16 t/m 31 december 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vlindertje81, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw

jeetje wat balen D83! Maar geluk bij ongeluk dat je inderdaad niet op je buik viel!! Kan er morgen niet iemand komen helpen, een lieve moeder ofzo? :)

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Helaas m'n mama is ook egt n wrak van de artrose en spierreuma
    Maandag is ml weer thuis :)

3. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    OW nee D83 wat naar! Hoe gaat het nu?
    En alle andere meiden, lekker aan het genieten van het weekend?

Ik ben echt doodmoe, kom er niet van af. Vandaag al hele dag aan het slapen op de bank, het is niet anders. Voel de baby ook niet meer dus was zo blij dat ik wat voelde maar dat is nu ook weg. Maak me daar zorgen om. Dus niet echt heel blij hier :(

4. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    Jeetje D83 hoop dat het snel weer wat beter gaat!

Brenda wat vervelend! Heb je je vlos of gyn al gebeld als je je zorgen maakt?

5. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh jeeh D83, das niet best.
    Brenda. Ik kan me je zorgen goed voorstellen!
    Hier ook een redelijk vast patroon in getrappel, maar gisteren en vannacht niets gevoeld, en zo ineens vanmorgen was het er weer.
    Maar bij zorgen altijd je vk bellen, daar zijn ze voor.

6. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Hè bah D83, dat was vast even schrikken. Gelukkig zit de baby goed in "een zak water" en kan hij wel tegen een stootje. Je mag gewoon 3xdaags paracetamol tijdens je zwangerschap, dat zou ik vandaag en morgen ook echt even nemen. Spierpijn zal morgen nog erger zijn en het is juist belangrijk dat je goed blijft bewegen, zodat je spieren niet ng stijver worden

7. Goedemorgen meiden, hier heel vroeg even een 23 weken dansje haha! Moet zo vroeg opstaan voor mijn taarten, dit weekend is echt gekkenhuis en wilde eigenlijk doorhalen Maarja dat was iets te optimistisch met de zwangerschap.. Ik baal zo dat ik
    Ziek ben geweest anders had ik 2 dagen extra gehad 😞

Wat leuk om de andere buiken ook te zien! Groeit mooi allemaal!

Jeetje d83 wat een schrik, neem je rust waar het kan.. Ik ben ook alleen geweest met m'n twee meiden afgelopen dagen en heb maar wat op de bank gelegen en orders geroepen terwijl zij om
    Me heen dwarrelden haha. Ideaal is het niet maar je moet
    Toch wat.

Brenda wat vervelend dat je nu niks meer voelt.. Maar hey het kan zo weer terugkomen, toen ik hem net voelde zat er soms
    Ook zo een paar dagen tussen en dan opeens voelde jk t weer. De vermoeidheid tja dat is echt balen maar daar kunnen we momenteel niets anders aan doen dan eraan toegeven.. Mijn werk moet er ook onder lijden dat ik niet meer zoveel kan doorwerken En daar heb ik gigantisch de balen van Maarja het is even niet anders 😟

Iedereen een fijne zondag gewenst! Duim voor me tot 14u en daarna stort ik in en ga ik de rest van de dag Slapen haha 🙈

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Thx voor jullie Lieve woorden en de tips! T gaat gelukkig wel weer! Ook met m'n nek. Maar ben ook erg moe vandaag want de kids waren te vroeg wakker en t is hier altijd zo n strijd wie opstaat ml of ik
    Hij vind dat hij meer recht heeft omdat ie lange dagen werkt en op z'n benen staat wat begrijpelijk is maar ik ben chronisch ziek n zwanger en zorg heel de dagen alleen voor twee jonge kinderen behalve de dagen dat ie thuis is..
    Naja lastig.. Zijn allebei ook Nie egt ochtendmensen
    Hoe gaat dat bij jullie?

Succes Luca! Respect voor jou!
    Slaap lekker vanmiddag... F bijtanken

9. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Jeetje D83, dat zal even schrikken zijn geweest!
    Gelukkig gaat het alweer wat beter..

Weet je wat ik doe de laatste week? Want ik ben ook echt kapot.. Normaal al chronisch moe, maar deze week van de zwangerschap kan ik echt amper iets hebben.
    Zoon wordt weer eens vroeg wakker, zo rond kwart voor 6 of 6 uur.
    Mag hij even een dvdtje van jokie kijken in bed bij mij. Iets wat ik voorheen echt niet deed, maar mijn hemel, wat lekker om even door te kunnen snoezen!
    Gister had meneer honger, dus hup snel een krentenbol erbij in bed:cool:

Man moet 's ochtends rond kart over 6 naar zn werk, dus die pakt zoon uit bed en legt hem meteen bij mij:D

Op vrije dagenvan man mag ik vaak langer blijven liggen, dan gaat hij terug naar bed als zoon ook gaat slapen. Mocht man nog erg moe zijn. die kan na een paar uur wakker zijn zo weer slapen. Ik kan dat echt niet.

10. Regina88

Succes Luca en slaapse daarna:D

En voor alle meiden die zo moe zijn, lekker rustig aan doen hoor. Ik had gelezen dat het heel normaal is rond dit termijn en dat het kan liggen aan een dip in je ijzer. Misschien hij jullie ook?

11. sjaantje28

sjaantje28 Actief lid

9 mrt 2016
    119
    8
    18
    Hoi dames,
    Mag ik hier ook meekletsen?
    Ben nu 21 weken zwanger, ben op 31 december uitgerekend!
    Spannende datum!

12. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw

Yeaaaah ik dans even met je mee! :) 23 weken :D!!!

En ik weet niet wie dit ook alweer zei maar met dat je de baby af en toe een tijdje niet voelt: ik heb mij hier ook al meerdere keren druk om gemaakt maar het heeft geen nut. Inmiddels ben ik er wel achter dat ook de kleine af en toe wat rustiger kan zijn. Soms is ie dagenlang actief en dan een dagje minder maar de dag erna (of die dag daarna) komt ie gewoon weer net zo hard terug om te trappelen. VK zegt ook dat het kan komen omdat hij dan net weer anders ligt in de baarmoeder waardoor je hem minder voelt. Op zich logisch. Dit zeg ik nu heel wijslijk maar ik heb mij er ook genoeg druk om gemaakt hoor haha. Druktemakers zijn we met zn allen.

13. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    Jeej ik dans ook gezellig mee maar dan wel het 22 weken dansje ;)

En welkom sjaantje :)

14. Regina88

Welkom Sjaantje! Hoe is het met je? Gaat je zwangerschap goed tot nu toe? Als je jezelf wil toevoegen aan de lijst moet je hem wel even terugzoeken ;) Aan je banner te zien weet je nog niet wat het wordt/is. Wil je dat wel graag weten?

Ow meiden, hebben jullie wel eens het gevoel van: Wwie ben je en wat heb je met mijn man gedaan?

We zouden vandaag een dvdspeler halen bij een bcc oid. Ik vroeg hem of hij al wist welke hij wilde halen, zegt hij: Nou, eigenlijk wilde ik liever even naar de Ikea. Alvast kijken wat voor nieuw bed die we kunnen kopen, nu of over een paar weken. Misschien zien we wel wat moois staan. Alvast even neuzen of zo.:$
    Schiet mij maar lek, maar mijn man wil vrijwillig neuzen bij de Ikea!
    Echt een wonder. We hebben onlangs een mega lijst gemaakt met wat we daar willen kopen, voor onszelf en voor de baby. Hij weet dondergoed dat als we daar nu heengaan, ik met babyspul terugkom. En dat allemaal zonder zeuren en op een saaie regenachtige dag.
    Ik hou van die man, hij weet precies waar ik behoefte aan heb:D:D

15. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Haha leuk Regina lekker shoppen! Ideaal dat hij mee wil!
    Welkom Sjaantje, leuk dat je mee komt kletsen
    Hier de verloskundige gebeld, die zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken als ik geen buikpijn of bloedverlies heb. Dus beetje gerustgesteld

16. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Wat leuk Regina! Heel veel plz! Laat je zien/weten wat je hebt gehaald?

Welkom sjaantje!

Hier morgen 22 wk! 🎉 Nog twee weken en dan toch wel weer n mijlpaal behaald

Morgenochtend lekker naar de kapper smiddags naar de verjaardag van m'n moeder en avonds lekker met n vriendin naar bad moms in de bios
    Erg veel zin in en toe aan n avondje weg

17. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Over je post heen gelezen Regina! Wow nou ik heb al moeite met (durf t bijna niet te zeggen) half acht
    M'n zoontjes zijn normaal egt niet voor 8-9 u wakker soms nog later en als ze dan x 7.15/7.30 wakker worden heb ik daar moeite mee, soms gaan ze nog f lekker kroelen of even op de iPad maar vandaag was t gelijk actie en kan dat gwn egt Nie aan oh 🙈🙈🙈 ben geen ochtendmens nooit geweest ook en door de chronische migraine n m'n zwangerschap nog meer moe 🙈🙈🙈

En kwa overdag rustig aan doen gaat ook Nie geweldig hoor.. Heb zeer actieve kinderen waarmee ik veel moet ondernemen, ze moet sturen corrigeren ed dus egt lekker n half u ongestoord liggen zit er Nie in tenzij ze opa en oma gaan of even 10 min bezig zijn met n ijsje filmpje op tv oid

18. Zoo daar ben ik weer! Alles is eindelijk af, dat voelt zo heerlijk als het klaar is.

Haha d83 ik moest wel lachen, half 8 😅 Meiden zijn hier ook vaak 6.30 op maar ze zijn wel vaak zelf lief tot een uur of 7.30 dus dan blijf ik nog even liggen en luister of ze geen stomme dingen doen haha 😂 Probleem met wie wanneer eruit moet heb ik niet, maar wel t voordeel dat ik als ze er niet zijn lekker kan doen wat ik wil (al zit uitslapen er niet altijd in, zoals vandaag 😜)

Regina grijp je kans haha! Veel Shop plezier!

Welkom aan de nieuweling waarvan ik nu de naam alweer vergeten ben 🙈 Bedankt zwangerschapsdementie!

En iedereen die een dansje doet gefeliciteerd met een weekje erbij ;)

Ik ga even m'n taarten showen want het waren zoveel leuke en grote projecten dat mag niet onopgemerkt blijven hahaha

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,6 KB
      Weergaven:
      1
  19. Deze twee van gister

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,2 KB
      Weergaven:
      1
  20. Mijn giga project van vanochtend, het is niet helemaal zoals ik wilde Maargoed het was af en de klant was tevreden !

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      35,1 KB
      Weergaven:
      1

Deel Deze Pagina