Ooh Suze! Echt duimen dat t toch goed zit! Maar wat een onzekerheid zeg!! Kan iemand mij nog op de lijst zetten? Maleintje, 25 jr 2e kindje, 17 december uitgerekent. En tjonge wat kletsen jullie veel zeg! heb zoveel mogelijk proberen terug te lezen... maar met een 10 urige werkdag en een kindje van 6 maanden kan ik niet alles zo snel bijhouden :s sorry!! Qua kwaaltjes heb ik echt nog nergens last van! Wat me soms doet afvragen of het allemaal wel goed zit daarbinnen...
16 t/m 31 december 2016 16. Pippins - 32 jaar - 1e kindje Regina88 -27 jaar - 2e kindje 17. Mamabeertje - 24 jaar - 2e kindje Centurychild6F3 - 27 jaar - 2e kindje Debjola - 33 jaar - 5e kindje Maleintje - 25 jaar - 2e kindje 18. Vlindertje81- 34 jaar - 2de kindje Suze29 - 31 jaar - 1e kindje 19. Wannebemommie - 28 jaar - 1e kindje 20. Ingii89 - 27 jaar - 1e kindje Elfenprinses - 36 jaar - 2e kindje 21. Vakantieganger - ?? jaar - 1e kindje Luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje Stay123 - 28 jaar - 2e kindje 30Anouk - 30 jaar - 1e kindje 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Totaal aantal : 10 Afspraken : 25 april: elfenprinses 26 april: Suze29 eerste vroege echo 2 mei Stay123 eerste echo 3 mei Vlindertje81 eerste echo 4 mei Pippins eerste echo 4 mei Luuntje2 eerste echo 6 mei Ingii89 eerste echo 9 mei 30Anouk 12 mei Regina88 eerste echo - 9 weken 27 mei Ingii89 termijnecho MvM : Suze29 Elfenprinses Stay123 Sterretjes: *Goodlife*
Suze wat klote! Kon je op dit soort momenten maar even een kijkje in 'je buik' nemen, laten we hopen dat het gewoon goed zit, ook al is het zoo lastig om dat te blijven denken, lees vooral niet teveel op internet, want dan maak je jezelf helemaal gek!
De misselijkheid kickt behoorlijk in hier. En ik heb al een darmenbuikje! Mijn broeken zitten al niet lekker meer. Ik draag ze altijd met een riem, maar óf ze riem knelt en het voelt niet lekker, óf de broek zakt af als ik hem losser doe. Er is geen tussenweg. Mijn leggings zijn aan vervanging toe dus een jurkje kan nog niet. Wat doe je dan? Je trekt je oude positiebroek uit de kast en bent blij dat je het huis niet uithoeft vandaag
16 t/m 31 december 2016 16. pippins - 32 jaar - 1e kindje regina88 -27 jaar - 2e kindje 17. mamabeertje - 24 jaar - 2e kindje centurychild6f3 - 27 jaar - 2e kindje debjola - 33 jaar - 5e kindje maleintje - 25 jaar - 2e kindje 18. vlindertje81- 34 jaar - 2e kindje poeliwoepi - 25 jaar - 2e kindje suze29 - 31 jaar - 1e kindje 19. wannebemommie - 28 jaar - 1e kindje 20. ingii89 - 27 jaar - 1e kindje elfenprinses - 36 jaar - 2e kindje 21. vakantieganger - ?? Jaar - 1e kindje luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje stay123 - 28 jaar - 2e kindje 30anouk - 30 jaar - 1e kindje 22. 23. 24. smoets - 31 jaar - 3e kindje 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. totaal aantal : 16 afspraken : 25 april: Elfenprinses 26 april: Suze29 eerste vroege echo 2 mei stay123 eerste echo 2 mei poeliwoepi eerste echo 3 mei vlindertje81 eerste echo 4 mei pippins eerste echo 4 mei luuntje2 eerste echo 6 mei ingii89 eerste echo 9 mei 30anouk eerste echo 12 mei regina88 eerste echo - 9 weken 27 mei ingii89 termijnecho mvm : suze29 elfenprinses stay123 sterretjes: *goodlife*[/quote][/quote]
