16 t/m 31 december 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vlindertje81, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    He meiden!
    Yeaaah 36 weken dansje hier! Begint nu echt dichtbij te komen zeg!

Wij hebben van de week te horen gekregen dat meneer al ingedaald is. Hij lag al wekenlang met koppie naar beneden. Wel fijne gedachte dat hij in ieder geval weet dat het bijna zo ver is. Al zegt het natuurlijk niks ;) Ik had de weken ervoor ook regelmatig veel pijn in onderbuik en van die gemene steken inderdaad! Dus mijn gevoel klopte.

Ik heb deze week een liggingsecho en het bevalgesprek. Spannend wat daar uit gaat komen! En vanaf nu ook elke week metingen.

Aaaah kriebels! Wanneer zou ie komen ;)

2. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Wow iedereen hier heeft dus echt al steken enzo? Ik heb dat eigenlijk helemaal niet. Kan dat omdat hij nog in stuit is? Denk dat hij dan niet indaalt?
    Nog 1 week werken en dan verlof :D

3. Regina88

Regina88 Niet meer actief

ingii; goed bericht dus!

Brenda; ik denk dat het idd komt omdat hij nog in stuit ligt bij je. Ik merk echt dat het bij mij de bekken zijn waar iets tegenaan zit te duwen. Maar we hebben nog weken te gaan, dus het zegt nog niks hoor.

Alle meiden; vind het wel een soort geruststelling dat jullie er ook last van hebben. En dat klinkt gemener dan ik bedoel hoor:p

Woensdag hebben we de laatste groeiecho. Ben benieuwd...
    De vk zei dat hij al bijna vast ligt, dus ik hoop dat al die voorween en steken nut hebben gehad.

Trouwens, ik denk erover om frambozenbladthee te gaan gebruiken.
    Iemand ervaring zelf ervaring mee of in de omgeving?

4. Smoets

Smoets Lid

12 apr 2016
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal. Vakantie was erg gezellig en we hebben allemaal genoten. Vandaag door familie en vrienden verrast met een baby shower. Ben er nog ondersteboven van. Nu doodmoe in mijn bedje beetje bijkomen.

Indalingssteken heb ik nooit echt gehad en meneertje ligt toch echt al vast. Wel fijn geruststellend idee dat hij er in ieder geval al klaar voor ligt. Alleen af en toe wel zo'n gevoel dat er iets tussen je benen hangt. Dat is wel irritant maar wellicht voelen onze mannen dat zo ook wel :p
    Nog een week tot 'veilige thuisbeval datum' en dan ga ik aan de homeopathische pilletjes van vsm. Frambozen wel van gehoord maar zelf nooit geprobeerd. Ik ben wel een theeleut dus misschien nog in huis halen.
    Heb al wel geboorte thee gekregen. Helpt ook met opstarten borstvoeding.
    Nou genoeg gekletst, trusten!

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Fijn dat jullie hebben genoten smoets!
    En wat leuk n shower zo onverwacht!

Die pilletjes bij beiden geslikt en wil ze weer!
    Maar loop nu in t Zhuis ntl dus krijg ze niet meer van de verloskundige zoals toen in de praktijk..

Kan k ze ergens kopen?

En Uh Wat doet die thee precies?
    Alles om de bmm lekker te laten verweken want wil wel dat m'n vliezen meteen gebroken kunnen worden als dan al Nie zelf eerder besluit te komen :p

6. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Spannend he meid
    Zo dichtbij nu:D
    Succes en plz met de echo n succes met alle controles nog
    Zullen er niet heel veel meer zijn hihi

7. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Lekker meiden dat de kleine al aan het indalen/ingedaald is bij jullie. Wel vervelend dat jullie last hebben van steken

Smoets wat super leuk! En helemaal dat je niks door had, heb je mooie cadeautjes gehad? Snap dat je kapot was s avonds Haha.

Regina ik ben vorige week met frambozenbladthee begonnen. Het schijnt te werken op de kracht van je weeen en dat je nadien minder bloedverlies hebt. Ik dacht ach, baad het niet dan schaad het niet en ik vind het nog lekker ook Haha.

Hier sinds vrijdag meer hardebuiken s avonds en s nachts, voelen soms wat vervelend, maar absoluut niet pijnlijk. Het zal wel bij het termijn horen denk ik. Verder alles rustig, woensdag weer een groeiecho. Vind het toch wel weer heel spannend hoor, merk dat ik dan toch wat meer gespannen ben en nachtmerries heb. Hopelijk is hij weer zo'n 200-300 gram aangekomen in de afgelopen 2 weken, dan keldert hij niet te hard in z'n P-lijn

8. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw

Frambozenthee is dus een aanrader? Bepaald merk? En welke pilletjes slikken jullie en waarvoor is dat?

9. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Frambozenbladthee, ik heb het bij de tuinen gehaald

10. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Ik heb ook wel wat steken gehad, maar had het idee dat dat een handje of voetje was due bijna naar buiten kwam zetten... ;)
    Ik heb nu het idee dat ze misschien toch weer in stuit gedraaid is grrrr. Gisteren voelde ik de hik namelijk ineens weer meer bovenin ipv echt onderin. :( goede nieuws is sat ze nog bewegingsruimte heeft, dus hopelijk ook weer vanzelf terug gaat draaien... Pffff. Was me net weer gaan voorbereiden op een gewone bevalling. Ik kreeg ineens de kriebels en ben weer een bevallingsboek aan het lezen. Een voorbereid mens telt voor twee.
    Het blijft toch spannend Jajo voor jou. Ik hoop dat hij genoeg gegroeid is! Hoeveel gram schatten ze hem nu?

11. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Laatste keer bij 34 weken 1900 gram, toen volgde hij z'n nieuwe p14 lijn.

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    En wanneer heb j ook al weer n echo jajo ben t ff kwijt 🙈 Duim dat ie weer lekker is aangekomen 🙏🏽

Zit heerlijk bij de kapper nu :) has been a while
    Zit m'n haar iig goed als ik verder in de kreukels lig straks 😜

13. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    En ze streven dus naar 200 gram per twee weken? Of nouja dat hopen ze?
    Mijn Zoontje woog bij geboorte met 36 weken 2360 was wel een kleintje hoor, maar kon al wel na 3 nachtjes mee naar huis (eigenlijk na twee, maar ik moest nog blijven).
    Dus als de jouwe blijft zitten tot 38 weken kom je ook daarbij in de buurt hopelijk...

14. Pippins

Pippins Actief lid

6 mrt 2016
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook al een ingedaalde baby maar geen steken of indalingsweeën gehad. Hoeft ook helemaal niet he. De schopjes voelen meer als rekken/strekken inmiddels, heel fijn :)

Jullie al druk met supplementen nemen dus? Hier laat ik het lekker op zn beloop. Al genoeg pillen vind ik: mama multi vitamines, maagzuurtabletten, zakjes voor de ontlasting en ijzerpillen ivm te lage waarden.

Hier sinds gisteren verlof. Heel gek idee! Ik kan het nog niet helemaal plaatsen hoor. Wel echt jammer dat het zulk slecht weer is de hele tijd....

Jajo succes met de echo!!@

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Yess verlof pippins
    Je bent gwn zo ver gekomen!
    Moet je nog veel doen voor de komst vd kleine?

Hier vandaag veel pijn in m'n buik rug vagina en ook uitstralend naar m'n benen
    Buik voelt Nie helemaal soepel erg gespannen steeds
    T is continue met wat pieken waarbij t wat erger is.. bijna wee waardig maar dan continue..
    Twijfel of ik moet overleggen? Zal er wel bijhoren?

16. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Hier gister avond en vandaag minder leven, dus moest langs komen. Ctg was wat vlak, dat werd gelukkig beter toen ik op m'n linker zij lag. De doorbloeding van de navelstreng is nu boven de normaalwaarde gekomen. Ik moet nu morgen terug komen voor een een ctg en echo. Dat terwijl het juist goed leek te gaan en ik nog maar 1x per 2 weken hoefde te komen. Zit er gelukkig maar net boven en die waardes kunnen fluctueren, dus hoop dat hij morgen weer binnen de normaalwaarde valt.

17. Pippins

Pippins Actief lid

6 mrt 2016
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    He bah Jajo!!! Maar erboven is dus slecht?? Ik zou juist denken dat eronder slechter is.... wat een gedoe nu zeg. Pfff. Dus morgen weer een stressvolle dag. Meid toch. Hoe was zn gewicht? Wel beter?

@D83, nee valt mee hoor. De kleine mag wat mij betreft komen. Nog even een bevallingstas inpakken en de cosleeper weer opsnorren en inrichten. Wat naar van de continue steken etc. Heb je nog gebeld? Of is het inmiddels verminderd?

18. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    D83, wat houd je tegen om te overleggen? Gewoon eventjes bellen, kun je iig gerust slapen als je vk alles oke vind!

19. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Omdat als ik Google en overleg met mede zwangeren net bevallen vrouwen uit n ander forum clubje ze allemaal denken aan indalingsweeen/pijn.. en ben ook beetje bang dat ze zeggen kom maar langs en kan nu geen kant op ben tot half elf - elf u zeker alleen thuis kids liggen op bed..

Ik heb t kwa waarden ook verkeerd begrepen.. te hoog betekent dan dat de doorbloeding minder goed is? Veel succes morgen hopelijk wordt je gerustgesteld 😘

20. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    De druk is te hoog en dat is idd niet goed

Deel Deze Pagina