16 t/m 31 december 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vlindertje81, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RRW83

RRW83 Niet meer actief

Hey Regina,

Klote dat je door zo'n spannende tijd gaat! Ik hoop echt dat je snel duidelijkheid krijgt.. Ik heb mijn mk helaas tijdens mijn vakantie op Kreta gehad en moest daar ook een curretage .. Super klote allemaal maaaar, ze geven daar toch wat ander advies dan in Nederland! Van hun had ik met bloedverlies bedrust moeten houden! Ze konden bijna niet geloven toen ik zei dat ik van de vk in Nederland gewoon mocht vliegen terwijl ik een paar dagen daarvoor bloedverlies had gehad. Zij zeggen dat het met rustig aan doen wellicht anders had kunnen aflopen.

En misschien slaat het wel helemaal nergens op, maar ik zeg daarom rustig aan doen! Het is zo onzeker en machteloos , maar dan heb je tenminste het gevoel dat je nog "iets" kan doen. Baadt het niet dan schaadt het niet!

En wat de vk ook gewoon zegt , het kan ook niks zijn! Een vriendin van me heeft echt tot week 14 bloedverlies gehad, maar heeft nu een gezonde baby van 3 maanden! Probeer je wat te ontspannen en probeer je wat rustig te houden! Sterkte!

Groetjes Floor

2. RRW83

RRW83 Niet meer actief

Oke ik zoek het clubje even op! Ga gelijk even uitzoeken hoe ik ook zon mooie banner maak..

3. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha succes! De keuzelijst bovenin (derde van rechts; banners). Code kopieren in je handtekening :D gaat vast lukken haha

4. RRW83

RRW83 Niet meer actief

Yes gelukt :)

5. RRW83

RRW83 Niet meer actief

Sorry, hier bedoelde ik suze

6. Pippins

Pippins Actief lid

6 mrt 2016
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom alle nieuwe dames! En gefeliciteerd!
    Ik kan die club niet vinden btw .... hahaha
    Suze bij mij begon de miskraam ook 2 dgn na het begin van het bloeden. Dag 1: roze slijmverlies. Dag 2: helderrood bloedverlies zonder krampen. Dag 3: helderrood bloedverlies met in de avond krampen.

Dus hoe langer bloedverlies zonder vorderingen hoe beter!! :)

Ik geloof niet zo in rustig aan doen. Als het niet goed zit, dan zit het niet goed. Zo vroeg is het of een foute innesteling of celdeling of chromosoomafwijking. Daar verander je niks aan ook niet als je rustig aan doet.

7. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Ik heb me ook aangemeld bij de club.
    Pippins, als je helemaal naar boven gaat onder zwamgerschapspagina.nl zie je daar home, forum, clubs staan. Daar moet je op klikken. Dan zie je vanzelf de 16-31 dec mama's staan aan de rechterkant;)

8. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Bedankt voor je lieve berichtje <3 Wat heftig dat dat op Kreta is gebeurd, dat lijkt me helemaal waardeloos zo ver van huis!
    Ik hoop gewoon dat het goed blijft gaan, ben nog niet alle hoop verloren.
    Op advies van iemand hier (weet even niet meer wie) vanmorgen toch een test gedaan. En die is toch wel veel duidelijker als mijn laatste test van 12 april, dus dat geeft toch weer een sprankje hoop.

Vanmorgen bij afvegen toch weer iets bruinig, dat dan weer wel.

Ik zal mijn testen zo even met mijn telefoon toevoegen.

Ik droom ook echt zo raar de laatste tijd, jullie ook? Echt heftige dromen over van alles en nog wat, hele vreemde dromen. Heb ik anders nooit.
    En ik heb echt een geheugen als een vergiet trouwens.
    Ben wel helemaal op de gezonde tour qua eten en drinken. Ik eet geen vlees, dus moet even extra goed kijken wat ik eet om alles goed binnen te krijgen.
    Gister heerlijk soep gemaakt met een salade vol met heerlijke dingen. Ik drink trouwens ook nog maar 1 kop koffie per dag. Normaal wel 4 of 5, dat mis ik dan wel een klein beetje.

Hoe gaat het bij jullie meiden?

9. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Zie club ;).

Ben blij voor je Suze. Ik denk dat het goed zit als je testjes oplopen. En wat goed dat je zo gezond bezig bent. Allemaal door de zwangerschap? Of daarvoor al bezig?

10. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Duurt even, maar moet ze eerst op mijn computer opslaan, en kan ze dan pas toevoegen. Ik kan ze niet vanaf mijn galerij op mijn telefoon invoegen, heel vreemd.

Dit zijn mijn testjes!