lijstje is weer volledig bijgewerkt. Er was tussendoor weer een oude lijst gepakt. Even opletten dat je de meest up-to-date lijst hebt voordat je bijwerkt. Suze, niet leuk Hoop dat het niet teveel was enzo... Aboekje, ik zag dat we nog geen gegevens verder hebben van jou. Ik kan je dus ook nog niet op de lijst zetten... Regina, vorige week had ik wel een beetje een opgezette buik, maar vandaag lijk ik alleen maar weer verder afgevallen... hier dus nog geen zwangerschapsbroeken nodig. Ook niet misselijk, hoop dat ik dat vol kan houden. Andere kwaaltjes? ja dromen, maar verder niet. Hoewel het op dit moment meer nachtmerries zijn... ben steeds bang dat het mis gaat Zonder aanleiding overigens. Ik weet overigens niet wie nu die twee miskramen had gehad en het had over 35/65 %... Ik heb zelf voor mijn eerste ook twee miskramen gehad. Bij mij werd juist gezegd dat ik meer kans had dat het goed ging....
Ik vind het wel leuk om te zien Vlindertje, dat je tweede ook geboren wordt rond de tijd van je eerste. Nachtmerries zijn ook niet fijn. Maar je fantasie slaat soms echt op hol door die hormonen he. Ik ben eens bevallen van een nestje puppies in mijn droom. Dacht echt dat ik de vk moest bellen toen ik wakker werd. En die nachtmerries waren ook heftiger dan anders. Maf he hoe dat allemaal werkt...
Puppy's regina!? Haha wat grappig! Zou wat wezen Mijn eerste twee zit twee weken tussen. Erg handig met verjaardag vieren. En een kraamfeest en verjaardag in een is ook een aanrader. Alles gelijk gehad. Ik ben verder wel benieuwd waar jullie allemaal naar uitkijken. Hebben jullie al spectaculaire plannen om het te vertellen? Kun je niet wachten op je baby shower? Etc.
Dromen valt mee bij mij, in mijn vorige zeangerscshap heb ik vaak gedroomd dAt mijn vader mij hielp bij de bevalling, gelukkig een droom want in het echte leven mooi niet. Wij gaan het moederdag vertellen aan de ouders. Ik kijk ontzettend uit naar de echo of het een jongen of meisje is, voor ons blijft het ook een verrassing want daarna laten we een taart maken en die snijden we met de ouders aan. Waar kijk je naar uit?
Ik kijk ontzettend uit naar de eerste echo! Ook wel spannend natuurlijk of het kindje wel leeft! En ook kijk ik heel erg uit naar de eerste schopjes! Verder heb ik vooral de ongemakken onthouden van de vorige zwangerschap ;p dus hoop dat het allemaal mee zal vallen ;p Qua kwaaltjes begin ik nu steekjes in mijn borsten te krijgen maar nog steeds niet misselijk/moe oid. Het is omdat ik op 2 testen heb zien staan dat ik zwanger ben en ik anders allang ongesteld had moeten zijn maar verder is er geen verschil met niet zwanger zijn ben benieuwd hoelang dat nog gaat duren. Bij mijn 1e had ik ook vrij weinig kwaaltjes de eerste 3 maanden dus ben benieuwd!
