Weet dat ik veel doe oh meer dan ik wellicht zou moeten doen maar moet toch f spuien Ben zo moehoeeee Zou zo graag vandaag ongestoord op m'n bedje willen liggen Maar realiteit is dat we zomaar weer f gaan fietsen naar de speeltuin Ze kunnen zich goed vermaken en zelf spelen oh maar ntl Nie heel de dag en wil toch leuke dingen met ze voor ze doen.. Dus gaan we zo maar weer he 😜
Hier ligt de commode ook al helemaal vol met bijna allemaal tweedehands kleding. Heb ik bij krijg de kleertjes vandaan. Echt een aanrader voor de kleinste maatjes! Je levert kleren in en mag weer evenzoveel kleren mee terug nemen. Wellicht zit er ook een ruilpunt bij jullie in de buurt. Scheelt een hoop centjes voor de tijd dat ze het dragen... Nog twee weken werken en dan verlof. Whoopwhoop!
Is dat wel allemaal van goede kwaliteit dan? Ik vind op mp altijd zo lastig bepalen. Ben ook fan van tweedehands. Voor de baby is wel alles nieuw, maar meer omdat ik het niet aandurfde met melkvlekken, spuugvlekken en poepvlekken. Zo'n ruilpunt zou ideaal zijn
Net een hangmatje en een wipstoel besteld. En nog wat kleine prullaria en mijn man heeft weer een paar spullen van woezel en pip meegegraaid hahaha! Bijna klaar met de uitzet nu
wat leuk dat zoveel kamertjes bijna af zijn! Vanmorgen heb ik de babykamer gepoetst, wat een lijm nog van het behangen... Ik moet ook nog wat accessoires, alleen wat ik leuk vind, voel ik zo goed in mijn portemonnee Verder nog een andere lamp, die er nu hangt staat er net niet bij. Ik zit ook een beetje te puzzelen met de indeling van de commode en kast. De kleding van mijn zoontje ligt ook in die kast (is groot genoeg), maar hoe leg ik dan alles het handigst neer hè? Ik heb in de commode 6 kleine laatjes, dat is wel heel praktisch: linksboven voor verzorgingsspulletjes en billendoekjes, rechtsboven pampers. Dan eronder een laatje met sokken en rechts dan denk ik de rompers. Helemaal onderin spuugdoekjes en het andere laatje papieren etc.d ie belangrijk zijn. Maar...waar leg ik het beddengoed? En de omslagdoeken etc? In de commmode (legplanken) of toch de kast. Hihi, zwangerschapsdilemma's Hoeveel aankleedkussenhoezen hebben jullie eigenlijk? Vorige keer had ik net te kort, maar weet niet meer hoeveel ik er had (weggegeven aan familie). ZO, straks ga ik eens even de hydrofiele luiers en washandjes in de vanish zetten. Ze zijn een beetje grauw geworden. Kijken of het naar mijn zin wordt.
Klink als n handige indeling roanna Zou t beddengoed onderin dan en de papieren juist ergens anders, die gebruik j immers ni vaak n t kraamboek ligt toch beneden of in de babykamer/slaapkamer op de pak Omslagdoeken en dekentjes voor in de box ed heb ik nu in een box gedaan want zijn er best veel en gebruik ik vooral beneden n onderweg dus zou beneden of in een kast n plekje zoeken Ik heb 5 aankleedkussenhoezen n j legt er ook n hydrofiel op vaak ook nog n badcape na badje dus ja moet genoeg zijn was iig toch genoeg hier Succes met je wasje!
Hier wel behalve dat ik nu voor t eerst een wiegje heb n daar geen aerosleep heb, is toch maar voor zo kort.. die molton n hoeslaken gedaan tov t ledikant Lakentjes zijn wel t zelfde alleen andere maat ntl En dekens nu dezelfde kleur maar voor ledikant heb ik ook nog twee andere kleuren n ga met paar mnd over op alleen slaapzak n aerosleep
Zo aardig wat ontwikkelingen hier deze week! Morgen groeiecho (spannend!), proefdruk geboortekaartje besteld, vrijdag Joolz Day die binnenkomt, kraamzorg ook nog eens op bezoek en 's avonds borstvoedingsavondje (cursus/infoachtig). Allemaal leuke dingen! <3
@ regina, het ligt er een beetje aan wat er is ingebracht. De ene keer kun je gelijk hebben qua merken en andere keer pech. Je zoekt gewoon uit wat je mooi vindt. Het wordt wel altijd nagekeken op vlekken en gaten etc. Wellicht zit er ook een punt bij jou in de buurt. Leuk al die nestelfrang van iedereen. Ik heb vandaag de naam slinger opgehaald. Wel raar om de naam zo te zien staan. Ik kan het ook nog niet tegen mijn buik zeggen. Jullie wel?
