Leuk dat shoppen Ingii! Geniet ervan! Hier ook wel kramp gehad vorige zwangerschappen. Maar niet zo erg als dat jij het omschrijft. Teen inderdaad richting je buik trekken met je hand. Hier had ik het een keer toen ik hoogzwanger was, toen kon ik zelf niet meer bij mijn tenen dus heb ik mijn man wakker moeten maken 's nachts. Magnesium slikken schijnt te helpen bij kramp. Haha Roanna, wat een droom. Hier heb ik trouwens de eerste keer de naam ook nog niet verteld in het eerst appje toen ik bevallen was hoor. Ik vond het veel te leuk om de mensen nog even in spanning te laten.
Hebben jullie nog tips voor rompertjes? Overslagrompertjes zijn fijn hoorde ik.. Maar we hebben een decemberbaby moet je dan per se rompertjes met lange mouwen of zijn die alleen maar heel onhandig onder truien? Wat is jullie ervaring hierin?
Dag dames! Ik ben nieuw hier. Zal me ff voorstellen; marrid, 27 jaar, zw van ons eerste kindje en op 17 dec uitgerekend. Oh en we krijgen een jongetje!!!
Heb wel regelmatig krampen in m'n teen, benen nog Nie gehad.. Kan t me f Nie herinneren vd vorige zwangerschappen
Hier kindjes uit voorjaar maar ook nog vaak koud geweest en vond t Nie onhandig hoor. Bij dikkere truien ook wel eens een romper korte mouw of hempje en bij vestjes dunner shirtjes of tshirtjes erover gewoon lange mouw lag egt n beetje aan t bovenstukj maar voor new borns zijn overslag een must!
Ik vond rompertjes met korte mouwen/ geen mouwen makkelijker bij zo'n klein babytje. Je doet er nog een shirtje of truitje over, en dat vond ik aan het begin echt een gepruts (maar ik ben ook niet zo heel handig..) Mijn zoontje is in de winter geboren, maar je hebt er kleertjes overheen + de baby altijd in een warm bedje of omgeving. Kan prima hoor! Ik zou een paar dingen in maatje 50 aanschaffen, maar niet teveel. 56 hebben bijna alle baby's wel aan en als je meer in 50 nodig hebt, kun je dat ook nog als kraamcadeautje vragen. 't Is jammer als je heel leuke dingen gekocht hebt en je ze niet gebruikt. @Imp, wij, of tenminste mijn man, bellen de familie persoonlijk op. Vond ik de vorige keer zo leuk! Onze zoon werd voor de uitgerekende datum geboren dus heel verraste reacties. mijn familie is nu al benieuwd naar de naam, dus ik kan me niet voorstellen dat ze er niet naar vragen Welkom Marrid! Gaat het tot nu toe goed met je? Ben ik nu trouwens de enige die de baby nog niet voelt? Ik zit er echt een beetje op te wachten, zo'n heerlijk gevoel!
Ja het lijkt mij ook zo'n gepruts... Mm misschien maar een combinatie van kort en lange mouwtjes en dan maar zien Moet het toch zelf maar gaan ervaren.
Dit is ook mijn advies. Ikzelf vind korte mouw heel fijn. Lange mouw ook wel, maar dan alleen in combi met een broek. Binnen is de verwarming toch aan en de kleine zal het niet gauw koud krijgen, maar je weet maar nooit wat voor winter het wordt. Wij halen dus voornamelijk rompertjes zonder of met korte mouwen. Eigenlijk kan het allemaal. Hangt er ook vanaf of je newborn z'n temp goed warm kan houden. Anders idd langere mouwen of met beetjes werken.
Ik had voorheen ook veel last van kramp. Bij mij werd het minder als ik met sokken aan sliep. Maffe tip, maar het werkte. Maar ik heb ook vaak man wakker geschreeuwd omdat hij m'n been moest masseren. Ik moest er gewoon van huilen zo erg schoot het er in. Niet fijn! Hoop dat het gauw overgaat bij jullie meiden! Veel shopplezier trouwens Ingiii
Herinner me dit nu ineens ja! Heb ik ook n paar x gehad... Nu je dat zo zegt huilend wakker worden vd kramp..
Brenda hier nu ook last van hoor! Vorige zwangerschap ook. Zo irritant! Ik kan er ook echt wakker van schrikken 's nachts. Ik neem nu naast multivitamine pillen ook magnesium tabletten. Dat is wel effectief. Vandaag echo gehad, baarmoedermond nog mooi lang en dus potdicht. Yes! Elke keer weer een opluchting. Geslacht kon ie niet goed zien. We dachten even een piemel achtig iets te zien (kan ook bijna niet anders in deze groep ) hahaha. Maar later was "het" weg. Dus to be continued.....
Fijn dat alles goed was pippens! En wat spannend.... Je zou f echo's foto's rond deze termijn kunnen bekijken en vergelijken met wat je denkt te hebben gezien! Ga j nu nog n x n echo doen of wacht je t af?
Nee joh, ik vind elke 2 weken echo's om medische redenen al meer dan genoeg hahaha. Die 2 weken kom ik ook nog wel door er verandert toch niks meer aan het geslacht
Oh dames wat een mooie buikjes!! Ik heb geen kramp maar gister zo ontzettend last gehad van menstruatiepijn en lage rugpijn. Pfff ook ven ik vaak in de avond misselijk en opgeblazen gevoel. Vanochtend ook weer een harde buik, mmm. Even afwachten, ik heb nu vakantie en hopelijk zakt t af! Rustig aan doen maar. Hebben jullie al wat voor de babykamer aangeschaft? Wij gaan morgen eerst de kamer leegmaken en dan kunnen we ook langzamerhand beginnen! Fijne dag iedereen
Hoe bedoel je: lange mouw ook wel, maar in combinatie met een broek? (je trekt toch altijd nog een broekje aan bij een rompertje?) Maar het is mij wel duidelijk, thanks voor jullie advies, ik koop denk vooral korte mouwtjes en ook nog wat lange mouwtjes.
Wat fijn dat alles nog potdicht zit Pippins! Wel jammer dat ze het geslacht niet konden zien. Hier kon ik juist niks worden met overslagrompers. Wat een gedoe. Eerst baby omhoog, romper neerleggen, baby weer neerleggen, armpjes erin, kijken hoe hij vast moet... Je ziet het is heel persoonlijk. Geen dingen met capuchon kopen hoor, totaal niet praktisch als de baby ligt! Babykamer is hier al af... Vandaag laatste werkdag voor de vakantie....lekker!
Ja, gewoon een romper lange mouw en daar een broekje over. Dat moet ook wel warm zat zijn. wij hadden ook dit babynestje. Toen bij de c&a gekocht, maar die zag ik laatst niet meer. Heel handig was dat ding. Ook al was zoon geboren in de zomermaand, hij lag er heerlijk in te slapen. En als het warmer werd stak hij zn beentje naar buiten We hebben hem nog bewaard en ik denk dat deze baby er ook in zal liggen. Ideaal voor in de box.
Die kon je trouwens ook in de maxicosi doen, maar dat zal wel te koud zijn in de winter. Ben nog wel op zoek naar iets wat goed in de maxicosi kan, want we willen geen jassen aanschaffen. Gewoon een lekker dikker vest en dan een deken/voetenzak. Dus als iemand nog een goede tip heeft..