Al die jongens!! Supergrappig! Statistisch gezien zouden de meisje nu wel moeten komen..... hier morgen een echo dus wie weet geen idee of ze al iets kunnen zien hoor. Is niet voor die reden natuurlijk. Maar goed, keep yo posted. Luca fijn dat je hebt kunnen bijtanken. Lekker begin voor je trip naar nl. Ingii dat klinkt idd als harde buiken. En zo vroeg zijn die zeker niet de bedoeling. Rustiger aan doen meis!! Hier vanaf 13,5 week ook de eerste plopjes gevoeld. Bizar zo vroeg. Maar superleuk! Je weet nu ook waar je op moet letten natuurlijk. Bij mn zoontje kwam dat pas rond de 20 weken hor (placenta lag ook nog eens voor )
Hier ontdekte ik daarnet dat ik de schopjes al voel, alleen had ik niet door dat het schopjes waren haha! Was het hartje aan het luisteren en opeens trapt ie tegen die doppler aan, voelde het in m'n hand die het apparaat vast hield 😳 Dacht steeds dat dat mijn darmen nog waren maar blijkt dus toch de kleine alweer te zijn 😊 Leuk!!
Elfenprinses, wat goed van de uitslag! En nu proberen te ontspannen lieverd, want ze hebben echt niet de verkeerde brief gestuurd. Pippins, succes met je echo vandaag! Hopelijk kan je al wat zien. Ingii; zo voelt het bij mij ook als ik te druk heb gedaan. Meer ontspannen of rustiger aan doen hoor Mini; officieel gefeliciteerd met jullie zoon Ik zal de lijst even versieren met nog een mooi blauw hartje De roze hartjes zullen ook wel snel komen denk ik? Toch zou het ook leuk zijn als deze groep alleen maar jongens zou krijgen Dat is volgens mij nog niet eerder voorgekomen
16 t/m 31 december 2016 16. 17. mamabeertje - 24 jaar - 2e kindje ♥ centurychild6f3 - 27 jaar - 2e kindje ♥ debjola - 33 jaar - 5e kindje ♥ maleintje - 25 jaar - 2e kindje ♥ Kruimell - 27 jaar - 1e kindje ♥ Kitsune - 29 jaar- 1e kindje ♥ 18. pippins - 32 jaar - 2e kindje ♥ poeliwoepi - 25 jaar - 2e kindje ♥ Fem90 - 26 jaar - 1e kindje ♥ Luca2504 - 27 jaar - 3e kindje ♥ Ingii89 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 19. wannebemommie - 28 jaar - 1e kindje ♥ Roanna - 27 jaar - 2e kindje ♥ 20. elfenprinses - 36 jaar - 2e kindje ♥ Regina88 -27 jaar - 2e kindje ♥ Mirtje - 29 jaar - 2e kindje ♥ Mamavanthiemo - ?? jaar - 2e kindje ♥ 21. luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje ♥ 30anouk - 30 jaar - 1e kindje ♥ 22. vlindertje81- 34 jaar - 2e kindje ♥ 23. JaJo - 28 jaar - 2e kindje ♥ Mini25 - 24 jaar - 1e kindje ♥ 24. smoets - 31 jaar - 3e kindje ♥ Blossom82 - ?? jaar - 1e kindje ♥ Honey1985 - 30 jaar - 1e kindje ♥ Owl - 24 jaar - 1e kindje ♥ 25. PCOS - ?? jaar - 2e kindje ♥ Imp - 32 jaar - 3e kindje ♥ 26. BlondAndYoung - 27 jaar - 1e kindje ♥ D83 - 32 jaar - 3e kindje ♥ 27. Klein - 28 jaar - 2e kindje ♥ Examplisity - 24 jaar - 2e+3e kindje ♥♥ Larissa100 - 28 jaar - 2e kindje ♥ 28. Fame - 28 jaar - 3e kindje ♥ Zeedauw - 27 jaar - 1e kindje ♥ 29. Ried - ?? Jaar - 2e kindje ♥ Brenda028 - 28 jaar - 1e kindje ♥ 30. Nesher - ?? jaar - 3e kindje ♥ KleineRoe - 29 jaar - 2e kindje ♥ Saphira85- 31 jaar - 1e kindje ♥ 31. Nadin - ?? jaar - ?? kindje ♥ Ninge - ?? Jaar- 2e kindje ♥ Totaal aantal : 41 Jongens: 3 Meiden: Verrassing: 2 afspraken: 29 juni Mini25 geslachtsbepaling 30 juni imp controle vk 2 juli Mini25 Geslachtsbepaling 4 juli Luca2504 controle gyn 4 juli Kruimell geslachtsbepaling 5 juli 8.30 JaJo uitgebreide echo (controle groei+geslachtsbepaling) 6 juli Poeliwoepi controle VK 8 juli Regina88 Geslachtsbepaling 11 juli Honey1985 Echo 12 juli JaJo vroege GUO 12 juli Brenda028 controle verloskundige 15 juli Brenda028 geslachtsbepaling 19 juli Saphira85 controle vk 27 juli Kruimell 20 weken echo 29 juli Regina88 20weken echo 1 augustus D83 20 weken echo 1 augustus Ingii89 20 weken echo 2 augustus JaJo 20 weken GUO 2 augustus Ninge Guo 2 augustus Poeliwoepi 20 weken echo 2 augustus Owl 20 weken GUO 3 augustus imp 20 weken GUO 5 augustus Mini25 20 weken echo mvm: Elfenprinses Regina88 Blossom82 Brenda028 KleineRoe Klein Poeliwoepi Pippins sterretjes: *goodlife* *suze29* *stay123* *floordewi* *jill85* *vakantieganger* *vraagtekentje9* *shedevil* *NewMomToBe* Moeten er nog afspraken bij van iemand?