Hahaha raar het dat je nu zit te wachten op zwangerschapskwaaltjes om het bevestigd te krijgen en je geen zorgen te maken. Ik heb wat jeuk op de borst en vooral aan het eind van de dag een opgezette buik. En ik zit verstopt, zelfde probleem als bij de vorige zwangerschap. Heel irritant want het zorgt voor een hoop buikpijn
Wij hebben het al verteld aan mijn vader. Mijn schoonouders wonen wat verder weg en die zijn niet zo van de visites. Dus dat zal wel via de telefoon zijn. Of we moeten echt een afspraak plannen. De vorige 2 keren hebben we het verteld dmv een EHBO pakketje, waarbij er allemaal babyspul zat voor de Eerste Hulp Bij Oppassen. Dat was erg leuk, maar werd helaas een miskraam. Zat ik daar met al het babyspul.. Dus de 2e keer hebben we het ietsjes voorzichtiger aangepakt. Toen hebben we bij de visite een grote schaal met lekker op tafel neergezet. Dat waren allemaal beschuitjes met helft roze en helft blauwe muisjes. Erg leuk en leuke reacties Nu had ik foto's van de test. We gingen naar het bos met de kleine en opa en toen we thuiskwamen stuurde ik de foto's uit het bos door. Daar zat ook een foto van de test bij. Hij dacht eerst dat het een usbstick was ofzo en zei dat ik een verkeerde had gestuurd. Hij vond het wel grappig
Oh wat een leuk idee die taart! Knap dat je dan kan wachten als je weet dat het antwoord op het schermpje staat! Hebben jullie al een voorgevoel?
ahhaah nou ik heb tegen mijn man gezegd, mocht alles goed zijn, dan wil ik die echo vroeg in de ochtend en ik wil iemand die DIEZELFDE dag nog de taart bakt, zodat we in de avond weten of het een jongen of meisje is haha ben benieuwd of ik het zelf vol ga houden hoor, ben zelf zoo nieuwsgierig. Ik heb echt geen idee. Toen ik van mijn vorige zwanger wist ik zeker dat het een jongen was... naja en die loopt nu vrolijk hier rond, maar goed... geen voorkeur, ben alleen heel benieuwd, wel grappig dat ik mijzelf altijd als een 'meisjesmama' zag, maar nu met mijn zoon dat ik mij niets anders kan voorstellen. En mocht bij jullie alles goed gaan, jullie enig voorgevoel/onderbuikgevoel
Voordat ik zwanger raakte heb ik gedroomd over mijn zoon. Hij zag er precies zo uit zoals hij nu is, gek he. En daarna heb ik gedroomd over een meisje. Dus het zou wel gaaf zijn als het nu ook een meisje werd haha. Maar vooral vanwege die droom hoor, want ik vind een jongen echt fantastisch. Ik zag mezelf juist altijd als "jongensmama". Ik kan me een meisje ook niet voorstellen, want ben alleen maar mijn zoon gewend haha. Dus we wachten af, maar ik zou met de hand op mijn hart echt geen voorkeur hebben. Het lijkt me allebei leuk. Hoewel het voor mijn zoon misschien leuker is om een broertje te hebben. Nou ja, we weten het pas met een pretecho.
Haha Regina die droom!!! Meesterlijk! En lekker in je broek blijven lopen, kan jou het schelen! Ik heb wel gelezen dat sommigen echt al een buikje krijgen bij 5 a 6 weken. Ik durf nog niet ver vooruit te kijjken, ben bang dat het weer misgaat. Alhoewel ik ook echt heel heftig droom de laatste dagen, en ik ben ontzettend vergeetachtig! Verder niet echt symptomen. Vandaag weer geen bloed, ik heb wel getempt vanmorgen. Was hoog 37.2, ik weet niet of je een mk kan aflezen aan de temp? Of dat het net zogoed kan zijn dat je temp hoog blijft ook al heb je een mk? Nouja, we zullen zien. Dat idee van die taart vind ik wel heel leuk, ik denk dat ik dat ook zo ga doen Wij hebben lichte voorkeur, maar uiteraard is alles welkom als het maar gezond is.
Oh Suze wat fijn om even geen bloed te hebben! Dat geeft hoop toch? Qua temperaturen weet ik het niet. Ik heb dat nooit gedaan. Maar test je nog wel? Bij mij liep hij heel gauw af.