Woehoeeee 36 weken dansje! Jullie dansen allemaal al om 37 weken haha maar toch ben ik heel blij met 36 En... de december maand is vandaag begonnen! Deze maand komen onze kleine wondertjes. Heel bijzonder idee! Helaas hier vannacht griep gekregen dus blijf vandaag in bed. Ninge jij ook beterschap! Luca wat fijn dat de papa toch zo bijgedraaid is en dat t goed gaat met school bij je andere kleintjes. Dat zal jou ook weer veel rust geven in je hoofd JaJo weer een goede controle dus, super fijn! Zo sprokkel je de weken dat de kleine veilig in je buik zit toch maar mooi bij elkaar Ik ben echt zo benieuwd wanneer de eerste baby van ons allemaal komt. Het zou inmiddels gewoon al kunnen bij een aantal van jullie... Hier morgen afspraak met de gynaecoloog. Hoop dat ik me dan weer wat beter voel. Zie er erg tegenop omdat hij misschien nog een draaipoging wil doen met medicatie en ik dat eigenlijk niet zie zitten
Snap ik Brenda, blijf dicht bij je gevoel. Dat moeder gevoel werkt nu al. hoop dat je goed met je gyn over je twijfels kunt praten. Ik wil mijn gedachten een beetje verzetten want ik ben echt al aan het wachten... Veel te vroeg eigenlijk. Vanmiddag massage dus ik hoop dat ze wonderen kan verrrichten op mijn rug. Hopelijk hebben jullie ook een fijne dag vandaag!
Regina, Thanx voor de tip.mik ga het bekijken... Ik hebnog steeds veel pijn helaas. Tot overmaat van ramp is er bij ons ingebroken. Laptop, camera en video camera weg. Er staan ook foto's en filmpjes op zonder back-up. Echt zo onwijs shit! Zoontje is ook ziek. Wat een dag/week
Vervelend ninge, anders een zwangerschapsmassage? Brenda als jij geen draaipoging meer wilt moet je dat niet doen meid! Het is jouw lijf en jouw kindje. Lekker zeg Smoets ik ga ook een massage boeken denk ik. Lijkt me heerlijk en dan zo een waas je op zo'n speciale zwangerwchapstael ligt. Ja D83 ze kijken hier naar de doorbloeding van de navelstreng, de hersenen en de hoeveelheid vruchtwater. Groeiecho heeft geen zin om dat elke week te doen. Dan kunnen ze geen goede schatting geven
Ik ga om drie u naar de osteo Zal verlichting geven wbt mn nek n schouders Maar ook wbt m'n banden bekken n liezen ook hopelijk weer n positief resultaat Ja dat dacht ik idd al jajo Fijn dat alles goed gaat n hij nog steeds binnen zit ❤️
Succes bij de osteo D83. Hopelijk heb je er wat aan en voel je je snel lekkerder. Ninge, wat ontzettend rot! Lijkt me ook heel eng, wetende dat vreemden zo in je huis zijn geweest. Hebben ze behalve waardevolle dingen ook veel schade aangericht? Hier zit je echt niet op te wachten nu, echt zo kaa uu tee zeg... Brenda, bijzonder he, dat het deze maand gaat gebeuren. Hoewel, voor sommigen van ons kan het best volgens jaar zijn Zodra de eerste baby hier geboren is zal ik wel helemaal de kriebels krijgen. Dan voelt het helemaal alsof iedereen de volgende kan zijn. Smoets, succes met je massage. Hoop dat je heerlijk kan ontspannen. Hier alles rustig. Het liefst ging ik even met de benen omhoog, vanmorgen best druk geweest, maar er komt zo een monteur. Man heeft avonddienst, dus vroeg naar bed kan ook niet. Zoon had weer een Sinterklaasviering op de psz, dus die staat heel de dag te stuiteren. Kreeg veel pepernootjes en een cadeau van de juffen. Hij is goed verwend. Hebben jullie de box eigenlijk al staan en het bedje opgemaakt? Ben zo bang dat alles stoffig wordt als ik het nu allemaal al opmaak..
Ah nee wat verschrikkelijk Im so sorry Ben nu al panisch met opslaan en bewaren Lijkt me vreselijk dat allemaal te verliezen Egt naar en den ook nog zoveel pijn n zl ziek Dikke knuffel
Hier zl ook aan de ab kuur Vanmiddag naar de ha geweest en heeft N luchtwegen infectie / bronchitis Heb de box wel al klaar mede omdat t Boxkleed afwasbaar is dit x De bedjes had ik opgemaakt maar inmiddels weer afgehaald en gewassen om die reden stof Ik moet t nu alleen nog strijken en maak t de dag voor inleiden op En anders is t ook zo gebeurd met behulp van bijv kraamzorg
Jaaaa bijzonder he Brenda Stond er ook egt even bij stil Decembermaand feestmaand 🎉 En dit jaar wel n heel bijzonder
Ninge, wat super klote! En eng ook zeg. Bah!! Hier zit je zeker niet op te wachten nu.... of eigenlijk nooit. Laat mensen is van andermans spullen afblijven zeg! Balen van de zieke kids.... dat kun je er dan eigenlijk echt niet bij hebben he? Hier gelukkig eindelijk weer een fit gezin sinds een kleine week. Vandaag toch echt nesteldrang gehad hahaha. Maar zoals ik ben dus ook wel pas op het laatste moment. Nu iig schone box, gestofzuigd huis, alle spullen van mn zoontje opgesnord en weer aan het wassen, schilderijtjes in de kinderkamer opgehangen, cosleeper afgestofd hihi, lakentjes gestreken etc. Nu doodop maar wel voldaan! Morgen gordijnen ophalen en de "ziekenhuis"tas klaarmaken en dan is het wel welletjes. Gek idee vinden jullie niet? Dat je binnen nu en heeeeel snrl zo'n klein guppie in je armen hebt! Ben echt zo benieuwd naar hoe ze eruit ziet en of ze op haar broer lijkt.
