Wauw fantastisch! Super fijn gevoel lijkt me dat Geniet nog even van je buik, nu duurt het niet lang meer
Goedemiddag allemaal, ik geef ook weer eens Sen teken van leven! Vandaag 37 weken, maar ik vind het allemaal veel te snel gaan! Sinds vandaag eindelijk klaar met werk dus nu wil ik graag nog even 3 weken uitrusten als het me gegund is 😜 Ik heb even snel bijgelezen en zie dat niemand nog bevallen is, dus goed nieuws! Ben benieuwd wie als eerste bevalt! Brenda succes met je versie morgen! Hopelijk lukt het.. Hief vanochtend ook begonnen met homeopathische behandeling, werd voorgeschreven door mijn vk in granules. Wel meteen knoertharde buiken dus ben benieuwd of het wat doet! Fijne zondag allemaal!
Ik heb ook veel van die pakjes van petit bateau, .zooo mooi!! Maar kijk daarbij vooral naar de aanbiedingen. Scheelt toch veel! Nog geen slaapzakjes gekocht hier, begin gewoon met dekentjes en mocht hij bewegelijk zijn dan is een slapzakje zo gehaald. Brenda succes met de versie, hopelijk lukt het en kan je gewoon bevallen. Ja ik ben ook heel benieuwd wanneer de eerste gaat bevallen. Gelukkig houden we het allemaal tot nu toe goed vol!
37 weken vandaag.. Eindelijk!! Ik was toch wel erg benieuwd naar de kwaaltjes die jullie hebben omdat ik mijzelf de afgelopen week wat drukker maak dan anders. Veel harde buiken, menstruatiekramp savonds dat regelmatig wegebt. Met het lopen indalingssteken, soms zo erg dat ik heeel langzaam loop of gewoon eventjes stop. En hoe vies het ook klinkt, vandaag voor het eerst last van bruine afscheiding gehad. Misschien herkenbaar voor iemand? Is dit normaal? Misschien voortekenen van.. Heel graag hoor ik hier iets over
Wauw meiden 37 weken al weer, gefeliciteerd! Dat is toch wel echt een mijlpaal!! Luca leuk om weer van je te lezen. Hopelijk nog een paar rustige weken voor jou Hier zometeen de versie om half 9. Enorm zenuwachtig, geen oog dicht gedaan vannacht
Dat 37 weken dansje is toch wel een dingetje hé, ik mag hem morgenochtend doen. Gefeliciteerd aan de dames die hem al gehaald hebben. Klinkt bij jou aardig als voortekenen babyboom maar maak jezelf niet al te gek. Je zult het echt weten als het zo ver is, vertrouw daar op. Maar al het voorwerk wat al is gedaan dat is meegenomen natuurlijk. Hier heb ik wat gewone slaapzakje en een swaddle me klaarliggen maar begin gewoon met dekentje. Die eerste week prop je er ook nog kruikjes naast en ik wil hem ook niet koken natuurlijk. Ik ben benieuwd of de pilletjes mij ook gelijk harde buiken gaan geven luca want vanavond ga ik er ook mee starten. Voelt wel beetje dubbel trouwens want stel dat ie nu zou komen, de komende week is kind technisch helemaal geen handige verjaardagsweek....ach ja. Gezond de bevalling doorstaan is voor ons allemaal, baby en mamas het belangrijkste. Toitoitoi
Nu net thuis. 2 pogingen gedaan door 1 persoon en 1 poging zelfs met 2 personen. Maar de kleine man wil nog geen centimeter opschuiven. Dus niet gelukt. Enorm teleurgesteld
ah Brenda, wat jammer dat het niet gelukt is! Ik kan me voorstellen dat je heel teleurgesteld bent. Mag je nu kiezen tussen keizersnee en natuurlijk bevallen? lijkt me een heel lastige keus! D, wat naar dat het weer minder goed gaat! Ik hoop dat je vandaag meer duidelijkheid krijgt, ik heb geen advies eigenlijk... Luca, leuk om weer van je te lezen! Ik herken je gevoel wel dat het nog wel even mag duren ook om van je verlof te genieten Hier is alles nog niet helemaal klaar, dus mijn baby moet minstens nog een week wachten... Babyboom, bij mijn zoontje had ik geen enkel voorteken, dus ik weet niet of het iets zegt Ik hoop het voor je! Hier gaat het op zich prima. Wel nog last van een slepende verkoudheid, hoop dat ie over is voor ik moet bevallen. Verder druk met alles wassen, kasten opruimen (ja ja, nesteldrang blijft nog actief hier) en eraan wennen dat ik niet zoveel lichamelijk werk kan doen achter elkaar. Vanmorgen slaapkamers gedaan en moet nu echt even uitrusten. Beetje jammer als je in je hoofd zoveel wil Verder mag ik echt niet klagen, heb alleen last van maagzuur en nu de baby ingedaald is, is dat soms wat pijnlijk maar echt niet heftig ofzo.
