16 t/m 31 december 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vlindertje81, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Wat n schatje
    Ik heb ook zo n soort zak maar nog wat dikker ooit op n avond markt gekocht voor 25 eu n die past ook in de maxi cosi
    Dus ze zijn er zeker wel..

2. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ik haak zelf zo'n zak Regina! Super makkelijk

3. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Brenda al nieuws?

Ik stik van de zenuwen...;)
    Nog 1.5 uur wachten...

4. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Nee nog niet! Ik mag om 18.15 en ook beetje zenuwachtig.. Jij dus nog later?

5. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    19:00 uur!

6. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Leuk hoor! nog tijd over voor een bestelling toevallig?:p

Imp en Brenda: Succes en veel plezier:D

7. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Thanks Regina!

Weet je al iets Brenda? :p

8. Nou ben benieuwd meiden!!! 😍

9. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Na de echo van Pippins denk ik steeds dat ze het geslacht niet kunnen zien. Deze echo is immers ook medisch.

10. Fame

Fame Niet meer actief

Spannend meiden!

Wij gingen vd week voor een campingstoeltje voor de oudste maar kwamen terug met een nieuwe tent😂😀😀 We gaan dit jaar in NL en wilde een ruimere met afsluitbare kuip. Vanmiddag opgezet, is wel even anders een tent op zetten met een peuter en een baby, maar het is gelukt, zelfs zonder geruzie😉 Kan een relatie-test zijn kamperen😉

11. Regina88

Ik vind een tent opzetten al een relatietest. Wij hebben die nog niet gehad. Wel een verhuizing, vakanties, behangen, de kerstboom inclusief snoer met lampen..

Maar die tent opzetten is er ook wel 1 waar ik tegenop kan zien hoor:p Dus bravo, jullie zijn helemaal geslaagd:D Die vakantie komt nu helemaal goed joh:p

12. Regina88

Zou wel heel leuk zijn he Imp. Misschien heb je mazzel en floept er net wat voorbij

13. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Nou hier hebben we een cliffhanger te pakken dames! De baby lag lekker met de billen in de placenta. Ik heb moeten gaan plassen daar, hielp niets, springen, hielp niks, door de hurken een paar keer, echo op de zijkant... Alles gedaan maar de baby bleef lekker opgevouwen met de billen in de placenta liggen. We hebben wel een 80% zekerheid uitslag gekregen: een jongetje! (Hoe kon het ook anders in deze groep hihi). Maar het jongetje kan dus ook nog opeens een meisje blijken.. Volgende week vrijdagavond mogen we nog een keer terugkomen om te kijken of de baby het dan wel echt wil laten zien

14. Fame

Fame Niet meer actief

De kerstboom, altijd goed voor lekker ruzie maken😅 Verhuizing 2x. Behangen maar niet aan begonnen😉
    Jullie ook bijna op vakantie toch?

15. Fame

Fame Niet meer actief

Jullie kleine houdt dus spanning erin Brenda☺️ Fijn dat jullie volgende week weer mogen komen!

16. Pippins

Pippins Actief lid

6 mrt 2016
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vond het eerste jaar met kind pas een relatie test zeg! Hahaha.

Spannend Brenda!! Dan ben ik iig niet de enige die nog moet wachten op de uitslag. Ook al klinkt 80% jongen al vrij duidelijk hihihi. Aangezien de gyn even een piemel dacht te zien ga ik al helemaal uit van een ventje eigenlijk. Zou wel raar zijn als het straks niet zo blijkt te zijn hihi

Imp??? Hoe ging het?

Zag trouwens dat vakantieganger weer zwanger is. Zo leuk voor haar! Dat de rest van de sterretjes maar snel mogen volgen. :)

17. Regina88

Haha absoluut, maar ik wilde de mama's in spe niet de stuipen op het lijf jagen:p Maar het is zeker een beproeving;)

Hoop dat het trouwens ook goed blijft gaan met Vakantieganger. Ze is al bijna 7 weken dacht ik?

18. Regina88

Jeetje wat spannend dan Brenda. Dat kleine boefje toch.;)
    En nu weer een hele week wachten..
    Maar 80% is wel erg veel hoor. dus voorzichtig gefeliciteerd dan maar:D

19. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Alles was goed! Hier ook geen duidelijkheid over het geslacht. Ze denkt een jongetje maar moeilijk te zien dus geeft geen zekerheid. Nu visite dus morgen meer.

20. Pippins

Pippins Actief lid

6 mrt 2016
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn! En na 2 meiden nu een jochie dus waarschijnlijk, leuk hoor :) nou geniet van je bezoek!!

Deel Deze Pagina