16 t/m 31 december 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vlindertje81, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ja dat idee heb ik dus ook, maar dat doen ze niet. Ik moet gewoon wachten tot donderdag en als ik de baby voel mag ik wel gelijk langs komen voor een echo. Nu beweegt hij gelukkig volop

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Nou daar dan maar extra oplettend op zijn bij twijfel gelijk aan de bel trekken geen onnodige risico's nemen hoor
    Zou ook zeker overdrijven om maar een beetje extra zekerheid te winnen! 🙏🏽

3. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Balen dat de waarden verslechterd zijn JaJo. Maar durf te vertrouwen op de professionals, als zij nu weergeven dat je waarschijnlijk de 37 weken wel haalt dan moet je daar op vertrouwen. Hoe moeilijk ook, want je wilt het graag onbezorgd doorkomen en dat is er nu wel van af. Maar die kleine wordt met de dag sterker dus het komt vast helemaal goed! 😘

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Zeker wel zo oh Brenda maar denk toch dat jajo in deze situatie vooral ook egt op haar eigen gevoel moet afgaan want zij voelt t beste de conditie van haar kindje.. een week heeft best wat gedaan kwa waarde en als dat op gelijke voet verder zou gaan zit ze over n week ruim over de max.. dus ja lastig he?
    Gelukkig doet ie t super goeD en heb er alle vertrouwen in dat hij t aan geeft wanneer hij zich niet meer prettig voelt in je buik! Hoop dat ie nog lekker even bij je mag binnen blijven :)

5. Pippins

Pippins Actief lid

6 mrt 2016
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    O jajo, wat een gedoe zeg! Ben het wel met Brenda eens. Als de proffesionals vertrouwen hebben in dat je het haalt dan moet jij het ook zeker proberen! En zoals D83 al zegt goed naar je eigen lijf luisteren. Bij twijfel ze lekker lastig vallen. Ik duim voor je hoor!!

Herkenbaar wat Smoets, Roanna en Larissa al zeggen. Ik ervaar deze zwangerschap ook als zwaarder met een dreumes. Dus straks het verlof ook denk ik. Alhoewel 4 mnd 3x per dag de IC neonatologie bezoeken ook een slopend begin was.

Ben benieuwd wie er als eerste bevalt! Komt nu echt dichterbij zeg. Best spannend allemaal!

6. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ja probeer er ook gewoon op te vertrouwen. Zolang ik de kleine goed voel maak ik me minder zorgen. Mocht ik hem minder gaan voelen dan bel ik gewoon

7. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Nou egt he.. j kan ni zomaar rusten wanneer je wilt of gwn eens lekker rustig aan doen! T gaat allemaal door.. maar goed tegelijkertijd gaat de tijd lekker snel en geniet van hoe betrokken ze zijn en hoeveel aandacht ze voor m'n buik hebben
    Toen ik van de tweede was bevallen was de oudste net 1 dus wel leuk om t nu zo te ervaren!

8. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Hebben jullie ook ineens zo'n enorme honger? Ik heb echt continu honger, net als in de eerste 12 weken van m'n zwangerschap. Echt niet normaal

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ja heb ook meer honger
    Beeb maakt nu z'n spurt en dat kost veel energie n dat vraagt om voedsel hihi

10. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Haha ja ik ben ook de hele dag aan het eten, niet normaal. Probeer wel echt gezonde dingen te eten maar die pepernoten weerstaan lukt niet altijd.. ik durf ook niet op de weegschaal te staan. Zijn jullie veel aangekomen? Ik in mijn gezicht enzo nog helemaal niet maar de buik is flink dik!

11. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Ik kan ook wel blijven eten! Zo'n trek steeds!

Heb sinds gisteren flinke steken steeds bij m'n liezen, die vind ik soms al best pijnlijk. Jullie ook last van?

12. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Zo....mijn verlof is ingegaan. Eigenlijk een week te vroeg maar lopen lukt bijna niet meer. En mijn vervanger kan het zo overnemen dus dat scheelt. Vandaag heb ik samen met mijn leerlingen traktaties gemaakt.
    Gisteren bij de bekkenfysio heb ik een bekkenband meegekregen. Ze vond het beter dat ik daarmee nog wat kan lopen ipv alleen maar op bed/bank te liggen.
    Verder ben ik de laatste dingetjes aan het klaarmaken. Gisteren de box ingericht en de laatste baby-was gedaan.
    Het komt nu toch wel dichtbij, over 4 weken mag ze al komen. ;) Ik was even wat minder actief, beetje depri omdat ik bijna niks meer kan. Ik krijg ook steeds meer reacties van mensen dat ze denken dat ik nog maar een week moet, terwijl er echt nog 7 op de planning staan.;)

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Steken herkenbaar! Als ik teveel heb gedaan voel ik t in m'n banden liezen en bekken!

Ik ben 7 kilo aangekomen.. en aangezien de baby al 2243 weegt vind ik t nog Nie eens zoveel..
    Bij de jongens was ik egt veel meer aangekomen maar toen was ik ook veel minder actief dan dat ik dat nu ben

Fijn dat he verlof van start is gegaan imp
    Hopelijk kun j er toch nog een beetje van genieten ondanks de pijnklachten en beperkingen
    Hoop dat je beetje baat bij de band hebt!

Hier egt helemaal gesloopt
    Heel de morgen in n indoor speeltuin geweest omdat we n behanger voor de woonkamer in huis hadden
    Daarna kon ik ze boven nog gaan entertainen en ook t badderen er al op zitten ben egt niks meer waard

We moeten nog naar jysk n action en de hele woonkamer staat op z'n kop 😩Wordt gillend gek

14. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Maar is je woonkamer nu wel helemaal behangen d83?

Wat vervelend mini! Daar heb ik geen last van. Heb je het bij bepaalde dingen doen? Of maakt dat niet zo veel uit?

15. Mini25

Mini25 Niet meer actief

@D83 7 KG is echt heel netjes! Ik zit inmiddels op +20 KG... Laatste weken ben ik bijna niks meer aangekomen, tussen de 20 - 30 weken ben ik echt flink gegroeid. Heb helaas ook veel striae op m'n buik/zij en benen er aan over gehouden ondanks het vele smeren met crème! :(

16. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O balen van de straie meid! Hopelijk trekt dat nog weg na de bevalling.. weet t eigenlijk Nie zelf geen ervaring mee!

Jaaaaa t is helemaal naar m'n zin en ml heeft alle bende op geruimd en ik heb mezelf f terug getrokken na eerst potje gebruld te hebben als een of andere gek 😂 Haha naja voel me weer goed :) gaan zo lekker naar de mac dat helpt ook :p

17. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Ook gewoon als ik stil zit, heb ook wel druk gehad de laatste week. Dus misschien dat her nu minder gaat worden met m'n verlof.

18. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Wat vervelend Mini die steken!
    Hier tussen de 15-20 kilo aangekomen. Dit had ik bij de eerste ook en ik had er alles weer afgekregen dus daar ga ik dan nu ook maar vanuit. ;)
    7 Kilo is echt heel weinig! Hier ook veel striae maar dit zat er vorige zwangerschappen al. ;)

Wat fijn dat het behangen af is d83! Wat een drukke dag zo! Denk wel om jezelf he!

Jajo: Hoe is het met je? Trek je het allemaal nog wat nu de kleine man wat achter blijkt te lopen in groei?

19. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Wat fijn D83! Haha ja dat brullen, hormonen doen rare dingen met je.

Mini misschien is het van het indalen? Daar kan je ook flink last van hebben

Netjes dat je alles er weer af hebt gekregen imp. Ja het gaat wel Oke, gister even een flinke domper voor me, omdat de functie van de placenta lijkt af te nemen. Vandaag voel ik hem gelukkig regelmatig bewegen, niet extreem druk, maar wel voldoende. Moet me er gewoon even aan overgeven, kan niet meer doen dan rust nemen en afwachten.

20. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Hier net toch maar er op gestaan.. +16 nu. Schrok er toch wel beetje van

Is het behangen nu helemaal af dan? Dat lijkt me wel weer fijn! Nu maar lekker rustig aan doen!

Deel Deze Pagina