Denk idd door voorliggende placenta want de eerste voelde ik al met 4 mnd en dit kindje dus Dik n maand later De 20 wk liet ook wel zien dat de placenta aan de voorkant ligt dus dat speelt zeker mee desondanks zie ik n zwangerbuikje hoor nog niet heel groot maar zie m zeker wel n na 20 wk zal dat ineens egt meer en meer worden want kindje gaat dan egt goed groeien
Ah dikke knuffel jajo.. Mooi buikje leuk dat j m ziet bewegen hihi Heb er nog veel filmpjes van maar was dan egt verder dan jij nu bent
Sterkte vandaag JaJo! Lijkt me echt vreselijk om een ouder te moeten missen Leuk dat jullie toch al wat zien bij m'n buikje. Morgen 20 weken echo, spannend En ingii dat is wel een mijlpaal ja! Lijkt me echt leuk als dat gebeurt
Stil hier meiden Alles goed met iedereen Hier gaan we vandaag t peuterbed van de jongste in elkaar zetten en bij de oudste zetten Heel benieuwd hoe ze samen slapen We beginnen maar op tijd dan kan die nog terug naar z'n oude kamer mocht t Nie gaan want als de baby er ligt gaat t moeilijker en zijn t teveel veranderingen voor hen ineens..
Wat een mooie buiken! Het is zo'n heerlijk gevoel om alweer op de helft te zijn. Nog genoeg tijd om te genieten, maar je weet dat je het meeste er al op hebt zitten en dat je kan uit gaan kijken naar de geboorte Ik ga me met de dag beter voelen gelukkig. Ik kan ook weer wat in huis doen en ben begonnen met Fly Lady. Heel leuk en handig. Iemand hier die dat ook doet? D83, succes met de jongens! zouden ze niet gaat keten bij elkaar? Onze zoon ligt nog minstens een half uur te keten op zn kamer en die logt alleen Lijkt me wel heel erg gezellig voor hen, lekker samen slapen op een kamer
Hee dames, jullie hebben toch een geheime fb pagina? Zou ik daar ook lid van mogen worden? Ik weet even niet meer hoe ik mij daar voor aan kan melden.
Ben benieuwd hoe ik dit ga ervaren Regina. Gaat de tijd nu heel snel tot de bevalling? Of juist niet? Wat is jullie ervaring hierin?
Ik merk dat het bij de tweede toch anders is hoor. Dat kreeg ik ook al terug van de vk. Maar ik weet nog bij de eerste dat de laatste weken echt lang duren, zo'n beetje vanaf de 35 weken. Dan zijn ze vaak al ingedaald en dan beginnen de laatste loodjes. Geestelijk was ik er toen al klaar voor en toen ik op de uitgerekende datum nog geen baby had dacht ik dat ik nóóit meer zou bevallen haha. Zo klaar was ik ervoor en ermee Maar deze periode in de eerste zwangerschap tot aan de 35 weken gingen ook best snel. Je hebt al veel dingen die dichterbij komen, zoals de kamer, babyspullen shoppen, namen bedenken, kaartjes. Binnenkort de afspraak met de kraamzorg intake, opvang regelen misschien. al dat soort dingen. En door die zaken te regelen wordt het weer een stukje echter en gaat het voor mijn gevoel nog sneller. Maar het zal echt persoonlijk zijn hoor. en met de tweede merk ik dat ik amper tijd heb om met de baby bezig te zijn en de dromen over hem, want de eerste vraagt aandacht. Tussendoor hebben we wel momentjes samen en zing ik een liedje, maar zoals eerst de hele tijd met een muziekpoppetje op mn buik liggen heb ik geen tijd meer voor:d Deze kleine zal eerder wennen aan de stem van grote broer en aan tekenfilmpjes dan aan een muziekpoppetje haha
Ik hoop t niet Regina Plan is eerst de jongste erin leggen en dan als ie slaapt meestal heel snel want slaapt Nie meer overdag, dan de oudste die ook egt kapot is dan Maar hoe t gaat als een van hen kuren heeft weet ik ntl Nie Heb gelukkig dan nog een Back up kamertje Beeb zal ook Nie gelijk daar heen gaan komt eerst een tijdje bij ons ntl Hoop dat t allemaal mee gaat vallen Hij lijkt wel toe te zijn aan t bedje Hier ging de tweede zwangerschap n stuk sneller en deze helemaal Alleen de eerste weken tot de eerste echo's duren allemaal even te lang voor m'n gevoel
Ik vind het bij de tweede ook heel anders. Je staat er veel relaxter in. Je weet wat je ongeveer kan verwachten en dat geeft rust. Bij de eerste weet ik nog dat we zo'n lijst met aan te schaffen spullen uitprintten en dat letterlijk allemaal kochten. Vaaknwisten we niet eens waarom haha. Tijd gaat ook wel sneller, je bent idd druk met je andere kleintje. Toch blijft de zwangerschap ontzettend bijzonder
Je bedoelt de uitzetlijst denk ik? Als je/jullie tips hebben met wat echt nodig en onnodig is om te kopen, dan ben ik heel erg benieuwd!
In principe heb je alles nodig wat er op staat. Wel zou ik goed bedenken wat handig is voor in de winter. Zelf ga ik denk ik voor lange mouwen rompers ipv korte rompers. Ook pyjamazak met lange mouw. Wat er niet op stond is een tummy tub en die hebben wij in de 1e week nog gekocht. Ook zijn vesten of truien met muts niet handig omdat de baby er dan op gaat liggen.
Ff snel, en ritsen die hoog opkrullen bij het gezicht.. Ook niet fijn. Dicht kan misschien nog, maar als ze open zijn schuurt het langs het gezichtje. En sokken van bambino. Kan je kopen bij Kruidvat. Waren de enige die niet of niet snel afzakken
Goede tips meiden! Dank! Mochten er nog meer tips zijn dan hou ook ik me aanbevolen Hier net terug van de 20 weken echo. Wat waren wij zenuwachtig! Onze kleine man is helemaal goedgekeurd! Alles helemaal goed en gemiddeld alleen de benen wat aan de korte kant (maar wel goed in verhouding). Zijn zelf ook beide behoorlijk klein dus dit was niet gek zei ze. Helemaal blij en opgelucht!
He Brenda wat fijn dat je een goede echo hebt gehad. Toch altijd spannend he die 20 weken echo! Heb je nog mooie foto's?