16 t/m 31 december 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vlindertje81, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roanna

Roanna Bekend lid

24 aug 2015
    880
    395
    63
    @Imp, ook op een gewone echo kunnen ze zien of de kleine haartjes heeft! Maandag had ik een gewone groeiecho, en toen gaf ze ook al aan dat ze haartjes zag. Ik ben heel benieuwd of het net zo'n bos wordt als bij mijn zoontje, vond ik zo leuk ;)

Klinkt echt fijn ja, een robotstofzuiger. Komt op ons lijstje voor later... Heb nog wat dringender dingen erop staan, zoals een nieuwe bank, straks een nieuwe autostoel etc.

Merken jullie 't ook dat je in het derde trimester bent beland? Mijn energie neemt echt af. vandaag bloedgeprikt bij de vk, mn hb is nu 6,5 terwijl het aan het begin vd zwangerschap 8,5 was. Dus ook wel logisch dat ik dat voel... Vandaag lekker rustig aangedaan, verder deze week ook niet veel bijzonders. Morgen wil ik eigenlijk beginnen met behang scheuren, maar weet niet of ik dat aandurf met zoonlief erbij - straks gaat 'ie het ook zonder mij doen...

@D: leuk, die foto's van je 3d echo! Het was dus wel de moeite waard? En ook fijn dat je kleintje goed blijft groeien. Dat is wel een opluchting he.

Jammer Larissa, dat je geen echo's meer krijgt. Maar dat betekent gelukkig ook dat het allemaal goed lijkt te gaan. Ik krijg nog een keer een groeiecho, maar wat je al zegt: daar zie je niet zoveel op. We hadden een foto meegekregen, van het gezichtje herken ik het wel maar de andere? GEen idee wat het is...

2. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Dat lijkt me echt ideaal zon robot zuiger! Hier iedere week een schoonmaakster en verder laat ik manlief gewoon lekker stofzuigen op dit moment, ook ideaal :D

Hier vandaag teleurstelling bij de 3D echo. De kleine ligt echt gewoon te dicht tegen de placenta aan en placenta aan de voorkant dus ze kunnen er niks van maken op de 3D. Zagen nog minder dan 2 weken geleden en toen was het al niks wat we zagen. Wel echt teleurgesteld maar ach aan de andere kant: hij bewoog lekker en het hartje klonk weer prachtig! Er zit niks anders op dan 12 weken geduld hebben

3. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Even een praktische vraag: waar kan ik een goede (zwangerschaps)panty kopen? Ik heb er een aantal geleden al eentje bij H&M besteld maar die zat verschrikkelijk.. En nu heb ik volgende week weer een bruiloft... Dus ik ga weer een poging doen!

4. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Ik vind die van de h&m juist wel fijn haha... Zag wel dat ze bij de Prenatal in de folder stonden, misschien is dat het proberen waard?

5. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Ik heb ze nooit gehad, maar de prenatal heeft ze wel.
    Anders zou ik, mocht je niks kunnen vinden, van die kousen doen. Hoeft het ook niet over je buik.

6. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Die van de prenatal vind ik persoonlijk wel fijn!

7. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Wat jammer van je echo Brenda...:(

A nou we gaan het dus zien Roanna! Of niet natuurlijk. ;) Ik zou het wel leuk vinden als ze haar heeft. Haar 2 zussen hadden ook al haar bij de geboorte.
    Ik ben sinds 2 weken heel erg moe. Mijn hb is ook gecheckt. Ik kom van 8.9 en nu 6.7 dus ook achteruit gegaan. Nu aan de ijzerpilletjes...

Panty's heb ik geen verstand van. Ik draag alleen leggings, ik vind panty's zo snel te strak zitten om de buik maar ik snap dat een legging minder netjes is.

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Geen ervaring met panty's! Sorry!

Jammer zeg van je echo Brenda! Egt een verrassing straks dan :)

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    God heb toch sinds gister n onverzadigbare honger na t avond eten
    Lang geleden dat k Nie te stillen ben

10. Regina88

Brenda; jammer van je 3d echo joh. Moet je daar nu steeds opnieuw voor betalen? Heb je wel een leuke foto mee of heb je nu helemaal niks?

