Lief dat je je dat zegt. Ja ik had zelfs gisteravond voor het slapen nog best waterige urine. Ik vond het er vanochtend niet waterig uitzien, maarja... Controlestreep is ook in het echt minder sterk ja. De controlestreep zegt toch ook iets over de concentratie van urine? Ik ga morgen gewoon nog 1x testen en als die goed is, dan stop ik gewoon een paar dagen met testen!
Verstandig! Ik zou ook zo verstandig moeten worden. Als hij morgen op NOD duidelijker is dan wil ik alleen nog de CB met weken indicator doen. Ik hoop dat ik straks de vk durf te bellen. Dat van de controlestreep weet ik niet zeker maar lijkt wel logisch!
Hahaha nou bedabkt meiden. Enigzins gerust gesteld. We wachten het gewoon even af! Meer kunnen we helaas niet doen. Die weken tot de eerste echo die gaan echt niet voorbij.. Het duurt zo lang nog. Hoe komen jullie de dagen door zonder jezelf gek te maken? Ik ben vandaag vrij en heb een peuter van 19 maanden die heeel stout is, maar alsnog lukt het om de hele dag aan de zwangerschap te denken...
Lekker naar de speeltuin gaan met het stoute peutertje. Weten jullie al hoe jullie het willen vertellen aan de familie?
Jaa zit de hele ochtend in de speetuin en buiten lopen haha😄 Gelukkig mooi weer! Wij hebben nog geen idee, gister waten we even langsgefietst en wilde ik eigenlijk gewoon vertellen dat ik zwanger ben, maar man wil toch wachten tot in ieder geval de eerste echo! Weten jullie al hoe je het gaat vertellen of hebben jullie dat al gedaan?
Wij hebben het onze ouders verteld en allebei aan 1 vriend/vriendin... omdat alles zo plotseling was hadden wij heel erg de behoefte om het te kunnen delen met iemand Gelukkig waren ze allemaal erg enthousiast! Ik ben nog wel even aan het bedenken hoe we het leuke nieuws wereldwijd bekend gaan maken
Neeeeee dit meen je niet! Wat ontzettend naar Suze! Jeetje mina wat een tegenvaller Ben helemaal flabbergasted. Dikke knuffel!!
Ik ging mij trouwens na het ontbijt eens wegen, en ben gewoon 2/3 kg afgevallen... Terwijl ik met pasen en verjaardag mij elke avond nog heb vol zitten proppen. Eet ook veel minder omdat het mij allemaal tegenstaat en snoep niks meer. Vind t niet zo heel erg maar moet niet doorslaan natuurlijk.
Suze29 nee toch!!!! Wat verschrikkelijk. Wat een pijn moet je nu voelen na alle ellende. Ik was zo gelukkig voor je en nu dit. Kan je hiermee naar de gyn? Ik gun het je zó!
Nee, Suze, Nee!!! Je was er al bang voor gezien je testen... Oh... dit doet zeer! Weet zo hoe het voelt en ben er zelf zo bang voor!! Enige dat ik je mee kan geven is dat je komende rondes wel meer vruchtbaar bent. Weet je wel zeker dat het mis is? (ja waarschijnlijk wel... Je voelt het zelf ook aan..)
Hai dames, Wat een zorgen om de testen. Doe nou niet iedere dag testen... Maar wel met zelfde merk. Ik ben er mee gestopt na een knaltest 1 dag na nod (15 dpo) Hierbij plaats ik even mijn foto. Van bovenaf (links naar rechts): 10 dpo in de ochtend 11 dpo in de middag 15 dpo in de ochtend - wat schrok ik... in 4 dagen niet opgelopen... alleen een heel dun lijntje 15 dpo in de middag - voor niks geschrokken, kruidvat deed het prima! Hier vanmorgen flinke krampen in mijn buik... kan van alles zijn, maar gelijk wel even stress...
Neeeee Suze, wat naar!! Hopelijk valt t toch mee. Sterkte hoor! 😔 Ik kwam stiekem al even hier neuzen. Heel stiekem want heb n voorgevoel, stom hè.. Zondag pas nod en nu dus 10dpo, getest om 10u nadat ik al geplast had en melk had gedronken.. Maar zie n megamega tuurstreepje. Morgenochtend met ochtendurine hopelijk al iets beter. Hoop zo dat t geen vals alarm is! Normaal zijn mn testen echt omo en heb ik vanaf 10dpo bruinverlies (en nu dus niet).