16 t/m 31 december 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vlindertje81, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    JEEJ toch nog meisjes die in dit clubje geboren gaan worden 😁 Leuk meid!! Hier weinig leuks gedaan, ben nu namelijk aan het werk.

2. Heyy een meisje! Gefeliciteerd elfenprinses ;)

Wij zijn lekker buiten geweest naar de speeltuin en kinderboerderij! Nu rustig aan

3. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Gefeliciteerd Elfenprinses! Toch nog een meisje in deze groep, ben benieuwd of er nu heel veel meiden aan gaan komen. :)

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Gefeliciteerd elfen prinses!

5. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Haha jeetje meiden wat wordt er veel gekletst! Ik heb een stuk of 15 pagina's bijgelezen..
    Elfenprinses gefeliciteerd, wat leuk een meisje!

@kinderwagens: wij hebben gisteren heel veel bekeken en neigen nu naar de joolz day. Wat een keuze is daarin zeg. Maar deze vinden we heel mooi en hoor er goede verhalen over. Ook over de bugaboo trouwens maar die vinden we niet zo mooi met de grote kap. Maar wel veel geld zeg voor zon wagen dus nog maar even over nadenken

@gevoel: volgens mij zei mini dat, maar ik herken wel dat je er nog niet echt gevoel bij hebt.. Je weet nog niet hoe het gaat zijn en je voelt ook nog niks.. Herkenbaar! Ik kijk er wel enorm naar uit om t geslacht te weten (vrijdag echo) omdat het dan weer een stukje echter wordt.

@namen: voor een jongen hebben we al 2 namen die we mooi vinden. Meisjes namen vinden we veel lastiger

6. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Morgen voor t eerst na de intake naar de vlos..
    Fijn want zit zo lang tussen die termijn/geslacht echo n de 20 wk echo
    Wordt er zo onrustig van

7. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Even voor de ervaringsdeskundigen (de meiden die al mama zijn haha):

Wij gaan binnenkort dus verhuizen en hebben wat meubels "over" die we wellicht in de babykamer kunnen gebruiken.

We hebben een hemnes ladekast van de ikea (3 lades, ongeveer meter breed). Deze zouden we kunnen gebruiken als commode. Hier zouden we dan vooral kleren willen doen en spullen die je dagelijks nodig hebt. Daarboven een aantal planken met producten+luiers.

En we hebben een expedit, die vakkenkast van Ikea, de grootste variant met lades en manden. In principe hebben we die echt over en is misschien wel leuk om die in de babykamer te zetten: in die manden zouden dan bepaalde babyspullen kunnen die je niet dagelijks gebruikt (dekentjes enzo).

Zou ik dan nog een extra klerenkast (met hanggedeelte) nodig hebben?

8. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Hoe afsluitbaar zijn die manden in de expedit? Want ik heb er ook zo 1 voor speelgoed en knutselspul, maar heb altijd wel wat stof in de manden zitten. Dat wil je niet op je kleding of je frisse dekentjes.

Je kan er desnoods ook nog afgesloten mandjes IN zetten en daar de grotere kledingmaten indoen of speelgoed wat nog te moeilijk is etc.

Voor de commode: i love de hemnes. wil hem zelf ook, maar heb al een commode:p Je hebt trouwens bij Ikea.. Ehm, hier moet ik even de zin onderbreken wat ik kan dus écht niet op de naam komen of een duidelijke beschrijving geven. Ik probeer het: het zijn van die lades die je erin legt met vakken. Een soort sorteerdingen?! Ja, lekker duidelijk weer. Afijn, die heb je bij Ikea:p Nou, heb je lekker veel aan, goed advies Regina! ;)

Wij hadden in eerste instantie een kledingkast met groot hanggedeelte en in de commode lagen rompers en sokken etc. Maar nu wil ik toch planken zetten in het liggedeelte. Mijn ervaring is dat je toch de was opvouwd voor het hele gezin en die gaan automatisch mee. Daarbij, ik had steeds meet kledinghangers nodig.. Zoon heeft nu een legkast en dat is erg fijn. Maar dit is persoonlijk.

9. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Goed punt van het stof, even over nadenken.

Ja die sorteerdingen ken ik! Die zouden we dan ook wel kopen. Hemnes lees ik idd wel goede verhalen over als commode dus dat doen we sowieso.

Alleen even kijken of we de expedit willen gebruiken of toch een andere echte kledingkast. Hanggedeelte hoeft van mij ook niet per se. Hmmmz.

10. Regina88

Persoonlijk zou ik dan een kledingkast erbij doen met planken. En als het te vol word in de kamer met alle meubels dan kan je altijd nog een kleine legkast doen en de grote maten in de expedit leggen.

11. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Toevoeging: je hebt voor expedit nu ook afsluitbare deurtjes, dus als ik er daar een paar van koop+ een paar lades + die manden dan heb ik van alles wat!

KALLAX Open kast met 8 inzetten - wit - IKEA

Zoals hieronder in deze expedit. In principe creëer je dan ook gewoon opbergruimte.

12. Regina88

Het ziet er wel heel mooi uit. Maar ik ben dan wer zo'n praktische trien wat dat betreft. Je moet dan wel een paar deurtjes opentrekken als je wat nodog hebt denk ik. Dan heb je soms je kindje in je andere arm, al dan niet met een poepbroek tot aan de nek haha:p Nee, dollen hoor. Maar zelf vind ik het fijn als ik een overzicht heb van alles wat ik hem aan wil doen en in 1 oogopslag kan zien wat bij elkaar past.
    Maar ik moet toegeven, je creeert wel heel veel ruimte en het staat ook mooi. MAar voor dagelijks gebruik zou ik het te veel handelingen vinden.

13. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw

Snap je punt. Het is niet het meest ideale. Maar ik zou dan die expedit wel zo inrichten dat daar de niet dagelijks dingen liggen en vooral voorraadspullen. (tuurlijk zullen er altijd uitzonderingen zijn)

Als we deze kast niet over hadden zou ik niet de expedit kiezen maar we hebben hem toch nog staan en vind het wel een leuk ding. Anders gaat deze weg en moeten we een nieuwe kast aanschaffen.. En als het echt mega irritant is en niet werkt kunnen we altijd nog een andere kast kopen..

14. Pippins

Pippins Actief lid

6 mrt 2016
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaa! Het eerste meisje! :D dat er nog maar vele mogen volgen.
    Hier heeft m'n zoontje het beeldscherm van m'n mobiel gesloopt. Zucht. Kleine terminators zijn het af en toe hahaha.

15. Regina88

#2775 Regina88, 11 jul 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 jul 2016
    16 t/m 31 december 2016

16.

17.
    mamabeertje - 24 jaar - 2e kindje ♥
    centurychild6f3 - 27 jaar - 2e kindje ♥
    debjola - 33 jaar - 5e kindje ♥
    maleintje - 25 jaar - 2e kindje ♥
    Kruimell - 27 jaar - 1e kindje ♥
    Kitsune - 29 jaar- 1e kindje ♥

18.
    pippins - 32 jaar - 2e kindje ♥
    poeliwoepi - 25 jaar - 2e kindje ♥
    Fem90 - 26 jaar - 1e kindje ♥
    Luca2504 - 27 jaar - 3e kindje ♥
    Ingii89 - 27 jaar - 1e kindje ♥

19.
    wannebemommie - 28 jaar - 1e kindje ♥
    Roanna - 27 jaar - 2e kindje ♥

20.
    elfenprinses - 36 jaar - 2e kindje ♥
    Regina88 -28 jaar - 2e kindje ♥
    Mirtje - 29 jaar - 2e kindje ♥

21.
    luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje ♥
    30anouk - 30 jaar - 1e kindje ♥

22.
    vlindertje81- 34 jaar - 2e kindje ♥

23.
    JaJo - 28 jaar - 2e kindje ♥
    Mini25 - 24 jaar - 1e kindje ♥

24.
    smoets - 31 jaar - 3e kindje ♥
    Blossom82 - ?? jaar - 1e kindje ♥
    Honey1985 - 30 jaar - 1e kindje ♥
    Owl - 24 jaar - 1e kindje ♥

