Vandaag de groei echo gehad. Hij werd geschat op 1588 gram, als hij deze lijn volgt zal dat met de geboorte 3600 gram zijn... Ik weet niet of dat veel is en welke maat? Zit ook wel ruim met vruchtwater, maar niks om zorgen over te maken.
gelukkig is alles goed Mini! En 3600 gram is echt een keurig gewicht, helemaal niet groot. Sterker nog; 3500 is gemiddeld, dus het is bijna perfect volgens het boekje De maat hangt ook af of hij lange/korte benen heeft en of hij zelf lang is natuurlijk. Maar ik zou gewoon beginnen met 50 voor de eerste week hoor. (en daarna ook wel, maar je hoeft denk ik niet bang te zijn dat hij alleen maar grote maten zal passen)
Helemaal langs Luca heen gelezen n vroeg me al af waar ze was Ook alle voorbereidingen in gang gezet dus! Super! En wat doet j meisje t goed! Succes met de laatste loodjes, alle voorbereidingen in conbi met t werk wat je nog gaat/wilt verzetten! Bedankt voor j lieve woorden! T gaat nu weer twee dg goed maar dan krijg j weer andere ongemakken zoals bekken n rug pijn na n stukje lopen Zelfs steken in m'n bot down unda n een zware buik met lopen Alsof iemand j naar beneden trekt/aan j hangt Hoop dat t snel bed tijd is voor de jongens Lig nu iig f lekker terwijl ze tv kijken
Leuk zeg! Doet me denken aan het gebruiken van een draagdoek als hangmat, daar heb ik wel is wat over gelezen.
Kan wel merken dat de baby aan t spekken is Zo veel meer honger Best aardig bord pasta op vnv maar ben alweer pannenkoeken aan t bakken 🙈
ik heb juist minder zin in eten Veel last van maagzuur, dus dat helpt ook niet mee. Lijkt me leuk zo'n hangmatje, Regina! Ik ken het verder niet vanuit mijn omgeving. Als jij nou als eerste bevalt en het snel uitprobeert, weten wij daarna of het wat is (grpaje Over de groeiecho's: inderdaad veel mensen in ons groepje met een groeiecho! Ik krijg ze omdat mijn zoontje 'te zwaar' was voor de termijn waarop hij geboren werd. Deze baby is ook iets bovengemiddeld, maar tot nu toe niet bijoznder. Het schijnt ook nog in de laatste weken te kunnen komen, dus over 3 weken heb ik weer een groeiecho. Vanmorgen lekker schoongemaakt, nu vanmiddag leuke dingen doen. Haken voor de baby ofzo
Oh roanna wat ben jij aan het haken? Ik zit nu aan een dekentje. Ik heb gister nog even een te dure broek gekocht voor die 8-10 weken dat ik nog zwanger ben van love2wait. Man oh man wat zitten die broeken heerlijk!!
jajo, ik weet niet hoe het straks bij jou zit, maar ik vond de eerste week de zwangerschapsbroek ook nog lekker zitten hoor En ik lees hier vaak ook verhalen van vrouwen die ze nog véél langer dragen. Dusse, zo duur was hij dan niet toch, als je er zelfs daarna nog wat aan hebt Roanna, ik zal het zeggen tegen onze baby. Maar dan moet de rest wel een beetje wachten met bevallen, want 3 weken te vroeg vind ik teveel. Ik heb die tijd echt nodig om te wennen aan het feit dat we nog een kind krijgen.
Hi meiden De honger en maagzuur zijn volgens mij beide logisch toch? Hier ook de hele dag aan het eten en vervolgens maagzuur Sorry dat ik de laatste tijd wat stil ben geweest. Eigenlijk ging het deze week helemaal niet goed. Ik voelde de baby niet meer, en raakte daar behoorlijk van in de stress. Eerst zei de verloskundige dat ik me geen zorgen moest maken maar vandaag werd ik opeens gebeld dat ik met spoed naar de praktijk moest komen. Daar een echo gemaakt, alles weer opgemeten (zoals bij de 20 weken echo), hartje geluisterd, mijn bloeddruk gemeten, gewicht van de baby (1302 gram nu, geen idee of dat normaal is?) en tenslotte een uur aan een CTG scan gelegen voor een hartfilmpje van de baby. Uitslag: alles goed, maar baby ligt in stuit en precies achter mijn placenta. Daardoor trapt hij tegen mijn placenta en voel ik niks. Weet nu eigenlijk niet hoe ik me voel. Ben enorm van slag en overstuur maar ook echt opgelucht dat alle uitslagen goed zijn. Dus ik weet het even allemaal niet meer
Fijn dat alles goed is met de baby Brenda! Niet leuk hoe dat is gegaan.. Ben j weer beetje bijgekomen van alles? Hier slaat de nesteldrang weer toe Dus vandaag flink aan t ruimen en schoonmaken en en rondom t huis Ben kapot n kan vnv Nie meer lopen maar he mentaal hebben we weee rust
Thanks voor jullie lieve woorden. Merk dat ik echt van slag ben, veel huilen vannacht en echt helemaal doodmoe. Eigenlijk onzin want alles was goed, maar ben echt heel erg geschrokken en die schrik zit er nog in. Doe je rustig aan D83? Niet jezelf te moe maken he
Snap ik wel oh Brenda J bent op j kwetsbaarst als j zwanger bent En j hebt zo geen controle en macht over je lichaam en emoties Maar t zakt wel weer oh, neem j tijd en wees lief voor jezelf!
Logisch hoor Brenda dat je van slag bent. Wat zal je geschrokken zijn. Knuffel! Heel herkenbaar D83! Ik "moet" nog van alles doen en ben pas weer rustig als het gedaan is. Helaas wil mijn hoofd meer dan dat mijn bekken wil dus daar kan ik flink chagrijnig van zijn. Verder sinds een paar dagen serieus last van maagzuur en van mijn maag dus volgens mij is madam lekker aan het groeien. Jeej 30 weken vandaag! Feestje!
Jeej IMP ik doe ook het 30 weken dansje vandaag Ooh Brenda ik snap heel goed dat je geschrokken bent, vind het wel een beetje raar van je VK. Maar gelukkig is alles goed D83 doe je wel een beetje rustig aan met je jezelf. Ik snap wat je bedoelt, hier moet ook nog zoveel gebeuren, dat ik er een beetje onrustig van wordt. Maar gisteren behangen, weer een ding wat nog moet gebeuren af.