16 t/m 31 december 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vlindertje81, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    T kusje

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Voor aanzicht

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    En een zijprofiel
    Dit x werkte hij goed mee
    Al was ie acrobatisch met benen langs z'n hoofd
    Ze liet ook haartjes zien :) zo schattig

4. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Oooh, leuk leuk leuk🤗
    Mooie foto's hoor en een mooie buik! Fijn dat alles goed was.
    Onze kleine had ook al haartjes, best veel al! Ik dacht dat je dat pas veel later kon zien. Was een hele leuke verrassing. Schattig he!

5. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw D83 wat een buik, en wat een mooi mannetje!

Hier de zolder nog aan het verbouwen, maar het schiet aardig op, hoop over een week of 4 E. Op haar nieuwe kamer te hebben en de baby kamer klaar te maken voor spruitje!

Ik heb dinsdag weer een echo om naar de niertjes te kijken.

Verder voel ik me op bekkenpijn na top! Vrijdag voor het eerst naar de bekkentherapeut, ben benieuwd..

6. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Dacht ik ook :) ze zijn eigenlijk egt al af he alleen nog spekken hihi

7. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Dankjwel :) fijn dat je je goed voelt, maar bekkenojnn is wel ellendig
    Succes vrijdag en dinsdag met de echo! Hopelijk alles goed!
    Kamertje ligt dus ook in t vooruitzicht, fijn!

8. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Fijn dames dat ik allemaal zulke positieve verhalen hier lees! Goed om te lezen dat het goed met jullie gaat, ondanks de klachtjes die er natuurlijk beetje bij horen inmiddels in het derde trimester
    Hier deze week weer begonnen met werken. Enorme rugpijn dus nu op een bal zitten en volgende week naar de fysio. Verder gaat het heel goed. Onze baby is net door de verloskundige weer goed gekeurd. Morgen 3D echo, spannend!

9. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Wat rot van je rugpijn Brenda. Werkt die bal een beetje?
    Veel plezier morgen bij de echo! :)

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Veel plz morgen Brenda!

11. Larissa100

Larissa100 Actief lid

7 dec 2015
    334
    73
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Prachtige echo''s d83! En een mooie buik zeg! Hier helaas geen echo meer. De eerste is de groeiecho, maar dan zie je niet zoveel :). Begint nu wel spannend te worden allemaal he? Alweer in het 3e trimester

12. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Wat een mooie foto's D83!
    Wat schattig dat je al haartjes kunt zien! Dat wist ik ook niet dat dat zo vroeg al kon. :)

Fijn dat de zolder opschiet poeliwoepie! Balen van je bekken zeg! Ik hoop dat de fysio verlichting geeft vrijdag.

Wat goed dat de baby weer is goedgekeurd Brenda. Veel plezier bij de echo vandaag! Balen van je rug zeg!

13. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Hi dames,

Ik zie inderdaad allemaal mooie echo's voorbij komen! Wij mogen maandag weer! Ik wist niet eens dat ze haartjes op de echo konden zien. Toch maar even naar vragen aanstaande maandag haha! (heb wel een 3D echo, weet niet of dat uitmaakt?)

Hier nog aan het bijkomen van griepje/verkoudheid die een beetje doorsluimers, maar ach.. Het is trouwens echt koud vandaag, gure wind enzo. Echt herfst! Ik vind het ook wel weer wat gezelligs hebben ;)

Wij hebben trouwens sinds vorige week een robotstofzuiger, echt HEMELS. We hebben nogal een harige hond dus dit is echt ideaal, normaal moest ik elke dag zelf aan de slag. Nu zet ik dat ding aan. Echt fijn om het bukken te kunnen beperken op zo'n manier :p Want ja, ook bij mij gaan al die dingen wat minder.

Ik ga weer even verder! Komt zo een vriendinnetje langs met haar kleine meid van een aantal maanden. Tijd om baby te knuffelen dus haha! ;)

x

14. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Jeetje D83 wat een flinke toeter al! Mooi hoor en zo mooi rond!!

Ohhh ingii welke heb je? Jij bent die tevreden? Zou er hier ook wel 1 willen hebben,
    Maar hij kan niet over een drempeltje de andere kamer in denk ik he?

15. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Vorige week bij de 3d echo die ik had, kon ze ook laten zien dat de kleine haartjes heeft. Dus dat kan zeker! :D

16. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw

Oehh ben benieuwd. Vanaf welke termijn krijgen/hebben ze haartjes? (stel dat hij ze niet heeft, kan hij ze dan nog krijgen? :p)

17. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Goh zou t Nie weten maar op 3D denk zelfs nog beter zichtbaar!
    Veel plz met de echo meid!

Jaaaa groeit hard nu oh zit egt in de weg met bukken ed :p

Wat ideaal zo n stofzuiger :) maar kan vast ni onder de kasten en bank komen he?

18. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw

Onder de bank bij ons wel, onze bank zit ook zeker wel 15-20 cm boven de grond. Wel is de stofzuiger onhandig bij bepaalde stoelen bij ons (die probeert'ie te berijden zeg maar haha), maar ik denk bij die robotdingen dat je gewoon even moet doorhebben hoe hij denkt en je je daarop kan aanpassen haha (we zorgen nu dus dat hij niet bij die specifieke stoelen kan komen)

19. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Ideaal een robotstofzuiger...Wij hebben er ook 1. Kleine drempels kan hij wel over en bij ons kan hij ook onder de banken maar het is net hoe laag je banken zijn natuurlijk.

Ik ga maandag ook tijdens de echo vragen of de kleine haartjes heeft. We hebben geen 3d dus zal wel moeilijk te zien zijn dan. ;)

20. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Wij hebben geen drempels dus ik weet niet hoe het daarmee zit eigenlijk. Volgens mij kan hij wel drempels over tot een bepaalde hoogte idd.

Deel Deze Pagina