16 t/m 31 december 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vlindertje81, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smoets

Smoets Lid

12 apr 2016
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook wel veel onrust maar heb ook al wel heel veel gedaan. Vlieg vooral in mijn gevoelens heen en weer. De ene keer kan het me niks schelen en de andere keer moet ik het kleinste ding geregeld hebben. Mijn man heeft het maar zwaar.
    Lekker plastisch misschien maar heb vanavond mijn perineum weer gemasseerd. Ik voel me nu officieel compleet sexloos. Maar beter voorkomen dan genezen.
    Hopelijk helpt het.
    Voor mijn gevoel ben ik echt al bezig met de laatste loodjes maar zit pas in week 36....
    Ben zo benieuwd hoe het bij ons allemaal gaat lopen!
    Trusten

2. Pippins

Pippins Actief lid

6 mrt 2016
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede berichten dus voor Jajo en Ingii. Lekker meiden! Hier gisteren eindelijk van mn verlof genoten. Kind op de crèche en samen met mijn vent naar de stad gegaan, gelunched, filmpje gepakt. Heerlijk. Naa een paar weken ziekenboeg (alle 3 de griep maar kind ook dubbele oorontsteking en man een longontsteking ) leken we allemaal weer wat fitter te worden.
    Helaas heb ik sinds gisterenavond waterdunne diarree en hoge koorts. Zucht. Een buikgriep kon er ook nog wel bij.....

@ smoets Dat gevoel alsof je de laatste loodjes al weken hebt herken ik dus goed! Hierbij ook totaal geen sexy gevoel door de fraaie aambeien en spataderen.

Ik hoop echt zo dat ik nog even een aantal goede dagen/nachten kan pakken! Dat scheelt na de bevalling weer.

3. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Wat fijn Jajo en fijn D83 dat je goed hebt kunnen slapen.
    Ik heb een onrustige nacht achter de rug met pijnlijke harde buiken ;( straks dus voor de zekerheid even aan de apparaten...
    Ze lijkt ook wat rustiger dan normaal, maarja ze wordt ook steeds dikker natuurlijk! :)

4. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Beterschap Pippins!

Ingii, fijn dat hij is ingedaad:)

Ik herken de onrust zeker wel!

Ik moet nog 2 wasjes, de witte was en het boxkleed.
    En dan is alles klaar. Ik zat nog te denken om de hoezen van de maxicosi, het babynest en wipstoel ook alvast te doen, maar dat is hysterisch hormonaal denk ik.:)

En de ene dag doe ik het lekker rustig aan en denk ik; ach ik heb nog weken. En de andere dag moet ik NU alles rond hebben. Ik heb dan ook echt even mn tranen staan verbijten toen ik het eerste pakje had gewassen en het touwtje in het broekje verkeerd zat. Was helemaal naar binnen gegaan en zit nu wel weer naar buiten,maar helemaal gedraaid. Dus hij heeft een propje in zn rug als hij ligt. daar kan ik nu van huilen he.
    Dus op naar de winkel voor een nieuwe broek. Die was er niet, maar gelukkig vond man een compleet nieuw pakje en ik vind deze toevallig net iets mooier. Opgelost.. Maar het heeft me wel 2 grijze haren opgeleverd denk ik.;)

De thee is inmiddels binnen. En hij smaakt me prima. Er zou alleen een zetadvies bijzitten, en die zat er niet bij. Ik doe maar 2 theelepeltjes.

5. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Ze worden wel rustiger op het eind Ninge, maar goed dat je het even in de gaten houd hoor. Echt super vervelend die pijnlijke harden buiken! Sterkte

6. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Zo de thee is hier ook binnen. Kom maar op met die baby hihi ;) Dit weekend ook alweer 37 weken, wow. Maar ik voel mij af en toe ook hoogzwanger en begin het wel een beetje zat te worden. Ik ben ook al een tijdje thuis natuurlijk, dus alles is klaar.. De dagen gaan echt langzaam af en toe...

Achja,... we kunnen niks anders doen dan wachten! ;)

7. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Wat fijn van het goede nieuws JaJo! Haha ik zie ook al mooie hormonale nesteldrang langs komen hier. Heerlijk! Iedereen nu ook met verlof? Ik ben vanaf vandaag 12.00 uur met verlof! Eigenlijk vanaf volgende week donderdag maar heb een paar vakantiedagen opgenomen. Heel fijn om nu ook verlof te hebben. Moet wel alles nog wassen, maakt het nog uit hoe warm je alles wast voor de baby? Of gaat het gewoon om dat het gewassen is?

Afgelopen week hebben wij ook nog liggingsecho gehad. Baby in volkomen stuit. Maandag moeten we voor een draaipoging (uitwendige versie). Spannend. Als dat niet lukt wordt het een geplande keizersnee

8. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    En Ninge succes aan de apparaten. Hopelijk is alles goed!

