Mooie foto's D83 en Ingii! Fijn dat alles goed was! Veel succes met de 20-weken echo Jajo! En de rest die hem vandaag heeft natuurlijk ook. Leuk weer wat van je te horen Luca. En 97% is echt heel veel! Er zitten altijd wel wat zeurende mensen tussen helaas. Succes bij de vk Brenda! Hier gaat het goed, we doen lekker rustig aan.
Mooie foto's Ladies en fijn dat alles goed was! Wij hebben hem ook vandaag, ben toch wel best wel zenuwachtig eigenlijk... Ik hoop zo dat alles goed gaat. Ik heb weer het idee dat mijn buik maar niet echt wil groeien, maar ik voel wel dat mijn baarmoeder steeds wat hoger komt te liggen, dus het zal toch wel... Ben benieuwd of het nog steeds een meid is Succes Jajo! En andere meiden ook!
Wij mogen pas vanavond dus nog even geduld! Succes andere dames die vandaag ook mogen! Toch altijd weer spannend Vannacht weer slecht geslapen, iedere keer als ik in slaap val ga ik heel heftig dromen en word ik wakker. Vannacht droomde ik dat voor mijn neus een vliegtuig neerstortte waar mijn man in zat. Dus werd huilend wakker en toen lag hij rustig naast me te slapen
Vervelend meid, nachtmerries zijn echt verschrikkelijk. Ik heb er tussen de 8-12 weken ook zo'n last van gehad. Eigenlijk tijdens m'n vakantie helemaal overgegaan en hoop er ook geen last meer van te krijgen. We hebben onze slaap allemaal nu juist zo hard nodig.
Brenda super vervelend die nachtmerries ik hoop dat je snel weer beter gaat slapen. heb hier zelf ook bij vlagen last van ene week minder dan de andere week. Hier vanmorgen ook de 20 Wk guo gehad. Maar er werd niet heel erg goed meegewerkt vanaf baby's kant, helaas. ze hebben veel kunnen zien maar niet alles en daarom mogen we volgende week donderdag nog een keer kijken, vinden we heel erg . maar voor nu, (wat ze kon zien) alles er goed uit. Ook dacht ze voor 90 % zeker dat we een meisje krijgen! Hier moesten we allebei wel even aan wennen, omdat het gevoel van ons beide een Jongentje zei en ons daarom een beetje op een jongen hadden ingesteld. maar daarom niet minder blij mee .
Alle meiden die nog moeten heelveel succes! En degenen die geweest zijn waarbij alles goed was, geweldig!! Fijn dat dat ook weer gebeurd is! Wij morgen morgen! Zo spannend 😱 Owl gefeliciteerd met een meisje!!!
Fijn dat alles goed was meiden! En volgende week nog een keertje kijken is niet zo erg toch Hier net controle gehad. Hartje klopte goed. Mijn bloeddruk was nog steeds te laag (94/58) maar dat was niet erg zei ze. Afspraak voor 20 weken echo moet ik morgen voor bellen want ze hadden nu computerstoring
Mijn echo was ook goed! En nog steeds een meisje, maar weer deed e erg geheimzinnig... Beentjes tegen elkaar en zelfs over elkaar.
Fijn Brenda, dat de controle goed is! Nou die afspraak komt maar ni van de grond he haha Morgen dan maar Yes ninge, super!
Hier ook een goede 20 weken echo. Wel met 30 weken een extra echo omdat 1 meting die iets met de nieren te maken hebben niet goed was, maar de metingen daarna oke, dus ze denk een fout meting. Maar voor de zekerheid dus een extra echo. Met moeite het geslacht nog een verassing kunnen houden. T kind is al ruim 400 gram! Weer op de +2 lijn net als mn dochter. Voor de lijst 31ste weer controle. Nachtmerries, super irritant en vermoeiend, hopelijk snel over! Fijn van alle andere goede echo's! Bloeddruk, ook hier laag 90/60..
Weer een grote baby poeliwoep. Hier 273gram met 19+4. Man wat was ik gestrest. Heb nog even heel hard gehuild vlak voor de echo. Toch nooit meet ontspannen naar een echo denk ik. Meiden die vandaag een echo hebben, succes!0
Zo even op de laptop voor een uitgebreider berichtje, ik zie alweer dat ik de helft gemist heb. Heel veel succes Luca vandaag! Of misschien ben je al geweest... Ik snap die stress heel goed Jajo! Wat is het ook allemaal spannend! Ik heb de hele dag al een harde buik van de stress. Heb je nou al een afspraak voor de echo Brenda? Wat nog veel extra afspraken zeg omdat ze dingen niet goed kunnen zien. Nou goed dat ze alles goed willen checken. Wat leuk Owl, een meisje! Ik kan me voorstellen dat je even moet wennen wanneer je een jongen verwacht. Ik hoop straks zekerheid te krijgen. Ik weet alleen nog niet of ik het dan ook met de rest van de familie wil delen. Terwijl ik daar vorige keren nooit moeilijk over deed.
Succes imp! Flink kindje poeliewoepie Hadden we bij de eerste ook.. Nu ook nog altijd 2 lijnen boven t gemiddelde
Succes ook vandaag allemaal weer! Ik moet vrijdagochtend (lekker vroeg gelukkig) en ben nu ook al zenuwachtig ervoor... Ik probeer zo positief mogelijk te blijven en voel de kleine man sinds het afgelopen weekend regelmatig goed, dus die onzekerheid heb ik eigenlijk niet meer. Vind wel dat m'n buik maar niet doorgroeit, maar dat zegt natuurlijk niets gelukkig.