16 t/m 31 december 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vlindertje81, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Larissa100

Larissa100 Actief lid

7 dec 2015
    334
    73
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier geen last van pukkels gelukkig. Had je er voorheen minder last van Regina?
    Morgen geslachtsecho, ik kijk er naar uit. Vooral om te zien of alles ok is en hopelijk mooie beelden. Ik ga uit van een jongen, dit wordt gewoon een volledige blauwe topic ;)

2. Pippins

Pippins Actief lid

6 mrt 2016
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Potver wat een heftig verhaal. Wat een nachtmerrie inderdaad. Ik heb het met tranen in mn ogen gelezen. Onbegrijpelijk. Sterkte met jullie verlies! En je gal spuwen mag altijd. Maar kan me voorstellen dat je de blije berichtjes even totaal niet wil zien. Je zult in een achtbaan zitten momenteel. Heel heel heel veel sterkte.

3. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Mijn huid is juist veel mooier dan normaal Regina. Maar normaal heb ik wel wat last van pukkeltjes en dan is de tip: geen crème, geen poeder. Want hoe weinig je ook gebruikt er van, je smeert je poriën dicht. Dus ik zou het gewoon even afschaffen nu en dan kijken of het beter wordt
    Hier vandaag ziek thuis gebleven van het werk. Echt beroerd van die bloeddruk. Durfde gewoon niet in de auto naar het werk toe te rijden (en alle werk-werk ritjes want werk in de sales dus veel in de auto ook). Dagje rustig aan dus hier maar. Weet niet meer wie het vroeg maar ja de oplossing is meer zout eten. Ik eet eigenlijk altijd zoutloos dus moet nu wat zout gaan toevoegen

4. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Brenda zou wel uitkijken met zout, je kan beter dropjes nemen (maakt niet uit welke) daar zit glycyrrhizine in. Dat stofje zorgt voor een hogere bloeddruk. Zoethoutthee werkt ook (zelfde stofje zit namelijk ook in zoethout)

5. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
  6. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Ik moet idd maar eens helemaal niks op doen. Maar dat ben ik niet gewend buitenshuis. Maar goed. Stelt niks voor eigenlijk.
    Ik heb alleen zelden pukkels, dus het is even wennen.

Morgen hebben we ook de geslachtsbepaling eind van de middag.
    Ben benieuwd of er in de decembermama's-kerstboom toch nog een roze kerstbal komt of dat er weer een mooie blauwe bal bijkomt:D

7. Regina88

Wat rot dat je nog steeds last hebt van je bloeddruk Brenda. Snap dat je dan niet in de auto wil zitten.

8. Fame

Fame Niet meer actief

Wat verschrikkelijk MamavanThiemo. Heel veel sterkte voor jou en je gezin😘😘😘

9. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Goede tip JaJo, dankjewel! Ga morgen wel even dropjes kopen. Heb vanavond een zak chips leeg gegeten maar dat kan ook niet de bedoeling zijn. Lekker was het wel :D

10. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw

Veel plezier Regina! Ben benieuwd!!!

11. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Veel plezier straks Regina! Ik ben benieuwd!

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Veel plz met de Geslachtbepaling Regina!

13. Fame

Fame Niet meer actief

Veel plezier Regina!

@lage bloeddruk, ik heb er ook last van en idd drop maar neem ook bouillon (van bijv opkikker). Vlgs mij trekt het vaak halverwege de zwangerschap weer weg

14. Regina88

Bedankt meiden!

15. Larissa100

Larissa100 Actief lid

7 dec 2015
    334
    73
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wij krijgen een 2e jongen! Zo dankbaar en blij

16. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeeh nog een jongen!
    Pukkels, hier geen last van.
    Lage bloeddruk wel. Idd een dropje, en voor buiten de deur van die kleine salmiak balletjes in een handig doosje bij kruidvat vandaan. En suiker helpt hier ook, dus echt regelmatig blijft eten en ipv een kop thee of water bij m'n fruit Drink ik nu cola of limonade

17. Regina88

Ik drink ook regelmatig cola. Bij de jumbo hebben ze van die kleine blikjes en die zijn precies groot genoeg voor mij.
    En ik heb dextro energy in mn tas. Als ik me echt niet goed voel dat neem ik er zo 1. Maar drop helpt ook goed idd.

Larissa; gefeliciteerd met je jongen! Hartstikke leuk:D Twee geweldige mannen in huis. Of eigenlijk drie voor jou:p

18. Fame

Fame Niet meer actief

Gefeliciteerd Larissa! Leuk een zoontje erbij💙

@cola: ik ontbijt soms met cola erbij, klinkt echt te smerig voor woorden maar 't smaakt me goed😉

19. Larissa100

Larissa100 Actief lid

7 dec 2015
    334
    73
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dankjewel iedereen. Bizar zoveel jongens in deze lijst. Regina, ben je dan de eerste roze?!

20. Regina88

Ik vind het wel leuk al die blauwe hartjes:D
    Maar ik mag er om half 16.30 zijn. Dus nog eventjes wachten. Daarna waarschijnlijk meteen door naar prenatal oid :D:p

Deel Deze Pagina