Wauw wat leuk dat een aantal al weten wat het word! Ik ben zo nieuwsgierig!!! Maar ml wil geen extra echo die vind dat onzin helaas... Dus hopelijk dat de vk het kan zien bij onze echo op 11 juli. Ik heb even niks van me laten horen de afgelopen week. Het is hier echt even algehele malaise.. Hoofdpijn, weer begonnen met bruin bloed verlies, zere buik (geen steken ofzo maar gewoon vervelend) en echt enorm moe. ik ben zelf af en toe aan het twijfelen of het allemaal wel goed gaat met de zwangerschap. Maar wil ook niet als zo'n overbezorgd typje over komen bij de vk dus kijk het nog maar even aan. Volgens mij vandaag wel de kleine gevoeld dus dat is dan weel weer positief. (al weet ik niet precies wat ik moet voelen maar dit was echt te hoog voor mijn darmen....) Wie van jullie gaan er naar een zwangerschapscursus, yoga of iets dergelijks? En heb je er ook echt iets aan? Ik ben niet echt een type voor dit soort groepsactiviteiten dus twijfel of ik wel aan zoiets wil meedoen. Zo ik heb weer genoeg geklaagd
Elfenprinses gefeliciteerd met de uitslag! Niet meer druk maken alles is goed Pippins succes met je echo en wie weet haha! Honey wat vervelend allemaal! Gewoon lekker rustig aan doen hoor! En ik zou me weinig druk maken over wat een vk van je kan denken, het is belangrijker om zelf gerustgesteld te zijn en bij bloedverlies vind ik dat heel normaal dat je dat zorgen baart. Zou gewoon bellen hoor. D83 ja we hebben elkaar afgelopen weekend gezien en dat ging allemaal goed. Later begon hij wel weer over de vaderschapstest maar bleek dat ie zich er helemaal niet in had verdiept. Toen ie hoorde dat dat 1500 kost besloot ie dan maar tot de geboorte te wachten. Hoe dan ook is het zijn kind of ie nou twijfelt of niet haha dus ik kan er niet mee zitten. Hij maakt alleen zichzelf belachelijk. Vandaag vol goede moed begonnen aan de laatste dingen regelen voor de vakantie maar bleek dat er nu een probleem is voor het inschrijven van mijn dochters bij de overblijf. Is ook altijd wat met die bureaucratie hier! Heel frustrerend. Maargoed ik laat het maar los want erover inzitten schiet ook niks op en voorlopig kan ik er niks aan veranderen. Mijn oudste is ziek thuis gekomen van school dus beiden liggen nu te slapen. Kan dus ook niet verder met de schoonmaak nu 😅 Maargoed ik lig nog ruimschoots op schema dus komt ook wel goed. En anders moet de schoonmaak maar als ik terug kom.
Ik moet even mn frustratie kwijt. Weet niet of jullie het hebben meegekregen, maar ik het biechttopic heb ik mn frusttartie geuit over mijn vader en zn nieuwe vriendin. Nu komt hij zo dus langs voor iets anders en ik ben gewoon zo boos. Hoe kan ik nu mn frustratie inhouden zonder meteen alles er uit te gooien. ik weet al hoe hij gaat reageren, want zo reageert hij steeds als ik er over begin. Vorige keer een gesprek gehad, speciaal daarover. We zijn helemaal daar naartoe gegaan en alles besproken, nu is hij het weer vergeten en flikt nog meer dingen. Het liefst wil ik die hele verjaardag afzeggen. Zoon krijgt het toch nog niet genoeg mee denk ik, het maakt hem niet uit of zijn opa en opa&oma erbij zijn. Meer familie komt er toch niet. *zeikmodus uit* Ik moest het even van me af typen hoor, je hoeft niet te reageren
Ik schrok best wel van jullie berichtjes dat ik het toch wel heel serieus moet nemen. Ik had verwacht dat dit er ook gewoon bijhoorde.. Ik heb het tegen mn teamleider gezegd maar die wuift het een beetje weg van: "dat hoort erbij" en zegt dat "verloskundigen vaak reageren dat je dan rustiger aan moet doen, maar dat ik juist de grenzen moet op gaan zoeken om te kijken wat ik net wel of niet aankan".... Eh.. sorry???? Ik heb morgen afspraak met VK dus ga het dan wel even bespreken.....