Doe ik al een tijdje, maar nu extra gezond :)

Bijgevoegde bestanden:

11. Pippins

Pippins Actief lid

6 mrt 2016
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oo Suze, ik blijf voor je hopen hoor! En voor de rest natuurlijk :)
    Hier jeuk tussen mn borsten en op mn rug. Zo hinderlijk! Vorige 2 keer niet gehad....
    Verder idd ook levendige dromen en vroeg wakker. Vergeetachtigheid begint ook alweer hahaha.

12. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    wat een prachtige testen!

13. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Heerlijk toch die symptomen, kom maar op met alle kwaaltjes maakt mij allemaal niet uit. Als we in december maar een gezond en lief beebje in onze armen hebben. Al hang ik 8 maanden kotsend boven de pot haha!

Erg he die dromen, heb ik anders echt nooit! Ik slaap wel als een blok trouwens. Alleen echt uitslapen lukt me niet maar dat maakt niet uit.

De testen zijn prachtig, maar toch ben ik er nog steeds niet gerust op door het bloedverlies.

14. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw suze, de testen zijn hoopvol! Ik blijf de toiletbezoeken reuze spannend vinden, zeker als het vochtig aanvoelt down under.

15. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Mooie testen suze!

Ik denk dat het bij mij niet goed zit. Test van vanmorgen was de streep zo goed als 'onzichtbaar'. Hij was er wel, maar goed, alle testen zijn iets donkerder geweest en heb het idee dat het niet goed zit. Enige dat we kunnen doen is afwachten.

16. wannebemammie

26 jan 2016
    59
    1
    8
    NULL
    Hoi meiden!
    Net heb ik even de tijd genomen om alles rustig terug te lezen. Wat een week was het hier zeg. Ondanks dat mijn vriend en ik allebei het heel graag willen deze week heel slecht geslapen. Vandaar dat we het toch maar aan onze ouders hebben verteld. Die waren zo blij, zo fijn om te zien. Verder merk ik ook dat ik echt vergeetachtig word, misselijkheid wordt steeds erger en nog steeds echt enorm gevoelige borsten. Daarbij komt dat ik ook helemaal gestopt ben met roken! Dus in een week zijn het veel veranderingen.

Maar wat een mooie testen zie ik voorbij komen. Ik herken jullie angsten ook enorm. Ik ben ook bij ieder kraampje gespannen, maar als je dan toch weer op de wc ziet dat er niets aan de hand is, is het echt een opluchting! Hoe voelen jullie je??

En wat leuk om een groep te vormen. Daar sta ik ook voor open, al ben ik vaak wel traag met reageren haha!

17. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Jeetje Stay, dat is niet echt positief. Kan je je testen hier uploaden? Dan kunnen we meekijken.

Welkom wannebemommie, wat goed ook dat je gestopt bent met roken. Zal wel even lastig zijn. Weet er alles van, dus weet hoe moeilijk het is.
    Inmiddels alweer bijna 2 jaar er vanaf, en ik kan niet anders zeggen als dat dat echt veel beter is en ik me hierdoor ook veel beter voel. Niet meer gevangen door een sigaret :)

18. wannebemammie

26 jan 2016
    59
    1
    8
    NULL
    @suze heel eerlijk heb ik er tot nu toe weinig last van. Mijn idee is nu gewoon ik moet voor mijn kind zorgen en met een sigaret kan ik niet voor het kindje zorgen. Dus gaat tot op heden prima!

Alleen de vermoeidheid van 5 dagen werken, slecht slapen en een zwanger lijf breekt me echt op! Dus ik ga nog maar even slapen!

19. RRW83

RRW83 Niet meer actief

Pff spannend! ik hoop echt dat alles goed gaat en ik denk ook dat het een goed teken is dat je testjes nog oplopen. Ik probeer ook gezond te zijn, ik rookte ook nog! Maar sinds ik weet dat ik zwanger ben natuurlijk geen sigaret meer aangeraakt .. Heb er best zin in , maar kan mij echt niet voorstellen dat ik er 1 op zou steken &#128540; Veel te bang voor eventuele gevolgen.

Die gekke dromen heb ik ook! Vannacht droomde ik nog dat ik de baby bij mama had gelaten , en zij vergeten was haar(?) eten te geven. Vervolgende wou ik een flesje warm maken en blies ik de hele magnetron op! Ik geloof dat ik maar borstvoeding ga geven haha..

@stay.. Wat eng man dat je nu niets meer ziet bij je testen :( ik hoop dat het toch nog goed komt voor je!

20. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw

Ik heb ook eindelijk een babydroom gehad! Namelijk een tweelingdroom haha!

Spannend voor de meiden waar de streepjes niet goed oplopen... ik ken het gevoel helaas :(

Deel Deze Pagina