D83; hier ook een behoorlijke trek. Vooral in slecht eten, terwijl ik een lange tijd geen koekjes en snoepjes weg kreeg.
    Gister bijna een zak chips leeggegeten *schaam schaam*

Hoe gaat het met iedereen?

11. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hihi lekker

Stil hier verder he
    Ander clubje ook al :)

Hier alles oke gelukkig :)

12. Regina88

Ja heel stil!
    Hoe is het nu met je en met je migraine? Kun je nog wel genoeg rust pakken met je andere kleine mannen?

13. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Hahaha, stilte voor de storm voor over een paar weken! Ben zo benieuwd wie als eerste gaat!

14. Regina88

Ja dat ook! En hoe alle kindjes gaan heten :)

En we moeten wel een vervolg clubje doen hoor!

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Jaaaa leuk! Ben ook zo benieuwd!

Zit in een betere periode, 1 x in de week of 1 x in de twee wk prikken
    Hele vooruitgang!
    Voel me stukken Beter en vooral ook de geruststelling van de groeiecho heeft daarbij geholpen

Verder wel wat sneller moe maar slaap gelukkig nog heel goed (al moet ik wel vaak plassen, een x opstaan of omdraaien is gelijk naar de wc) maar verder ben ik nog erg actief
    T scheelt ook dat de peuterspeelzaal weer loopt (in de zomer was dit ntl niet en ml extreem veel aan t werk) ml meer thuis en kids zwz 1 middag tot bedtijd bij m'n schoonouders
    Zo kom ik aan m'n rust en me time to maar kan ik ook de grote boodschappen en grote klussen zonder hen doen en dat kost gwn minder energie :)

Ben ook benieuwd wie de eerste zal zijn
    Gok op lientje weet ni waarom 😬

16. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    het is hier inderdaad hele erg rustig..

wat fijn dat het wat beter gaat met de migraine D!

Hier alles goed alleen ontzettend moe, doe ik 1 ding ben ik alweer moe, eigenlijk als ik uit bed kom ben ik alweer moe :p

17. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Misschien dat het hier wel wat drukker wordt wanneer we met verlof zijn. ;)

Hier ook erg moe...en mijn bekken doet nu serieus moeilijk. Nog 4 weken en dan verlof...ik tel wel af hoor. :)

18. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ja die kans is groot! :) Ah komt goed we lopen Nie weg gelukkig ;)

19. Roanna

Roanna Bekend lid

24 aug 2015
    880
    395
    63
    hier ook moe, moe, moe! Erg vervelend om uit bed te komen met het gevoel dat het bijna weer tijd is om naar bed te gaan :) Ik heb (nog) geen ijzerpilletjes, maar ga aan de floradix. Hopelijk helpt me dat de laatste weken voor het verlof door.

Verder lekker bezig met behang scheuren, lijstjes maken met wat er verder nog moet (of mn man..) dus de nesteldrang is aardig toegeslagen. Mn schoonmoeder komt komende tijd een aantal keer poetsen, heel fijn! En dan vooral dingen als de keukenkastjes etc., moet van mij wel schoon zijn voordat de baby komt maar ik heb gewoon de energie niet meer.

Volgende week geboortekaartje laten maken, dat is nu het eerste wat nodig is!

20. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    ja je kan merken dat we het 3e trimester in gaan he?! Ik ben ook sneller moe, loop en fiets nog veel, maar het valt me allemaal net wat zwaarder. Daarnaast slaap ik sinds een week echt heel slecht!

Wat fijn d83 dat je minder last hebt van je migraine

Imp balen van je bekken, neem je wel op tijd rust? En als het niet meer gaat, toch minder gaan werken.

Ik ben ook heel benieuwd wie de eerste is!! Hier donderdag een groeiecho, benieuwd hoe groot de kleine uk nu is.

Hoe is het met jullie buiken? Hier van de week weer iemand die zei oh, ben je zwanger, ja ik twijfelde al maar durfde het niet te vragen 😒 Dacht echt dat ik die fase nu wel voorbij was

Deel Deze Pagina