9. Smoets

Smoets Lid

12 apr 2016
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beterschap pippins! Hier ook het halve hius ziek dus ik verwacht het ook nog wel.
    Spannend Brenda! Lijkt mij best spannend zo'n versie maar heb ook wel eens gave filmpjes voorbij zien komen op Facebook. Duim voor je.
    Wat fijn dat iedereen nu verlof heeft! Heb jij het rijk nog alleen ingii want dan kun je toch juist heerlijk je eigen gang gaan? Zo'n vrij verlof als bij een eerste krijg je nooit meer!!! Heb nog wel de serie lost voor je staan ;-p

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Heerlijk pippens! Wij zijn vandaag ook nog lekker samen weg geweest! Lekker wezen shoppen en eten ❤️ Voor baby nog leuke Nike runners gescoord en rompertjes van guess
    Love rosada ❤️ Die prijzen daar kun je t Nie voor laten
    En t is ook gwn leuk om ook iets te kopen voor m want hij heeft gwn al zoveel nog van z'n broers..

Hoe was de controle ninge?

Fijn verlof allemaal
    Ik vind de dagen juist omvliegen maar kan ook Nie anders mer twee jongens
    Bij de eerste was de tijd tot aan de bevalling zo anders
    Dus geniet er nog maar f van.. t zal nooit meer t zelfde zijn hihi

Jeetje een stuit Brenda miss dat je m daardoor ook minder of anders voelt dan "normaal"?
    Deze baby voel ik juist meer dan de vorige door de ligging van de placenta nu maar wel later als de eerste twee
    T verschilt zo per zwangerschap n termijn..

Hoop dat de draaipoging niet nodig is maar anders heel veel succes meid!

11. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O herkenbaar dat soort situaties Regina
    Gelukkig toch nog geslaagd voor n ander leuk pakje maar snap je gevoel als geen ander op t moment

Smaakt de thee?
    Er zijn ook capsules he? Twijfel of ik dat ook zal gebruiken? Meen dat ik las dat je al vanaf 34 wk kon starten?

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Toch maar f spammen :D

13. Pippins

Pippins Actief lid

6 mrt 2016
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brenda, volgens mij is het het belangrijkste dat de kleding een keer gewassen is, meer niet.

D83 gave schoentjes!! Ja zal idd anders zijn spullen kopen voor de 3de.... hier gelukkig wel wat neutrale kleertjes kunnen gebruiken van mn zoontje. Ik durf ook niet zo goed van alles in maat 50 te kopen omdat ze op de bovenlijn groeit. Zit ik straks met allemaal ongebruikte kleding omdat die joekel er niet in past hahahha.

14. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ja snap ik! En als t toch nodig is is t ook zo besteld / gehaald :)

Komt nu wel egt dichtbij he meiden??

15. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Alles was gelukkig goed. Natuurlijk aan het apparaat nauwelijks harde buiken gehad en toen ik ervan af was weer wel... Maarja baarmoedermond was nog hoog en potdicht, dus ze doen in ieder geval niks... Voor nu nog fijn, over twee weken zou het fijn zijn als er al wat voorwerk gedaan is haha.
    Wat voor pakjes hebben jullie? Ik zoek een leuk velours pakje omdat ze echt midden in de winter wordt geboren natuurlijk. Ik vind alles zo koud!
    En wat hebben jullie aan slaapspullen voor de nacht. Ik twijfel heel erg tussen dekentjes en slaapzakken. En welk slaapzakken dan? Of hoeveel dekentjes.

16. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
  17. Pippins

Pippins Actief lid

6 mrt 2016
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Ninge: ik ben heel erg fan van alle puckababy slaapzakken. Ze hebben ze van jong tot (relatief) oud. Je kunt ze 100.000x wassen en in de droger gooien zonder gedoe. Ze blijven echt lang mooi. Mn zoontje heeft inmiddels twee 4 seizoenen slaapzakken. Een rip uit je lijf maar hij kan er bijna 2 jr mee doen en nr 2 krijgt ze daarna gewoon!

Qua babypakjes.... goh lastig! In de kleinr maatjes koop ik voornamelijk bij hema/wibra/zeeman of prenatal. Iig niet te prijzig. Ze groeien er zo snel uit!

18. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Ik heb inderdaad ook de puckababy. Zowel de 4 seizoenen als die 0-6 maanden. En ik ben ook fan! Maar mijn zoontje was in het begin nog veel te klein voor die slaapzak. Die heeft eerst in een swaddle me gelegen, maar hij was een zomerkindje.... Die hele kleine puckababy slaapzakken zijn ook zo koud lijkt me...

19. Pippins

Pippins Actief lid

6 mrt 2016
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb van die inbaker dingen (van puckababy en pacco eentje) Daar doe ik gewoon een dekentje oveheen denk ik. Zo lang ze niet kunnen draaien maakt het niet uit.
    Anders heb je ook de puckababy piep teddy. Vriendin heeft die en is er helemaal fan van.

Een van jullie toevallig ervaring met de puckababy gogo? Wil die eigenlijk kopen voor extra in de kinderwagen, auto etc. Aangezien het nu idd hartje winter is als ze geboren worden.

20. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Ik ga kijken voor de puckababy piep teddy... Nee, ik heb niet de gogo, ik heb een lodger bunker mini gekocht voor in de maxi cosi en misschien ook wel voor in de kinderwagen. Ziet er heerlijk zacht uit!

Deel Deze Pagina