Lief dat je een club hebt aangemaakt. Helaas kan ik niet wennen aan de vormgeving daarin. Ik ga er nog even overna denken
Nou meiden tot nu toe nog steeds niet meer bloedverlies. Ik wordt echt gek hoor. Heb heel google al afgestruind, maarja daar valt natuurlijk ook niets zinnigs te vinden. Kan gewoon 2 kanten op. Wisten jullie dat 1 op de 10 zwangerschappen binnen de 12 weken een mk wordt? Veel he! En dat statistisch gezien dus 1 op de 3 vrouwen ooit met een mk te maken krijgt. Als je in je omgeving het erover hebt, hoor je het ook heel veel. Maargoed, ik hoop dat ik dit keer dus bij die 9 op de 10 zit. Als het goed gaat, kom ik ook bij de club. Nu eerst maar wachten... en wachten.... en wachten tot over 2 weken en echo en dan weten we meer. Truste meiden!
Ja maar ook dat 9 van de 10 goed gaat!!! Dit zeg ik nu elke keer tegen mezelf Succes met testen morgenochtend, ik doe ook weer mee, hopelijk is t goed en daarna klaar! Denk aan jullie morgenochtend!
Pfieuw! Gelukkig geen doorzetting. Nu duimen draaien dus! Kan gewoon nog goed gaan hè.... Je kunt ook om de dag een tekstje wagen? Ff blijven checken?
Nou dat testen schijnt niet echt niet te hebben, je hcg kan gewoon in je urine blijven ook al heb je een mk. Mijn mk in septeber heeft tot december geduurd, omdat mijn hcg niet uit mijn lijf ging bleef ik steeds bloeden. Dus ook al doe ik een test, dan zegt dat nog niet zoveel helaas... Succes met testen voor de testers morgen!
Sterkte Suze. Het zullen twee lange weken worden maar hopelijk niet voor niks straks! Hier slaap ik nu al slecht. Zit jullie hoofd ook zo vol met gedachten? Tips om goed te slapen zijn welkom...
Hier ook een slechte slaper. Veel wakker, veel dromen. Heb ik alleen als ik zwanger ben zo erg... normaal is het wel wat beter. Helaas geen tips... Eventueel middagdutje doen wanneer je te moe blijft. Suze, twee hele lange weken... 1 dag voorbij. Ik hoop zo dat het goed zit bij je! Hier vanmorgen en gisterenavond weer flinke krampen, maar nog altijd geen bloed. Ga er maar van uit dat het goed zit. Manlief zei dat ik dat vorige keer ook had, maar ik kan het alleen herinneren van mijn mk
Hier ook een slechtere slaper. Vandaag om 05.00u wakker. Balen. En hele vreemde dromen hahaha. Daarbij ook jeuk op m'n rug!!! Heel irritant! Heb ik hiervoor nooit gehad. En pukkels op vreemde plekken. Lang leve de zwangerschap Suze, dat is idd zo. Geeft ook geen zekerheid, stom. Nou dan op hoop van zegen maar! Een eenmalige bloeding kan van alles zijn. Innestelingsbloed, gesprongen vaatje. Laten we hopen op het beste! Zelfs bij aanhoudend bloedverlies heb je nog 50% kans dat het goed gaat. Daar gaan we gewoon voor!
Goedemorgen dames, Ik heb eindelijk weer eens een hele nacht "doorgehaald" met slapen. Fijn zeg Wel weer wakker geworden met buikpijn, hoofdpijn en lichte misselijkheid maar ik zal niet klagen. Heb weer een testje gedaan. Hij is niet zo "licht" als gisteren, dus wel wat meer aanwezig. Ik vind hem vergelijkbaar met 14dpo... Weet niet wat ik er dan van moet denken dat hij hetzelfde is als 2 dagen geleden. Zeker omdat het in het begin zo snel ging bij mij. Ik ga het nu even laten rusten en morgen niet testen en meer vertrouwen op mijn lichaam/het vruchtje. Andere dames nog getest?
Ik doorm inderdaad ook heel veel, vannacht ook weer. Okay, dat is dan fijn dat dat erbij hoort en jullie dat ook hebben. Geeft mij toch weer een beetje bevestiging ofzo. Vanmorgen geen bloedverlies, dus dat is ook wel positief. Ik blijf gewoon duimen! Ik ga niet meer testen, hcg kan gewoon in je lichaam blijven zitten ook al zit het vruchtje niet goed dus die testen zeggen mij dan ook niet zoveel. Mn buik voelt wel vreemd, en ik heb verder geen kwaaltjes. Mn borsten voelen ook niet echt. Dus dat baart me dan wel weer zorgen. Maargoed, we blijven hoop houden.
twee streepjes is twee streepjes ingii, ik heb de afgelopen tijd wel geleerd op mijn intuïtie te vertrouwen en positief denken helpt echt! als je probeert voor je te zien hoe je in december moeder wordt dan focus je op het goede. Koester de goede signalen en laat je niet gekmaken door slechte signalen... of nee, eigenlijk jezelf dus duimen in positieve zin suze!
@Suze Ik zal voor je duimen. Hè bah wat akelig spannend! @Ingii Deze test ziet er toch super uit. Ik zou niet verder testen hoor. Een streep is een streep.
Mijn vrouw en ik probeerden via KID zwanger te worden en zijn er gisteren achter gekomen dat poging 2 is gelukt. Nu 4 weken zwanger. Zo spannend en ook onwerkelijk nog!
Wat blijven er een hoop dames nog testen trouwens. Ik ben ermee gestopt hoor. Nod is geweest, je bent niet ongesteld geworden dus het is nu toch een kwestie van afwachten. Voor alle dames die nog voor nod zitten en met tuurtestjes.... succes!!
O gefeliciteerd!! Wat leuk een man in het gezelschap. Heel spamnend zeg. Wordt jullie lange en heftige traject gelukkig beloond.