Brenda, wat ontzettend klote zeg! Gaan ze het nog eens proberen? Deed het pijn? Mijn dochter lag ook in stuit, kon niet gedraaid worden ivm te weinig vruchtwater, en met 35 weken al ingedaald. Ik heb toen op advies vd gyn een ks gedaan, achteraf had ik een stuitbevalling willen doen. Het schijnt helemaal niet zo enorm te verschillen met een bevalling vanuit hoofdligging.. Hier mijn eerste druppels colostrum gekolfd met de hand, jeeh! Trots! Vanaf morgen ga ik het opvangen voor in de vriezer
Roanna we moeten vrijdag naar de gynaecoloog nu om te overleggen over de opties om te bevallen. Hij moet bepalen wat mogelijk is in onze situatie (keizersnee, stuitbevalling of nog een draaipoging) en dan mogen wij kiezen tussen de opties die mogelijk zijn. Het kan ook zijn dat hij vrijdag al zegt dat alleen een keizersnee een optie is. Het blijft dus nog even spannend
Ja poeliwoepi het deed behoorlijk pijn maar dat kwam vooral doordat onze kleine man heel ver naar achteren ligt (richting mijn ruggengraat) dus ze konden hem niet goed vastpakken. En mijn buikspieren waren erg sterk zeiden ze. Dat is ook niet zo gek want normaal sport ik 5x in de week (nu natuurlijk niet). Dat is ook wel waarom ik denk dat nog een draaipoging weinig zin heeft
Hey Luca, leuk weer van je te horen! Ik hoop ook voor je dat je nog even 3 weekjes met je benen omhoog kan. Of lekker kan nestelen Je bent er maar druk mee he! Brenda, wat ontzettend balen dat het niet gelukt is.. Ben benieuwd wat ze vrijdag gaan zeggen. Wat zou jij kiezen, als alle opties open stonden? Poeliwoepie. wat gaaf dat je nu al hebt kunnen kolven Hier toch maar besloten om meteen te starten met flesvoeding. Ergens wel jammer, maar na overleg met de kinderarts van onze oudste voel ik me wel gerustgesteld. Die kennen we al jaren en vond het een goede beslissing. Toch baal ik wel een beetje, maar ik voel me wel goed over deze beslissing. Babyboom, hier rommelt het ook al. Dat had ik bij de oudste niet zo erg. Nu erg last van mn onderrug, menstruatiekrampen en eerder algehele misere. Laatst 3 uur gewinkeld en toen was ik echt op. Eigenlijk heb ik na een half uur lopen al het idee dat zn hoofdje er uit hangt Niet fijn.. En het hoeft niks te betekenen. Maar voor jou hoop ik van wel. Stel je voor dat we zo nog 5 weken doormoeten Smoets, Hier morgen ook 37 weken Fijn he als die grens bereikt is. Ben jij al helemaal klaar met alles? Ik twijfel toch nog qua slapen. We hebben slaapzakjes, maar ik denk dat ik toch nog een dekentje haal. Hoewel ik hem er misschien helemaal niet onder durf te leggen. Pff, hormonen Allen: zitten jullie nu ook zo met de data te fantaseren? Wanneer komen ze, welke feestdagen zijn er dan of zijn er net geweest? Ik vind dit zo'n bijzondere maand he, ben zó benieuwd welke datum deze kleine besluit te komen. Ow, had ik maar een glazen bol. Ik ben helemaal niet zo van de verrassingen, ik ben er véél te nieuwsgierig voor
Ja dat puzzelen met dagen is zo herkenbaar! Zit ook echt meerdere keren per dag in de agenda te kijken wanneer het dan handig zou zijn en wanneer niet.. mijn man, vader en schoonvader zijn ook nog eens in december jarig dus de puzzel is niet alleen om kerst heen maar ook om die verjaardagen. En bij een geplande keizersnede heb je ook zelf nog wat te kiezen, dat maakt het helemaal gek Als ik zelf zou mogen kiezen dan wil ik het liefst natuurlijk bevallen, maar dan niet in stuit. Ik durf echt niet voor een stuit bevalling te gaan. Dus nog een draaipoging of een geplande keizersnee
