Hier geen last van pukkels gelukkig. Had je er voorheen minder last van Regina? Morgen geslachtsecho, ik kijk er naar uit. Vooral om te zien of alles ok is en hopelijk mooie beelden. Ik ga uit van een jongen, dit wordt gewoon een volledige blauwe topic
Potver wat een heftig verhaal. Wat een nachtmerrie inderdaad. Ik heb het met tranen in mn ogen gelezen. Onbegrijpelijk. Sterkte met jullie verlies! En je gal spuwen mag altijd. Maar kan me voorstellen dat je de blije berichtjes even totaal niet wil zien. Je zult in een achtbaan zitten momenteel. Heel heel heel veel sterkte.
Mijn huid is juist veel mooier dan normaal Regina. Maar normaal heb ik wel wat last van pukkeltjes en dan is de tip: geen crème, geen poeder. Want hoe weinig je ook gebruikt er van, je smeert je poriën dicht. Dus ik zou het gewoon even afschaffen nu en dan kijken of het beter wordt Hier vandaag ziek thuis gebleven van het werk. Echt beroerd van die bloeddruk. Durfde gewoon niet in de auto naar het werk toe te rijden (en alle werk-werk ritjes want werk in de sales dus veel in de auto ook). Dagje rustig aan dus hier maar. Weet niet meer wie het vroeg maar ja de oplossing is meer zout eten. Ik eet eigenlijk altijd zoutloos dus moet nu wat zout gaan toevoegen
Brenda zou wel uitkijken met zout, je kan beter dropjes nemen (maakt niet uit welke) daar zit glycyrrhizine in. Dat stofje zorgt voor een hogere bloeddruk. Zoethoutthee werkt ook (zelfde stofje zit namelijk ook in zoethout)
Ik moet idd maar eens helemaal niks op doen. Maar dat ben ik niet gewend buitenshuis. Maar goed. Stelt niks voor eigenlijk. Ik heb alleen zelden pukkels, dus het is even wennen. Morgen hebben we ook de geslachtsbepaling eind van de middag. Ben benieuwd of er in de decembermama's-kerstboom toch nog een roze kerstbal komt of dat er weer een mooie blauwe bal bijkomt
Wat rot dat je nog steeds last hebt van je bloeddruk Brenda. Snap dat je dan niet in de auto wil zitten.
Goede tip JaJo, dankjewel! Ga morgen wel even dropjes kopen. Heb vanavond een zak chips leeg gegeten maar dat kan ook niet de bedoeling zijn. Lekker was het wel
Veel plezier Regina! @lage bloeddruk, ik heb er ook last van en idd drop maar neem ook bouillon (van bijv opkikker). Vlgs mij trekt het vaak halverwege de zwangerschap weer weg
Jeeh nog een jongen! Pukkels, hier geen last van. Lage bloeddruk wel. Idd een dropje, en voor buiten de deur van die kleine salmiak balletjes in een handig doosje bij kruidvat vandaan. En suiker helpt hier ook, dus echt regelmatig blijft eten en ipv een kop thee of water bij m'n fruit Drink ik nu cola of limonade
Ik drink ook regelmatig cola. Bij de jumbo hebben ze van die kleine blikjes en die zijn precies groot genoeg voor mij. En ik heb dextro energy in mn tas. Als ik me echt niet goed voel dat neem ik er zo 1. Maar drop helpt ook goed idd. Larissa; gefeliciteerd met je jongen! Hartstikke leuk Twee geweldige mannen in huis. Of eigenlijk drie voor jou
Gefeliciteerd Larissa! Leuk een zoontje erbij💙 @cola: ik ontbijt soms met cola erbij, klinkt echt te smerig voor woorden maar 't smaakt me goed😉
Ik vind het wel leuk al die blauwe hartjes Maar ik mag er om half 16.30 zijn. Dus nog eventjes wachten. Daarna waarschijnlijk meteen door naar prenatal oid