16 t/m 31 december 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vlindertje81, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    4.7 is heel netjes D83, gelukkig ligt het daar dus niet aan. Hopelijk is je hb ook goed.

Ja pippins ik ben er ook heel blij mee!
    Ach arm mannetje, weet waarschijnlijk niet wat hij met zich zelf aan moet. Wat naar dat je man nu ook ziek is, hopelijk knapt hij snel op!

Met luca gaat het goed hoor, ze zit in het fb groepje. Geen reden voor zorgen dus ;)

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O herkenbaar die buien m'n jongste kan er op t moment ook wat van
    En dat stelt je geduld en humeur enorm op de proef moet ik zeggen

Beterschap voor jullie en sterkte met de perikelen van je zoontje
    Gelukkig gaat ook deze fase weer voorbij

Liep vandaag langs die kleine bedjes voor na de bevalling 😍 Its all coming Back to me! Kan Nie wachten tot ons mannetje daar in ligt!

Fijn dat t goed gaat met Luca
    Hoop dat ze nog n x hier langskomt voor dec
    Doe haar de groetjes

3. Smoets

Smoets Lid

12 apr 2016
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die drukte met peuters kleuters heeft waarschijnlijk ook wel te maken met sinterklaas. Hier tenminste wel... Stuiterballen. Hopelijk blijven ze er de komende drie weken niet te veel mee bezig. Anders worden het wel hele lange weken.

Fijn dat de metingen beter waren pippins. Hopen dat hij nou lekker op zijn eigen lijntje blijft hangen.
    D83 succes met jouw ziekenhuis avonturen!

Hier komende week wifiloos op vakantie. Nog even er tussenuit met vrienden. Daarna mag hij van mij wel komen ;)

4. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ik heb gister gewoon een babyshower gehad, zo leuk en had het helemaal niet verwacht!

Pippins hoe is het met de ziekenboeg thuis?

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Fijne vakantie smoets!

Leuk jajo!

34 wk dansje vandaag 🙌🏽
    Om 13u controle bij de verloskundige in t Zhuis

6. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    En we hebben een datum 12-12 🙌🏽

Nog precies 4 weken! 🎉

7. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw D83, wat bijzonder om nu al te weten! Ik wist met mn geplande ks pas 5 dagen tevoren wanneer het ging gebeuren.

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Oe dan slaan de zenuwen wel toe he

Hier is t al even ddl dat ie rond 38 wk gehaald zou worden en gezien m'n situatie ook met de migraine ed hebben ze vast gepland :)

9. Pippins

Pippins Actief lid

6 mrt 2016
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jajo. Hier zoontje eindelijk beter. Nu ik nog van de keelpijn, verkoudheid en nare hoest af hahaha. Vriend ook nog niet topfit. Leuk zo'n verrassings babyshower!! Hopelijk goed verwend.

D83, lijkt me heel raar om een datum te weten! Ik vind het ergens ook wel bijzonder om het niet te weten. Het lijkt mij fijn deze keer alles "volgens het boekje" te doen inclusief de onzekerheid over wanneer hihi. Maar aan jouw geval wel logisch natuurlijk.

Laatste week werken gaat nu in.... zo raar! Ik kan me er nig even niks bij voorstellen dat ik straks "niks" hoef te doen. Maar begin er wel steeds meer klaar mee te zijn die zwangerschap! Herkennen jullie dat? Ze mag van mij best voor de 40 weken komen hoor :D

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O ja absoluut
    Bizar he er was n tijd dat we niet anders willen en als t er dan op zit kan t gwn op n gegeven moment weer gaan kriebelen ongeacht wat je hebt doorstaan...

Veel beterschap nog voor jou
    Ellende he je zo beroerd voelen vooral nu
    Sterkte!

11. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    He meiden,
    Leuk om te zien dat sommigen al een datum hebben! Hier blijft het nog altijd even "vaag" wanneer de kleine zal gaan komen. Ik ben vandaag 35+2 dus nog anderhalve week en het mag! Maar het kan ook zomaar nog maar ruim 6 weken duren hahaha. Die onzekerheid!!!! :p

Gister teruggekomen van weekendje weg. Heerlijk gehad! Nu op een of andere manier doodmoe. Gisteravond eerste deel van mijn "pufcursus". Ik doe het samen met mijn vriend. En had daarna echt zo iets van: nou kom maar op! Ik heb er wel zin in! Misschien heel naïef, maar aaaaaah... laat het maar beginnen. Het is toch onvermijdelijk haha!

Vandaag rustig aan alles wassen, opruimen, huis aan kant maken, etc etc.

xx

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Betrap mezelf ook regelmatig op die gedachte 🙈 N omdat iemand van n ander topic waar ik schrijf spontaan met 36 wk is bevallen ben ik maar weer aan t soppen geslagen waardoor ik nu total los op de bank lig 😜

13. Roanna

Roanna Bekend lid

24 aug 2015
    880
    395
    63
    Oeh, ik ben nog aan het werk (moet volgende week ook nog n dag) dus nog niet zo bezig met de bevalling :) Er moet nog wel e.e.a. gebeuren voordat de baby komt, tenminste, ik wil graag dat het eerst nog even gedaan wordt...

