16 t/m 31 december 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vlindertje81, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    @Suze, toen ik vorige maand die MK had toen zakte mijn temp op de dag van de MK al naar 36.8, die avond was het raak... Dus bij mij reageerde de temp er heel sterk op!

Ik wil ook supergraaf zo'n taart doen, alleen wil ik het wel zelf weten haha! Mij lijkt dat moment dat je erachter komt of het een jongen of een meisje wordt heel speciaal samen zo met mijn vriend.. :) Dus ik denk dat ik na de echo gewoon een leuk avondje organiseer met liefste vrienden/fam en dan die taart erbij ;)

Ik heb trouwens geen enkel idee of het een jongen of een meisje wordt hoor! Ook nog geen voorspellende dromen gehad erover helaas.

2. Fem90

Fem90 Lid

28 dec 2014
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey, kan iemand Mij op de lijst zetten? 18 december uitgerekend 1e kindje 26 jaar😊
    Is er met jullie ook een Facebook groep?

3. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    16 t/m 31 december 2016
    16.
    pippins - 32 jaar - 1e kindje
    regina88 -27 jaar - 2e kindje

17.
    mamabeertje - 24 jaar - 2e kindje
    centurychild6f3 - 27 jaar - 2e kindje
    debjola - 33 jaar - 5e kindje
    maleintje - 25 jaar - 2e kindje

18.
    vlindertje81- 34 jaar - 2e kindje
    poeliwoepi - 25 jaar - 2e kindje

suze29 - 31 jaar - 1e kindje
    Fem90 - 26 jaar - 1e kindje

19.
    wannebemommie - 28 jaar - 1e kindje

20.
    ingii89 - 27 jaar - 1e kindje
    elfenprinses - 36 jaar - 2e kindje

21.
    vakantieganger - ?? Jaar - 1e kindje
    luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje
    stay123 - 28 jaar - 2e kindje
    30anouk - 30 jaar - 1e kindje

22.

23.

24.
    smoets - 31 jaar - 3e kindje

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

totaal aantal : 18

afspraken :
    25 april: Elfenprinses
    26 april: Suze29 eerste vroege echo
    2 mei stay123 eerste echo
    2 mei poeliwoepi eerste echo
    3 mei vlindertje81 eerste echo
    4 mei pippins eerste echo
    4 mei luuntje2 eerste echo
    6 mei ingii89 eerste echo
    9 mei 30anouk eerste echo
    12 mei regina88 eerste echo - 9 weken
    27 mei ingii89 termijnecho

mvm :
    suze29
    elfenprinses
    stay123

sterretjes:
    *goodlife*

4. Smoets

Smoets Lid

12 apr 2016
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kijk heel erg uit naar de eerste echo. Dat is nog wel heel lang wachten! Vertellen vind ik wel spannend eerlijk gezegd. Denk dat mijn ouders zoiets hebben van waar begin je aan...
    Dus probeer mezelf de komende weken sterk te maken en daar schijt aan te hebben. Het is onze keuze.

Ik duim nog steeds voor je Suze.
    Leuk die taart ideeën! Je ziet het in Amerika heel veel. Af en toe zie je van die hysterische gender reveal party's voorbij komen op Facebook of YouTube. Wel leuk om te kijken.
    Wij gaan het denk ik vertellen met een kerst kaart. Maar zie die nu maar eens te kopen in de winkel...

5. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is ook een leuk idee Smoets, je hebt me geholpen met een idee haha. Wij hebben toevallig nog kerstkaarten liggen, dus denk een bos bloemen met een 'kerst'kaartje en een echokopie en dat op moederdag aan mijn moeder :D Bedankt.

Heb je een reden voor dat je denkt dat jouw ouders zo reageren? meestal valt het wel mee hoor en zijn ze alleen maar heel blij ;)

6. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Superleuk idee inderdaad. Misschien ga ik die ook nog gebruiken.

Ik wil het ook graag met iets grappigs aan vriendinnen vertellen. Hebben jullie daar nog ideetjes voor?

7. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh fijn suze dat het bloeden nu weer over is. Vorige ronde getempt, was met 4,3 gezakt richting voor ei waarde. Daarna gestopt en met 5,2 dus een mk. Maar of dat nu verband heeft met de temp... Geen idee, ik vond het vruchtje dat ik verloor best groot..

8. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Wat een leuke ideeen zeg!!

Waarom denk je dat Smoets? Lijkt me heel vreemd als ze niet blij voor je kunnen zijn.

Ik had ook een topic geopend bij 'miskramen' en 1 iemand zegt daar dat zij een hoge temp had tijdens haar mk, dus helaas zegt dat blijkbaar ook niets.
    He bah, wil zo graag bevestiging dat het echt goed is, maar helaas zullen we dat pas weten met de echo 26 april. En daarna blijft het zoiezo nog spannend of het goed blijft gaan natuurlijk.
    Tja, wachten is het toverwoord vrees ik..

9. Regina88

Regina88 Niet meer actief

O schat, als ik een tijdmachine had dan had ik hem aan jou gegeven. Wat gaan de dagen dan traag he

10. Smoets

Smoets Lid

12 apr 2016
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja die tijdmachine willen we inmiddels allemaal wel denk ik. Maar voor je het weet hebben we allemaal zo'n frummel in de armen.
    Ik denk dat mijn ouders het niet zo slim zullen vinden omdat ik een vrij heftige tijd achter de rug heb. drie kinderen is dan toch wel weer ander verhaal. Maar goed. We genieten de komende weken maar van ons geheimpje. Ben benieuwd of mijn broeken het tot eind mei redden...

Qua vriendinnen vertellen zou ik iets doen wat echt bij jullie club als vriendinnen past. Gezamenlijke hobby of interesse ofzo?

11. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Suze, als je temp hoog blijft zou ik daar op vertrouwen. Heb je nog een test gedaan? Ik heb toen het mis ging CB testen gebruikt om te kijken of ik met de weken indiactor steeds verder kwam(ivm eerdere knaltest). Helaas was dat dus niet zo.

12. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Poeh, nou sorry dat ik jullie zo stalk hoor maar ik kan mn verhaal nergens anders kwijt. Ml zegt steeds dat ik me niet zo druk moet maken en het allemaal wel goed komt, maar ik weet t niet zo zeker.

Net weer bloedverlies. Donkerrood.. Shit...

13. Regina88

Geeft toch niks Suze, daar zijn we hier voor toch?
    Echt zo rot voor je!
    Heb je nog een test gedaan vandaag? Of heb ik daar overheen gelezen? Sorry anders....

Ik weet alleen van mijn miskraam dat de testen echt snel afnamen en bijna tegelijk met bloeden had ik hele erge buikkrampen.
    Heb jij die ook?
    Wat is 26 april nog ver weg.. En als je nou de VK belt en vraagt of ze wil kijken? Niet dat je al hartactie ziet, maar misschien iets anders...

14. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh nee suze,
    Een test kan soms inderdaad verheldering geven. Ik heb tijdens mijn mk helemaal geen krampen gehad, dus dat hoeft ook niet altijd, als ik ongi word wel altijd veel pijn.
    Ik zou ook de vk bellen, soms is het fijn met een echte ervaringsdeskundige te spreken, geeft soms ook rust, en als je veel geluk hebt kun je eerder terecht.
    En zeuren of stalken doe je echt niet hoor!! Haal dat uit je hoofd lieverd, daar zijn we voor!

15. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Dankjewel, lief dat ik hier mag klagen <3

Denk dat de vk niet zoveel zin heeft, ik heb laatst al gebeld bij het eerste bloedverlies en ze zei dat het echt niet meteen een mk hoeft te zijn en nog wat andere dingen om me gerust te stellen.
    Een testje morgen is wel een goed idee idd.

Ik heb geen krampen, stolsels of temp verlaging dus een testje zal ik morgenochtend eens doen.

Hoe gaat het bij jullie? Verder niemand bloedverlies?

16. Regina88

Hier gaat het wel. Soms als ik mijn zoon optil, toch al gauw zo'n 13 kilo, voel ik steken in mijn lies. Dat zal wel bandenpijn zijn.
    Verder geen bloedverlies of krampen oid. Maar het spookt wel bij elke wcbezoek door mn hoofd. En als ik dan die steekjes voel, voel ik mij ook niet helemaal gerust.
    Toen we vanmiddag lekker wild aan het dansen waren, schoot het er ook even in. Bij mn lies dan, of nou ja iets hoger.

17. RRW83

RRW83 Niet meer actief

#337 RRW83, 15 apr 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 apr 2016
    Hoi dames! Wat gezellig zon forum waarin we allemaal ongeveer even ver zijn!! Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben. 1 dag overtijd en 3 posi testen omdat ik me supermoe voelde. Ik ben nieuw hier en (volgens mijn eigen berekeningen) uitgerekend op 23 december.. Ik ben 21 jaar. De zwangerschap was niet geheel geplant, maar zeker welkom. Hoewel ik het allemaal superspannend vind ( in augustus een mk gehad met 7 weken) probeer ik echt te genieten. Leuk om al jullie verhalen te horen en zo met elkaar te kunnen delen..

Hebben jullie al kwaaltjes? En in wil ook wel in de club als jullie die oprichten , leuk!

18. RRW83

RRW83 Niet meer actief

Oh jeetje , dacht dat ik net op de laatste pagina zat (pagina 14) dat klopte dus niet helemaal.. Kom ik daar even m'n vrolijke bericht tussendoor bonken.. Sorry dames! Even opnieuw lezen!

19. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    16 t/m 31 december 2016
    16.
    pippins - 32 jaar - 1e kindje
    regina88 -27 jaar - 2e kindje

17.
    mamabeertje - 24 jaar - 2e kindje
    centurychild6f3 - 27 jaar - 2e kindje
    debjola - 33 jaar - 5e kindje
    maleintje - 25 jaar - 2e kindje

18.
    vlindertje81- 34 jaar - 2e kindje
    poeliwoepi - 25 jaar - 2e kindje

suze29 - 31 jaar - 1e kindje
    Fem90 - 26 jaar - 1e kindje

19.
    wannebemommie - 28 jaar - 1e kindje

20.
    ingii89 - 27 jaar - 1e kindje
    elfenprinses - 36 jaar - 2e kindje

21.
    vakantieganger - ?? Jaar - 1e kindje
    luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje
    stay123 - 28 jaar - 2e kindje
    30anouk - 30 jaar - 1e kindje

22.

23.
    floordewi - 21 jaar - 1e kindje

24.
    smoets - 31 jaar - 3e kindje

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

totaal aantal : 19

afspraken :
    25 april: Elfenprinses
    26 april: Suze29 eerste vroege echo
    2 mei stay123 eerste echo
    2 mei poeliwoepi eerste echo
    3 mei vlindertje81 eerste echo
    4 mei pippins eerste echo
    4 mei luuntje2 eerste echo
    6 mei ingii89 eerste echo
    9 mei 30anouk eerste echo
    12 mei regina88 eerste echo - 9 weken
    27 mei ingii89 termijnecho

mvm :
    suze29
    elfenprinses
    stay123

sterretjes:
    *goodlife*

20. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Floordewi, welkom en gefeliciteerd! Er is een clubje door een van de meiden aangemaakt dat kun je lid van worden. Wordt eigenlijk allebei op gekletst. :)

Deel Deze Pagina