo 25 april en ik wil weer meedoen met moeders voor moeders. Alvast bedankt! En natuurlijk iedereen gefeliciteerd!
16 t/m 31 december 2016 16. Pippins - 32 jaar - 1e kindje Regina88 -27 jaar - 2e kindje 17. Mamabeertje - 24 jaar - 2e kindje Centurychild6F3 - 27 jaar - 2e kindje Debjola - 33 jaar - 5e kindje 18. Vlindertje81- 34 jaar - 2de kindje Suze29 - 31 jaar - 1e kindje 19. Wannebemommie - 28 jaar - 1e kindje 20. Ingii89 - 27 jaar - 1e kindje Elfenprinses - 36 jaar - 2e kindje 21. Vakantieganger - ?? jaar - 1e kindje Luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje Stay123 - 28 jaar - 2e kindje 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Totaal aantal : 10 Afspraken : 25 april: elfenprinses 28 april: Suze29 eerste vroege echo 2 mei Stay123 eerste echo 3 mei Vlindertje81 eerste echo 4 mei Pippins eerste echo 4 mei Luuntje2 eerste echo 6 mei Ingii89 eerste echo 12 mei Regina88 eerste echo - 9 weken 27 mei Ingii89 termijnecho MvM : Suze29 Elfenprinses Stay123 Sterretjes: *Goodlife*
Ik wil er ook graag bij! Na ruim anderhalf jaar zwanger! 26 jaar 1e kindje En volgens mijn berekening op 18 december uitgerekend Afgelopen december een miskraam gehad bij 6 weken hoop zo dat het nu goed blijft gaan
Elfenprinses, jaaaa jij ook! Leuk! Welkom alle nieuwe dames. Vind een. Lub ook prima. Anders wordt het misschien wel erg druk. Dat hou ik niet bij hoor.... Voor mij is het trouwens het 2de kindje meiden hahaha. Er staat nu 1ste. Dat had ik al veranderd er is weer een oudere versie gepakt denk ik.
Heb weer getest vanochtend en hij lijkt niet toe te nemen. Het lijkt haast wel minder dan gister zelfs. Schiet dan gelijk in de stress! Ik had echt al moeten stoppen met testen I know.. Wel werd ik net kotsmisselijk wakker...
Ik wilde net eenzelfde bericht sturen. Vanochtend weer actiontest gedaan, maar veel beter wordt hij niet. Niet donkerser en zit mezelf nu al gek te maken.
Ingii en stay123. Vergelijken jullie met het zelfde merk? Urine net zo geconcentreerd als afgelopen dagen? Hcg verdubbelt niet iedere dag. Bah, ik word al naar van de gedachte want ik heb daar zelf helaas ervaring mee.
Ik heb de testjes even vergroot en naast elkaar gezet. Bij mij allebei kruidvat testen. Ik heb wel het idee dat de controlestreep van vanochtend ook iets minder sterk was. Links is vanochtend en rechts was gisterochtend.. Boven was gister, onder vanochtend:
Ja frustrerend he? Heb jij een foto van je eerdere testje? En wat doe je nu? Morgenochtend weer testen?
Voor mij ziet het er niet zorgwekkend uit. Een mooie positieve test. Misschien heb je iets meer gedronken gister? Denk ook dat het verschil steeds moeilijker wordt om te zien. Controlestreep lijkt idd iets lichter (minder gedroogd).
Jaa ze zijn allemaal zo licht! Hij wordt wel iets donkerder, maar niet zo knal als die van jullie! Ver van Die van de kruidvat is duidelijker dan die van de action. Dit zijn de testen vAn maandag tot vandaag (hoog naar laag). Wordt er nog niet heel enthousiast van.
Hier mijn testjes boven van gisteren en onder van vandaag. Morgen NOD. Nog steeds onzeker. Ik temperatuur zelfs nog.
Ik vind die van action ook nooit zo fijn, daarom test ik gewoon door met kruidvat. Ik vind die van jou wel oplopen bij de kruidvattesten, dat zie je wel! Action moet je eigenlijk niet gaan vergelijken met kruidvat!
Jouw KV test is heel mooi opgelopen. De test van de Action heeft meer hcg nodig. Daar kan je helaas niet mee vergelijken. Wat ingii zegt. Ik ben ook niet zo fan van de action. Ze drogen ook lelijk op en dan is het lastig vergelijken. Ik vond de ovu testen ook slecht van de Action.