16 t/m 31 december 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vlindertje81, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Jeeej en hier het 31 weken dansje!!

2. Smoets

Smoets Lid

12 apr 2016
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk zijn jullie allemaal weer gerust gesteld! Snap dat het even schrikken was. Het is eigenlijk gemeen dat je tijdens een zwangerschap zo makkelijk van je stuk af te brengen bent terwijl iedereen zegt, joh gewoon rustig blijven. WAT NOU RUSTIG BLIJVEN! Ik jank al als ik een scheet laat...
    Hier net terug van een weekend disney. Ideaal met zo'n buik en gammel bekken. Maar die snuitjes van de kinderen waren het waard. #pinkttraantjeweg.

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ah ja daar doe j alles voor he 😍❤️😍 Know the feeling!

4. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Wat gaaf Smoets!

Hier vloog het me gisteren wat aan wat er allemaal nog gedaan moet worden voor eind december...Ik bedacht ineens dat Sinterklaas ook voorbereid moet worden en kerst natuurlijk ook. ;) Dus gisteren maar vast cadeaus besteld en gedichten geschreven. :)

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Slim hoor! T is december voor we t weten! En nu kan je t nog.. je weet niet hoe t over n paar weken weer gaat ntl!

6. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Idd! Ik wilde de kerstboom ook maar vast opzetten. ;) Nee hoor dat gaat me te ver...:D Wel geboortekrans gemaakt afgelopen weekend...Ik zal ook eens beginnen aan de baby-wasjes...Het is alleen zo irritant dat de wasmachine op zolder staat en mijn bekken traplopen niet tof vindt. ;)

7. Smoets

Smoets Lid

12 apr 2016
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hetzelfde probleem imp. Goed idee om voor sinterklaas alvast alles in orde te maken.
    En proberen zelf niet alle kruidnoten op te eten...

8. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Haha, ik heb bewust nog geen kruidnoten/ chocoladeletters gehaald. ;)

9. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw

Haha hier zijn er al wat zakken kruidnoten doorheen gegaan.

Wij slaan kerst dit jaar over, geen cadeautjes, en wat we doen met eten en familie zien we dan wel. Nergens heen in ieder geval, wellicht mensen bij ons als de baby er nog niet is.

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Controle was weer goed
    Had de verloskundige die m'n jongste ter wereld heeft geholpen
    Super leuk haar weer eens te zien, ze kende ons ook nog en hoopt er weer bij te zijn in december! Hoop t ook egt heel erg!

Intake kraamzorg was ook n goed en fijn gesprek!
    Alles f doorgelopen en wensen en verwachtingen uitgesproken
    Kreeg nog n leuke kadobon waar we vanmiddag gelijk f mee naar de winkel zijn gelopen (de jongens lekker op hun fietsje) en alvast n nieuwe kinder eetstoel hebben gekocht
    Die van ons zijn allebei stuk
    Deze is zo leuk, j kan de poten er af draaien en m dan gezellig naast de bank erbij zetten of voor de tv tzt

Zal f foto plaatsen als ik m online kan vinden

11. Larissa100

Larissa100 Actief lid

7 dec 2015
    334
    73
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier juist wel kerst vieren! Ik ben natuurlijk pas 27 dec uitgerekend en bij m'n vorige zwangerschap ook overtijd gegaan. Ik ga hier dan ook stiekem wel van uit! Anders ga ik te ongeduldig worden vanaf 37 weken :) zo bizar, het was 40 graden toen ik 40 weken zwanger was bij m'n vorige zwangerschap. Poe wat had ik t zwaar! Ik ben nu wel heel blij dat het een stuk kouder is als 't zover is ;)

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Heb m, zo is ie laag

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    En zo zet j m aan tafel
    verheug me al weer op die eerste hapjes en boterhammetjes 😍

14. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Ja ik ben 18 dec uitgerekend dus de kans dat ik met kerst ben bevallen, aan het bevallen ben of op springen sta ik wel aanwezig :p

Als blijkt dat de beeb er nog niet is en ik ook nog niks voel kan ik altijd last minute vragen of mn ouders langskomen met eten :) Ik wil iig niet ver van huis.

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Wat n contrast he! Hier vieren we ook kerst
    Alleen weten we nog Nie of we juist alles bij m'n schoonouders vieren of dat de mik mak naar hier komt
    Denk dat we daar gaan
    Dan hebben we de rommel Nie en kunnen we weg wanneer we willen
    Is ook maar de vraag of ik dan weer beetje op de been ben weer ntl

16. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Vind wel heel bijzondere periode om te bevallen
    Oud en nieuw heeft ook zo iets magisch

17. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Wat een gave kinderstoel! Fijn dat alles goed was bij de kraamzorg en de verloskundige!

Hier heb ik normaal al geen zin in kerst vieren dus het komt me wel goed uit zo. :D

18. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Absoluut lekker van nemen dan hoor
    Gegronde reden :D

19. wannebemammie

26 jan 2016
    59
    1
    8
    NULL
    Nou nou gegronde reden?! Zag iedereen dat maar zo.... Helaas is dat bij ons niet het geval. Mijn ouders snappen het wel, maar de andere kant.... Je kan toch nog makkelijk naar een musical je bent inmiddels voor kerst uitgerekend, nemen we de beeb toch mee?! Grrr... Gelukkig houd ik voet bij stuk en ga ik dus niet. Maar lastig is het wel. Ik werd van de week dikke genoemd door ze. FIJN, zwanger zijn en dat iedereen een mening over je heeft en deze ook niet onder stoelen of banken stopt. Zo even een klaag moment.... Had ik kennelijk even nodig SORRY!

Wie van jullie heeft er ook zo'n last van maagzuur? En van haar ribben?!

20. Smoets

Smoets Lid

12 apr 2016
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee wannebemammie, hopelijk kun je het een beetje van je af zetten. Laat ze lekker in hun sop gaar koken...
    Hier ook nog helemaal geen kerst afspraken gemaakt en ook helemaal geen zin in. Ik zie wel hoe het tegen die tijd loopt.
    Hoop toch echt al een baby in mijn armen te hebben tegen die tijd!
    Maagzuur valt hier gelukkig nog mee, af en toe een beetje. Ik schrik wel regelmatig van een ribtrapen heb soms een beurse plek maar dan ben ik eigenlijk alleen maar blij dat ie dus goed om lijkt te liggen.
    Binnenkort kijken hoe hij ligt en dan hopen dat ie goed ligt en ook zo blijft liggen.

Deel Deze Pagina