Ingii ik heb ook harde buiken hoor. Zolang ze niet echt pijn doen en je geen bloedverlies hebt is het niet erg. Zodra je merkt dat je het hebt na veel inspanning moet je een stapje terug doen. In het 2e trimester beginnen de harde buiken een beetje en de gyn maakt zich bij mijniet druk om mijn 2-3 harde buiken per dag.
Ja het ligt ook zeker aan de regelmatigheid. Een paar keer per dag kan best en vooral na inspanning. Maar de bedoeling is dat je het dan rustig aan doet en het weer kalmeert. Hier als ik ze krijg zijn het gelijk regelmatige harde buiken die om de 2 minuten terug komen. Dat duurt dan soms een uur en dan zakt het weer langzaam. Maar bij mij kwam het dus op een gegeven moment zover dat het helemaal niet meer stopte. Ieder lichaam reageert anders maar het is zeker niet iets wat licht opgenomen moet worden. Regina ik heb geen idee maar ik ga nu even opzoeken waar het precies over gaat haha want anders snap ik er niks van
Oke ben ik weer, heb het even gelezen. Ik wil wel reageren maar ik weet niet of jij dat wilt Het blijft hoe dan ook lastig om als buitenstaander over een situatie van een ander iets te zeggen. Je kunt altijd wel zeggen van "ik had zo en zo gedaan" maar dat is een ander verhaal als je daadwerkelijk in iemands schoenen staat natuurlijk! In jouw geval las ik iemands reactie die het had over een aantal overwegingen die je voor jezelf moet maken, onder andere of de redenen dat jullie die nieuwe vriendin niet willen zien het je waard zijn om daar je familie voor uit elkaar te laten vallen.. Als je die dingen voor jezelf beantwoord hebt zal je misschien vanzelf beter aanvoelen wat de beste actie is. Wat ik je wel mee kan geven is dat zonder nadenken je frustratie eruit gooien op het moment even verlossend kan zijn, maar het op lange termijn niets oplost en vaak de situatie verergert. Dat kan heel moeilijk zijn (tenminste, vind ik wel, ik ben recht voor z'n raap en heb moeite mijn mond te houden) maar soms is het wel gewoon beter. En als je dan weer af bent gekoeld merk je vaak dat het inderdaad verstandiger was dat je niets hebt gezegd. Olie op het vuur gooien werkt vaak averechts.. Succes ermee! Hoewel het zal wel een beetje laat zijn nu gezien het tijdstip dat je dit postte
Ja ik had het gister juist na inspanning, als ik een stuk had lopen rennen over de afdeling vanwege drukte. Na het stuk wat ik fiets (13km) had ik het vanochtend ook. Ik moet mezelf gewoon dwingen niet meer zo te rennen en vliegen tijdens werk denk ik.. lastig, want dat zit er gewoon in.
Ja dat zeggen bazen ed vaak om je zo lang mogelijk aan t werk te houden want anders moeten zij een oplossing gaan zoeken.. Gwn bespreken met je verloskundige en de signalen van je lichaam serieus nemen! Succes meissie!
Nou Luca dan is dat voorlopig van de baan! Hij draait wel bij joh... Denk dat ie gwn nog Nie helemaal kan geloven dat ie egt vader wordt hihi Succes met de voorbereidingen en idd wat Nie gaat gaat Nie dat komt dan wel weer n andere keer! Beterschap voor j dochter hopelijk valt t mee!
Het is al te laat dames, maar bedankt voor jullie Lieve reactie. Ik begon erover, omdat hij eergisteren iets heeft gedaan wat echt niet door de beugel kon. Ik kwam er rustig Op terug en hij werd meteen boos. Nouja, eerder razend. Hij ontkende alles van toen en van de afgelopen maanden. Dot was de nieuwe "hij" en ik moest het maar accepteren. Hij begon me uit te pakken en te tieren waar m'n zoon bij was . Hij kwam zo dreigend op me af..Ik begon te huilen en toen kwam man thuis. Ik ben huilend naar boven gegaan, want ik had niet verwacht dat het zo'n drama zou worden en wilde niet dat zoon mij zo zou zien. Man had zoon vast, maar hij hield niet op. Hij kon niet eens rustig blijven en er als volwassenen over praten. Toen heeft hij nog van alles getierd naar m'n man en is vertrokken. Hij heeft nog wel gezegd dat hij voor haar kiest, want hij wil er niet tussenin zitten. Ik zei toen dat doe keuze aan hem was, ik zou em niet dwingen. Dus een lekkere rotavond. Ik ben zo klaar met familie.