Jeetje meiden, moest even bij lezen hoor. Heb het zo druk gehad de afgelopen dagen dat ik jullie een beetje verwaarloosd heb. Roanna munt kan ook voor zowel een jongetje als voor een meisje. Wij krijgen idd een jochie, dus dan is het idd makkelijker qua kleur. Regina fijn dat het gesprek met de kraamhulp zo verliep! extra echo ivm mijn vorige zwangerschap. (Afbreken hiervan ivm lethale afwijkingen) pippins hoe groot wordt jullie kindje geschat dan? Je hebt toch geen zwangershaps diabetes? Commode hier een commode met 2 deurtjes aan de zijkant en 3 laatjes in het midden. Bovenste laatje de luiers en sudocreme etc. Laatje er onder sokjes, mutsjes, washandjes etc. Linker kastje boven in de hydrofiele luiers, onderin de spulletjes voor het bedje. Rechter kastje boven in maat 50 (rompertjes, shirtjes, broekjes en pakjes) 2e plankje maat 56. Ingii succes met je echo, afspraak kraamhulp en bv avond. Druk dagje zo! Hoe laat heb je je echo? Ben benieuwd naar jullie kaartje Smoets leuk zo'n slinger! Ben benieuwd naar alle namen! Hier praat mijn vriend regelmatig tegen de baby en noemt hem dan al bij zijn naam. He denk dat ik nu alles heb gehad
Net groeiecho gehad! Hoofdje was gemiddeld, buikje heel klein beetje onder het gemiddelde en beentje was precies gemiddeld. Daardoor zit onze beeb op de p50, en verwacht ze nu dat we een 7ponder krijgen. Gewicht wordt nu op 1852 gr (ben 32+2) geschat. In ieder geval geen mega baby voor ons!!! Maar gewoon gemiddeld haha! Wel blij mee
Netjes Ingii89! gelukkig ging de echo goed Wij hebben gistermiddag de groeiecho gehad. Bij 31+6 was hij 1970 gr. Net ietsjes zwaarder dan de middenlijn. Beentjes waren nog steeds erg lang, hoofdje nog net iets smaller dan gemiddeld, maar die komt steeds meer richting middenlijn. En hij had een flinke bos met haar. Niet zomaar een flinke bos, maar al met lokken Dat wordt gel of een haardbandje straks vandaag wordt ook een babynestje bezorgd. Ik heb er zoveel zin in om die uit te pakken! En een hangmatje. Daar zou ik zelf ook wel even in willen hangen, ik ben moe!
Nu ook wel egt heel erg benieuwd naar de volgende groeiecho hier Heb m maandag Ben dan 32 wk vorige x 28 wk meen ik dus dat is wel weer n heel verschil (wat ben ik goch vergeetachtig weet gwn egt f Nie of de vorige echo met 28 of 29 wk was...) Ben heel erg benieuwd naar dat bos haar van j beebje Regina Fijn dat ze allemaal weer goedgekeurd zijn.. t kan toch altijd iets groter of kleiner zijn dan ze nu meten en zolang ze iig gemiddeld zijn of dicht in de buurt ervan is t oke hoor Heb van elf tot net half vier geslapen/bed gelegen Zo slecht kom ik in slaap steeds Veel plassen en m'n draai Nie vinden(ook geschopt worden in m'n zij) en omdraaien is zo n drama ben kapot erna als ik dan in slaap viel oke.... Gaan maar eens douchen moet gwn nog steeds Heel dankbaar voor zulke schoonouders maar voel me ook egt heel erg schuldig naar de kids ntl Gwn lastig als j t vnml alleen doet allemaal...
Wat gaaf van dat haar regina! Ik hoop hier op krullen! Hier donderdag ook een groei echo. Wat fijn dat jullie echo's tot nu toe gemiddelde kindjes laten zien. Het moet er tenslotte ook nog uit hé....
Fijn dat je schoonouders zoveel op willen en kunnen passen, D! Geniet er maar van, het is ook voor hen belangrijk dat jij voldoende rust hebt om alle piekmomenten te kunnen doen. Een uitgeruste moeder is altijd gezelliger dan een vermoeide moeder... Wat leuk Regina, dat hij zo'n bos haar heeft! Mijn zoontje had dat ook en nu heeft de kleine ook al wel haar (vorige groeiecho), ben benieuwd of het een beetje evenveel is. Ik vond het zo leuk toen, zo'n wilde bos Bereid je maar vast voor dat ie-de-reen over het haar begint als ze je baby zien. Groeiecho heb ik aanstaande maandag weer. Vorige keer was kindje maar iets boven het gemiddelde, lijkt nu bij de vk nog steeds zo te zijn maar vorige keer hadden ze het niet gemerkt dat mijn zoontje zo groot was. Nu dus voor de zekerheid nog een keer een echo. Van de week kon ik totaal niet slapen! Heb wel een paar uur wakker gelegen en was ook al weer om 4.30 wakker. Ik ben er maar uitgegaan (was op mn werkdag). EInd van de dag was ik gesloopt! Trouwens een knoop doorgehakt: ik ga toch voor een ziekenhuisbevalling, ik kan een medische indicatie krijgen n.a.v. vorige bevalling en mijn eigen vk is er dan bij. Vertrouwd en toch net even de mogelijkheid voor extra zorg als het nodig is.
Dankjwel roanna voor je woorden Zo is t wel he.. al wil je moederhart er Nie altijd aan Uiteindelijk is t toch voor iedereen t beste Ik vind t een verstandig besluit! Wbt in t Zhuis bevallen! Fijn dat je eigen vlos er bij is, fijn gevoel, ook dat hulp zo nodig heel dichtbij is! Succes maandag met de echo Ik mag dinsdag erg veel zin in!
Cool zo'n grote bos haar hihihi! Dat lijkt me heerlijk. Hier maandag ook de groeiecho D83, bij 33 weken. Ben heel benieuwd. Ik heb zelf geen zwangerschapsdiabetes (voor zover ik weet) en ben ook niet absurd veel aangekomen (nu 8,5 kg). Maar ze woog ruim 1400gr bij28+3 en zat daardoor vlak tegen de p90 lijn aan dat is de bovengrens. Zal wel los lopen allemaal. Wat ik zo suf vind is dat ze dat nooit gemeten hadden als ik geen medische reden had tot een echo. Dan doen ze volgens mij alleen bij een verdenking op een groot kind door veel overgewicht of een zeer grote buik oid.