D, wat een leuke datum heb je! Dat lijkt mij ook wel een mooie datum om te bevallen. Maar ik heb het niet voor het zeggen ;) Fijn dat voor jou echt het einde in zicht is!

Vorige week mijn luiertas eens even goed schoongemaakt, van de week de babykleertjes maar eens uitzoeken en beginnen met wassen. Verder moet ik ook eens kijken naar een kraampakket (stel ik zelf samen) en de vluchttas zou er met twee weken ook wel moeten zijn...

Nu eerst nog even de laatste werkdingen afronden, zodat ik in mijn verlof echt alle rust heb voor deze karweitjes. O ja, en dan nog Sinterklaas, verjaardag zoonlief etc. wat nog geregeld mag worden (da's dan wel weer leuk natuurlijk, maar moet wel gebeuren)

14. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Ooooh echt al een datum! En wat een mooie datum zeg. Jeetje dan wordt het nu wel echt aftellen zeg.
    Vinden jullie het ook allemaal zo spannend worden inmiddels? Ik zie al heel wat nesteldrang hier langs komen in de vorm van alles klaar maken en schoonmaken haha! Hier ook nog aan het werk, dus nog niet zo veel last van.
    Wij hebben vandaag liggingsecho gehad en de baby ligt nog steeds in stuit. Gelukkig was verder wel alles helemaal goed met hem.. Volgende week nog een liggingsecho en als hij dan nog in stuit ligt dan moeten we beslissen of we een draaipoging willen doen (uitwendige versie). Heeft iemand hier ervaring met een uitwendige versie? Wij weten niet zo goed wat we er van kunnen verwachten en wat we er van moeten vinden.

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O balen dat ie nog in n stuit ligt! Hopelijk draait ie nog van zelf! Geen ervaring met n draaipoging, zou f n topic aanmaken weet zeker dat er hier genoeg meiden zijn met wel die ervaring!

16. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Hey Ladies, daar ben ik weer eens hoor, sorry wel redelijk bijgelegen af en toe.
    Spannend de eerste datum! Hier de laatste werkdagen!! Daarna ga ik wassen, wassen, wassen ;)
    Brenda, onze meid ligt ook nog in stuit. Morgen groei en liggingsecho...
    Ik heb moxa sticks in huis en ga dat maar proberen... Bast het niet dan schaadt het niet, behalve de stank.
    Ik ga ineens weer twijfelen over de naam, hebben jullie dat ook?

17. Pippins

Pippins Actief lid

6 mrt 2016
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja 12-12 hele mooie datum. Zelf hoop ik op 8 december aangezien m'n zoontje van de 7de is en ik van de 9de! Maar goed, dat zal wel niet hahaha.

Hier ook nog geen nesteldrang. Vooral druk met de laatste werkzaamheden (die ook in verlof nog een beetje doorgaan...). Jammer dat we verlof hebben in de winter, een terrasje pakken in de zon had wel goed geklonken hihi.

Balen dat bij 2 van jullie de kleine nog in stuit ligt! Draaien lijkt me onprettig, maar volgens mij wel effectief. En een stuitbevalling is nog onprettiger natuurlijk....

Nog maar 2 dagen werken, zo bizar! Vorige keer natuurlijk helemaal geen verlof meegemaakt dus ben benieuwd hoe ik het nu vind. En dan maar hopen dat ze zich iig tot 38 weken koest houdt hahaha.

18. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O dat is ook wel n bijzondere datum

Lekker bijna verlof!

Jaaaa terrasje Will do😎
    Maar lekker bij de kachel in j huispak met series filmpjes tijdschriften etc heeft ook wel iets fijns ❤️

19. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Ah ja Ninge dat moxa heb ik ook van gehoord. Niks voor mij, ik word altijd benauwd van wierook achtige geuren. Maar schijnt ook wel effectief te zijn!
    Zou jij voor een stuitbevalling gaan? Voor mij is dat heel duidelijk dat ik dat niet wil. Te veel risico, dan maar keizersnee
    Lekker zeg dames die al met verlof zijn of bijna gaan. Lijkt me heerlijk! Hier volgende week laatste week. Eigenlijk nog 1,5 week maar heb nog een paar verlof dagen staan die ik opneem. Kijk er echt naar uit!
    Dat terrasje doen we straks gewoon met de baby! Huispak op de bank klinkt heerlijk :D

20. owl

owl Bekend lid

24 apr 2016
    824
    615
    93
    Vrouw
    Ninge moxa wat is dat dan precies en waar is het voor ?

Fijn om te lezen dat iedereen bijna met verlof gaat of al is :) Hier sinds gisteren officieel verlof :D. maar er moet nog steeds veel gebeuren en merk dat ik steeds meer last van mn rug en bekken krijg.

Vandaag weer een controle en een echo, ben erg benieuwd hoe mevrouw er bij ligt.

Deel Deze Pagina