Brenda, je kunt eens info opzoeken over moxa therapie! Heb ik destijds ook geprobeerd... Dat gevoel dat de boel er zo uit kan rollen heb ik soms met bepaalde bewegingen ook hahaha. De bekkenpijn gaat hier nu wel echt een stuk beter:d en of het nu komt dat de baby misschien is ingedaald of misschien doordat ik geen zwaar huishoudelijk werk doe en de boodschappen uitbesteed weet ik niet, maar eigenlijk alleen nog last met het omdraaien in bed..
Ben zelf beetje van slag na de echo vandaag De eerste was lang en zwaar n de tweede leek ook zo groot te worden en op basis van de groei echo's ook eerder gehaald Nu groeide ondanks de injecties en migraine deze ook zo lekker boven gemiddeld waardoor ik er opgelucht was Iig geen groei achterstand ondanks alles Met 32 wk 2243 gram geschat gewicht en als ie dat lijntje zou voortzetten zou ik weer boven de 4kg komen met 40 wk dus afgesproken met 38 wk in te leiden ook wel beetje ivm m'n migraine aanvallen en medicatie Maar nu is ie vandaag met 36 wk dus 4 wk later geschat op 2760 gram en is ie van de p95 lijn naar p70-p76 lijn gegaan.. Nu maakt t ziekenhuis zich geen zorgen omdat ie nog steeds iets boven gemiddeld is maar je ziet wel duidelijk n afdalende lijn tov van vorige x maar als de meting van vorig x foutief zou zijn is t weer een kwestie van z'n lijntje van alle voorgaande keren voortzetten Dus of vorige x is verkeerd gemeten of hij heeft toen n spurt gehad Of ze hebben m vandaag verkeerd gemeten Wat ntl mijn grootste angst is n wat ook kan is dat de injecties ed toch invloed hebben op de werking vd placenta en navelstreng en hij gwn minder goed aan t groeien is Ik krijg over 10 dg op mijn verzoek nog n groei echo(anders had ik t particulier ergens gedaan) want wil dat ze m weer meten En dan kunnen we n beslissing maken; of inleiden uitstellen zodat ie nog kan groeien of juist halen omdat ie dus niet goed groeit door m'n medicatie maar dat is dus iets wat n gevoelskwestie zal zijn want de doorbloeding vd placenta en doorbloeding vd navelstreng meten ze pas als ze zich zorgen zouden maken bij bijv ineens een heel groot afwijkend verschil maar m'n gevoel zegt toch dat t Nie helemaal oke is Ze kunnen wel zeggen hij is iets boven gemiddeld n hij groeit goed, als vorige x WEL goed is gemeten is ie in deze vier wk maar 400-450 gram aangekomen ipv minstens 800 gram.. Naja goed jullie snappen wel dat k me zorgen maak nu n van slag ben Van eerder inleiden is voor alsnog helemaal geen sprake, dat was iets wat dit weekend door m'n hoofd ging van hij is miss wel beter af buiten m'n buik met al die prikken weer.... Hij is iig wel ingedaald dus dat waren duidelijke indalingsweeen die dag en avond En ze zag veel haartjes Maar maak me serieus zorgen over z'n gezondheid en alles dat dat er niet eens toe doet nu.. Feit dat ie wel beweeglijk is is positief maar daar is ook alles mee gezegd voor mij Vandaar dat ik nu ook de helft al weer ben vergeten Sorry dat ik dus op sommige maar half of helemaal niet reageer