Wij hebben wel een super fijne ervaring met de tummy tub. Wij wasten onze zoon altijd eerst met een washandje op de commode en daarna in de tummytub. Vanaf 6 maanden over naar t badje. Ook ging hij af en toe met ons mee douchen. Wij hadden helemaal geen timmytub maar in de kraamweek had manlief er snel 1 gekocht
Stay, wat fijn! Gefeliciteerd en een heel fijne zwangerschap toegewenst. Tummytub hadden wij van familie geleend, gaan we nu weer doen denk ik. Baby's vinden het vaak fijn: het geborgen gevoel wat ze ook hadden in je baarmoeder. En, het voordeel boven de emmer , een tummy is doorzichtig dus je kunt je babytje goed bekijken. D83, wat heftig jouw pijnen! Wat zei de huisarts ervan? En kon de ostheopaat (dat was het toch?) er ook niet echt wat mee? Hopelijk kun je snel terecht bij iemand die je helpen kan! Hier een paar pittige dagen achter de rug. Onze zoon was flink ziek en wilde alleen maar op schoot... En hij sliep nog geen half uur achter elkaar zonder wakker te worden. Nu ben ik moe maar hij knapt weer op. Gelukkig! Dit weekend de baby voor het eerst gevoeld! Vandaag (nog) nniet, ik merk dat ik steeds zit te hopen tot ik weer wat voel... Het zijn nog wel heel zachte tikjes, hopelijk wordt het snel wat meer. Volgende week hebben wij de 20 weken echo. Ben heel benieuwd. Ook altijd weer spannend, of alles goed is. We hebben een kind in de familie met afwijkingen, dus bij ons geeft het echt wel spanning.
Och jeetje ingii wat naar van de hond! Hoop dat het goed komt. Hier een half jaar geleden 2 honden in moeten laten slapen, 1,5 week na elkaar. Hoop dat jou dat bespaard blijft! En veel leuker nieuws van jou dan Stay! Wat fijn enorm gefeliciteerd! Ik hoop op een plakker voor je! Leuk ook dat je ons het nog weer komt vertellen! Vertel je ons af en toe ook eens hoe het met je gaat? Leuk om je te blijven volgen, je hoort toch ook bij het groepje!
Snap dat dat wat spanning met zich meebrengt! Duim dat alles goed zal zijn! Ja, heeft n brief met nadruk op spoed naar m'n neuroloog verzonden die zie ik hopelijk deze week Kijken na alternatieven wbt medicatie / ophoging dosering en f laten onderzoeken verder in t algemeen Verder blijft t iets gecompliceerd met bij mij diverse oorzaken dus er is Nie 1 aanpak en helemaal weg gaat t nooit vrees ik Kamp er al zo lang mee Een trigger is iig aangepakt en dat zijn m'n nek n schouders en t voelt zoveel beter nu daar Heeft me eerder geholpen wat langer tussen aanvallen te laten Maar tis ntl ook iets hormonaals en soms triggert n voedingswaar wel n dan weer Nie en ook n x te lang of juist te kort/gestoord slapen kan al n aanval uitlokken. Evenals stress, verkeerde houding u name it T ging zo goed tot 14 wk.. Dus baal er stevig van n hoop dat maar tijdelijk is
Arm hondje konden ze dan maar vertellen wat ze voelden he? Gelukkig gaat het alweer ietsje beter Ingii. Een ziek kind is ook naar Roanna, zo sneu als moeder voel je je ook zo machteloos. En behalve knuffelen en lief zijn kun je idd vrij weinig! Heavy hoor D83. Had je daar bij je vorige zwangerschappen ook zoveel last van? Stay gefeliciteerd! Dus na vakantieganger iig nog iemand met goed nieuws super leuk joh. Ik zal duimen voor een blijvertje!
Bij de eerste een paar x n paar dg achter riskeren Bij de tweede vnml in t eerste semester En nu tot 14 wk niks behalve rondom de eerste test en nu volop Hoop egt dat mn bezoek bij de osteo er toe lijdt dat t minder vaak komt
Hoe is t met iedereen so far op deze warme dag Ingi hoe gaat t met je hondje? Hier n pret echo gepland voor 26 sept zo benieuwd
Wat vervelend dat je je zo voelt D83. Fijn dat de osteo effect had. Hoe gaat het met de hond ingii? Hier genieten we lekker van het weer. Dochter zit in het badje te spelen en als het me te warm word doe ik mijn voeten er gewoon bij.
Ik heb vandaag een pretecho! Ik hoop zo dat alles goed is en hopelijk kunnen we zien of we een jongen of een meisje verwachten... Hoe is het met het hondje Ingii? D83, wat shit van je hoofdpijn, lijkt me echt een lastig evenwicht dan inderdaad zeg... Ik had ook een badje en tummytub, ik vond de tymmy tub ook een beetje eng met vasthouden, zo onder dat kinnetje... Dan had ik ook geen handen vrij om te wassen. Ik ga dus deze keer direct voor het badje. Hoewel ik het voor de kleine ook wel wil proberen. Mijn zoontje vond het wel heerlijk....
Succes n heel veel plz ninge! Ben benieuwd! Van 6 tot 16 wk 1.3 kg... Had egt meer verwacht ben egt n tank
Hond heeft vannacht weer tweemaal overgegeven. Ik kom net thuis en het lijkt alsof hij weer heeft overgegeven (natte plek op zijn kleed) en het weer heeft opgegeten. (dat schijnt normaal te zijn) Hij is nog steeds heel rustig en slaapt veel. Hij besteed ook niet echt aandacht aan mij en ligt daar maar een beetje. Het is een jonge enthousiaste labrador, hij is altijd blij en wil altijd wel spelen. Dit is niet zoals hij is. Daarom toch nog even gebeld met dierenarts en we mogen vanmiddag langskomen. Hopelijk wordt het snel weer beter. Ik weet niet zo goed wat mijn startgewicht precies is, maar de afgelopen paar weken ben ik zo ongeveer 3 kilo aangekomen denk ik!
Wat zielig om je hond zo te zien! Hopelijk knapt hij snel op. Ik ben inmiddels 5,7kg bij gekomen hmm🙄
He Ingii wat naar dat je hond zo ziek blijft! Hopelijk knapt hij snel wat op. Hier tussen week 5-17 bijna 2 kilo aangekomen. Moet er wel op letten dat ik niet te zout eet, want dan ben ik de volgende dag zo 2 kilo zwaarder 😂
Wat doen jullie vandaag Heb n middagje voor mezelf n ben net toch maar in t bad vd kids gegaan heeeeerlijk
Oooooh wauw D83 wat een fantastisch mooie buik heb je! Echt heel jaloers.. Hier nog hard aan het werk.. Nog 2 dagen en dan lekker een weekje vakantie. Weegschaal doe ik normaal wel aan maar de batterijen zijn leeg. Dus ik heb echt geen idee! Ninge hoe ging het vanmiddag?
Vandaag bij verloskundige geweest. Alles was goed en het hartje weer gehoord . Ik weeg nu 58 kg. Dus 3kilo aangekomen tot nu toe.