En het is een spelletje he, niet alvast je babykamer gaan verven. Ik doe het nog niet heel lang, dus ik hoop dat ik het goed heb
Bedankt voor de snelle service! 3 augustus gaan we het horen... Tenminste daar ga ik vanuit... Iemand wel eens gehoord dat ze tijdens een 20-weken echo niet het geslacht konden zien?
Ik heb het hier wel eens gelezen ja. Maar niet zo vaak hoor. Dan zou ik zelf snel daarna een pretecho laten maken.
Whahaha, heerlijk. Daar herken ik mezelf ook wel in.... mijn zoontje is ook ruim 10 kg en die moet toch de trap op om te verschonen en kan nog niet goed genoeg lopen om alles zelf te doen. Maar als je lichaam het gewend is zal het heus wel meevallen toch? Gewoon stoppen als het niet goed voelt denk ik dan maar! Ik geloof totaal niet in pendels dus ehhh. Probeer maar uit! Zal je pb-en. Ben benieuwd naar de uitkomsten. Als je het grotendeel goed hebt dan ga ik er misschien in geloven
Regina, je had ook voor mij gependeld. Na de bevalling zullen we de uitkomst weten.. heb 2 pendels voor een meisje, ik denk zelf ook een meisje maar m'n man en een oom (die dat soort dingen 95% goed heeft) denken een jongen...
Haha, oke oke. No pressure. Had ik al verteld dat ik een enorme bewijsdrang heb? Dat ik bijv mezelf aardig in de nesten kan werken met spelletjes zoals "bluf" vanwege die bewijsdrang? Nou, we zullen zien. Het zou nu wel extra leuk zijn hoor Je hebt pb
Spannend hoor! Hier heerst er ook verdeeldheid. D83 ja bij jou was het heel duidelijk Gaat er iemand een gendel reveal doen trouwens? Of het of een apare manier bekend maken? Wij doen het niet, maar ik vind de verhalen altijd zo leuk
Wij hebben een soort kraskaarten gekocht, als je het dan open krast staat er of het een jongen of meisje wordt... Dus als we het morgen weten, krijgt iedereen gewoon een kaart (wel als wij erbij zijn) maar we geven geen feestje ofzo...
Leuk zeg n vriendin van mij had zoiets laats zelf gemaakt! Was n groot succes! Hier is na de echo gelijk n app de deur uit gegaan! Iedereen wist dat we gingen en we wilden t meteen delen! Iedereen was erg verrast want de meesten hadden ook egt n meisje verwacht Was t toch nog n verrassing hihi
Wat een leuke ideeën! Het lijkt mij heel speciaal om het dit keer aan niemand te vertellen, maar ik denk niet dat we dat gaan redden.
Hier gependeld voor een jongen. Op het nub forum dachten ze een meisje. Dus we zullen zien Heeft niks met jou te maken hoor Regina, ik ben nogal nuchter dus niet weggelegd voor dit soort spelletjes. Voor mijn vriendin was een meisje gependeld door iemand en dat is een jongen. De chinese kalender zei de vorige keer dat het een meisje zou worden, en ik zat onder de pukkels (zou ook eerder bij een meisje zijn). Maar toch echt een heerlijk ventje hier rondlopen! Ik kan ervan genieten al die bakerpraatjes en theorieën maar echt geloven niet. Wel vind ik het leuk om bij andere moeders te horen of het bij hun wel klopte! Dus meiden.... shoot!
wow ik voelde net voor het eerst de baby! Van de week dacht ik hey wat voel ik nu? En nu wist ik het gewoon zeker een gefladder in mn buik.