Dat klinkt zeker als nesteldrang pippins! Maar wat een heerlijk gevoel als het dan af is he . Vandaag de gordijnen? Leuk, dan ziet het er ook al meteen weer heel anders uit! De griep heerst echt enorm he! Balen zo aan het einde van de zwangerschap, eigenlijk kunnen we er dat niet bij hebben. Hier gelukkig vandaag weer een stuk beter dan gisteren. Wij zijn vanochtend hele ochtend in het ziekenhuis geweest: CTG scan een uur, toen echo, toen 2 draaipogingen (1 voorover en 1 achterover) en toen weer een echo en uur CTG. Onze kleine man verschuift echt nog geen centimeter dus hetzelfde als afgelopen maandag. We kunnen onszelf nu wel recht in de spiegel aankijken dat we echt alles geprobeerd hebben maar dat het echt een stuitligging is en blijft. Dinsdag hebben we afspraak bij de gynaecoloog om te bespreken of het een stuitbevalling of geplande keizersnee wordt. Wij weten al dat we een stuitbevalling niet willen, dus waarschijnlijk plannen we aanstaande dinsdag de geboortedatum van onze baby. Gek idee! Wel heel teleurgesteld dat het geen natuurlijke bevalling wordt maar we hebben er alles aan gedaan om dat te proberen dus het is niet anders
Balen brenda dat de versie niet gelukt is! Maar ik ben van mening dat de baby dan een reden heeft om in stuit te blijven liggen.. Gek idee om de datum straks te weten heh..
Lekker hoor Pippins, bijna klaar dus. Kom je er een beetje uit wat je in de ziekenhuistas wil doen? Ik niet.. Ik twijfel zo wat hij aan moet, of het niet te warm of te koud is, wat voor vestje hij naar huis aanmoet, óf hij wel een vest aanmoet want we hebben een voetenzak en vest in 1 met dikke teddyvoering. Zo lastig met een winterkindje Brenda, wat balen joh dat de versie niet is gelukt. Maar als hij echt niet wil dan denk ik ook dat hij of de natuur daar een reden voor heeft. En het is wel gek om te weten op welke dag hij gaat komen, maar ook wel heel mooi. Zo kun je er nóg meer naartoe leven.
Nou dat kun je dan iig proberen los te laten Brenda Jullie hebben er alles aan gedaan om m te proberen laten draaien Helaas is dit Nie gelukt maar geloof ook dat daar dan n reden is voor is Welke zullen we niet weten maar t is oke zo Nog even en je hebt je beebi vast ❤️
Lekker bezig pippens Geeft mij ook erg veel rust in m'n hoofd als t is gedaan Wordt onrustig van die to do lijstjes Hier n rompertje met lange mouw en zonder mouw mee Een lekker warm pakje en n omslagdoek en voor in de maxi cosi zo n "ski pakje"
Hier ook zeker zitten stoeien met de inhoud! Ik dacht eerst dat een grote tas niet nodig was... maar mijn god, de badjas zit er nog niet eens in en hij zit al vol! Voor die kleine heb ik rompers in 50 en 50/56, verder 2 outfitjes ler maat(50 en 56), mn omslagdoek van moeders voor moeders en de puckababy omslagdoek, een jasje (waarschijnlijk niet nodig) verder heb ik ook een slaapzak bij de maxi cosi zitten dus lijkt me warm zat. Wat voor outfit hebben jullie voor jezelf? Ik nu iig een joggingbroek. Maar wat voor iets voor erboven?
Gek he meiden, het komt nu echt dichter bij! Hier toch maat 50 en 56 voor de baby in de tas gedaan, je weet het nooit, je hoort zo vaak dat ze verkeerd schatten. Rompertjes met lange mouw en een velours pakje. Verder mutsje en sokjes, ik heb geen vest oid, maar wel een warme omslagdoek en in de maxicosi zit een gehaakte zak met Fleece voering, dus dat moet warm genoeg zijn lijkt mij... Voor mezelf een joggingbroek en schoon shirt, pyjama etc dat zal toch wel genoeg zijn? Brenda wat vervelend dat de versie niet gelukt is. Maar fijn dat je voor jezelf nu de rust hebt dat jullie er alles aan gedaan hebben.
Wat balen Brenda maar inderdaad heb je er alles aan gedaan. Nu maar een mooie datum plannen. Ik heb ook maar een ziekenhuis tas klaar gezet voor het geval dat. wat ik fijn vond om bij me te hebben de vorige keer was labello want je krijgt echt een droge mond van dat puffen, en een correctie onderbroek voor wat steun aan mijn bekken en buik na de bevalling. Uiteraard had ik dat ding niet aan om weer slank te lijken na de bevalling maar had het als tip gekregen van de bekkenfysio. Wat leuk dat alle kamertjes nu zo goed als klaar zijn. Hebben jullie nog een thema of speciale kleur? Wij hebben wat accenten met vosjes/bosdieren. Ook weer een super leuke romper gekocht in dat thema waar we hem een jaar lang in gaan fotograferen. Hebben we met de vorige ook gedaan en dat is erg goed bevallen. Leuke collage na een jaar. Eerst zwom ze erin en aan het eind van het jaar kon hij niet meer dicht. Nou genoeg gekletst. Tijd om te slapen. Fijn sint weekend!
Wat n leuk thema en leuk gedaan met de foto's! Hier n lion king kamertje De jongste z'n ouder kamer was nog zo goed als n baby kamer dus maar zo gelaten Wel wat nieuwe lakentjes ed gehaald Fijn weekend allemaal!