25.
    PCOS - ?? jaar - 2e kindje ♥
    Imp - 32 jaar - 3e kindje ♥

26.
    BlondAndYoung - 27 jaar - 1e kindje ♥
    D83 - 32 jaar - 3e kindje ♥

27.
    Klein - 28 jaar - 2e kindje ♥
    Examplisity - 24 jaar - 2e+3e kindje ♥♥
    Larissa100 - 28 jaar - 2e kindje ♥

28.
    Fame - 28 jaar - 3e kindje ♥
    Zeedauw - 27 jaar - 1e kindje ♥

29.
    Ried - ?? Jaar - 2e kindje ♥
    Brenda028 - 28 jaar - 1e kindje ♥

30.
    Nesher - ?? jaar - 3e kindje ♥
    KleineRoe - 29 jaar - 2e kindje ♥
    Saphira85- 31 jaar - 1e kindje ♥

31.
    Nadin - ?? jaar - ?? kindje ♥
    Ninge - ?? Jaar- 2e kindje ♥

Totaal aantal : 40
    Jongens: 11
    Meiden:1
    Verrassing: 2

afspraken:

11 juli Honey1985 Echo
    12 juli JaJo vroege GUO
    15 juli Brenda028 geslachtsbepaling
    15 juli imp controle vk + echo
    19 juli Saphira85 controle vk
    27 juli Kruimell 20 weken echo
    29 juli Regina88 20weken echo
    1 augustus D83 20 weken echo
    1 augustus Ingii89 20 weken echo
    2 augustus Brenda028 controle verloskundige
    2 augustus JaJo 20 weken GUO
    2 augustus Ninge Guo
    2 augustus Poeliwoepi 20 weken echo
    2 augustus Owl 20 weken GUO
    3 augustus imp 20 weken GUO
    3 augustus Luca2504 20 weken echo
    3 augustus Regina88 controle vk
    5 augustus Mini25 20 weken echo
    8 augustus Honey1985 20 weken echo
    8 september Luca2504 controle gyn

mvm:

Elfenprinses
    Regina88
    Blossom82
    Brenda028
    KleineRoe
    Klein
    Poeliwoepi
    Pippins

sterretjes:
    *goodlife*
    *suze29*
    *stay123*
    *floordewi*
    *jill85*
    *vakantieganger*
    *vraagtekentje9*
    *shedevil*
    *NewMomToBe*

vlinderkindje:
    ♥ *MamavanThiemo* ♥

Moeten er nog afspraken bij?

16. Regina88

Oh Pippins, dat is niet zo best..
    Doerakken zijn het he:D

Honey, succes en veel plezier met je echo straks

17. Honey1985

Honey1985 Lid

22 apr 2016
    97
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dank je wel Regina! Ben echt zo onwijs benieuwd of we gaan zien wat het geslacht is!!!
    Mij maakt het niets uit hoor maar voor ml hoop ik eigenlijk een jongetje. Ook hebben we al een jongensnaam en nog geen meisjesnaam dus zou wel zo makkelijk zijn!

We hebben inmiddels al 11 jongetjes hier! Leuk hoor! Ben echt benieuwd of er nog meer meiden bij komen!

Oh en mocht iemand de lijst weer ergens een keer aanpassen dan heb ik op 8 augustus de 20weken echo!

Ook hebben wij vorige week de kinderkamer gekocht. Ik zal zo eens kijken of ik hier een foto op kan krijgen met mijn mobieltje.

@ Ingii, ik vind die ikea Kallax wel gaaf! kun je ook allemaal leuke spulletjes in de open vakjes zetten.

18. Honey1985

Honey1985 Lid

22 apr 2016
    97
    0
    6
    NULL
    NULL
    Als het goed is met een foto van de kinderkamer!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,8 KB
      Weergaven:
      3
  19. Regina88

Lijst is bijgewerkt;)
    Wat een mooie kinderkamer! En echt een prachtige commode!

20. Honey1985

Honey1985 Lid

22 apr 2016
    97
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dank je wel :D

Deel Deze Pagina