o, wat spannend Smoets! En idd, diarree kan een voorteken zijn. Verder is het ook niet gek dat je opeens de zenuwen krijgt als het gaat beginnen, het is toch ook spannend? Ws zul je wel merken dat je steeds minder aandacht voor je zenuwen hebt Doet je lichaam allemaaal vanzelf. Ja, een papieren bollamp is wel een goed idee. kan ik 'm zelf nog een beetje pimpen, dat is wel leuk. Maar Ikea vind ik zo'n vreselijke winkel.... Helemaal om daar hoogzwanger te lopen. Druk, overal prikkels ik wordt er echt tuut van. Vorige zwangerschap tegen het eind daar geweest, nou ik was meteen genezen voor een hele tijd Het bed staat op klossen, mijn koffer is zowat ingepakt (badjas kan pas op het laatste moment), wieg staat klaar (moet alleen nog opgemaakt worden, maar ik ben vergeten hoe dat moet dus ff opzoeken). Adressenlijst geboortekaartjes bijna klaar, ja de baby kan bijna komen! Heerlijk gevoel. Vandaag komt er iemand op de koffie, gezellig voor mijn zoontje. en natuurlijk ook voor mij Hebben jullie nog plannen voor vandaag?
Ja kan een hele hoop voorteken zijn.... Maak mezelf helemaal gek. Vanmiddag maar even afleiding zoeken in de stad. Een chocolatier hier in de buurt gooit al zijn chocolade letters in de uitverkoop op 6 december 😜 38 weken dansje En volgens mij krijg je het zelfs met twee linker handen voor elkaar om manen te maken van crêpepapier
Niet schamen joh! Ik heb ook al een weekje last van vaak ontlasting/diarree.. terwijl ik de hele zwangerschap last heb gehad van constipatie klachten! Het lijkt alsof er dus wel iets gaande is.. maarja... dus ook al een week dit soort dingetjes en nog steeds geen baby
Ooooh wat spannend Smoets en ingii dat lijken toch echt wel voortekenen! Zouden jullie dan toch eerder beginnen of gaat D83 de eerste zijn op de 12e... Het komt dichtbij, spannend spannend! Wat goed Roanna dat je vluchttas al gepakt staat. Dat is natuurlijk wel iets om inmiddels te doen. Ga ik ook deze week maar eens mee bezig. Nog steeds beetje ziek dus niet echt de puf voor dat soort klusjes maar toch maar even toe zetten inderdaad Hier vanmiddag afspraak gehad in het ziekenhuis. Controle was helemaal goed. Daarnaast samen met gynaecoloog besloten dat het inderdaad een geplande keizersnee wordt. Hij zei dat er aan een stuitbevalling en keizersnee beide nadelen zitten maar dat hij voor mij de beste optie van de 2 wel een keizersnee vond. Vooral om de reden dat je bij een stuitbevalling er wel 100% voor moet gaan en niet in mag houden en daar voel ik me niet zeker genoeg over. Dus de datum is gepland! Misschien dat de kleine man nog wel eerder komt natuurlijk maar in ieder geval hebben we een uiterlijke datum. Geheimpje
Jeetje Brenda, wat spannend! Je kan nu dus echt gaan aftellen. Hoe rook al een geplande datum die morgen vast wordt gezet. Heerlijk dat je gewoon kan gaan aftellen he. Alles nog rustig in de buiken dames?
O Brenda wat spannend! Je kan aftellen Vervelend dat je nog niet helemaal bent opgeknapt Tas is nu idd wel de hoogste tijd hihi Hier alleen nog paar dingen erin die ik nog gebruik maar verder zit alles er in.. Oe smoets lekker Heb j j slag geslagen met de letters Jummie Hier was ik vandaag bijna naar t Zhuis gegaan voor n ctg Maar een telefoontje was genoeg want erna begon ie spontaan te bewegen Sinds gisteravond had ik overduidelijk minder leven Wist nu ook Nie goed of t aan de ligging lag of iets anders maar toch maar even gebeld
Pff.. wat een verschrikkelijke nacht. Werd rond 1 uur wakker met bizarre rugpijn, links in het midden/onderin. Wist echt een half uur niet waar ik het zoeken moest, werd er misselijk van en dacht dat het begonnen was. Uiteindelijk werd het minder en nu voel ik op de "achtergrond" nog steeds die pijn. Heeft iemand dit ook weleens gehad?
Oh Mini wat vervelend. Ter hoogte van mijn stuit waren bij de eerste de rugweeen. Nu alleen hoge rugpijn... Ik ben benieuwd of het toch weeen bij je waren... Sterkte iig! Hier ook een verschrikkelijke nacht. Zoontje heel benauwd. Ik heb nu naast die erge rugpijn ook een bijholte ontsteking en maakte me echt veel zorgen om zoontje, dus nauwelijks geslapen. Pffffff. Hoop zo dat mijn zoontje snel opknapt. Ik merk dat ik ook alles in mijn rug vastzet van die zorgen. ;(
D83 fijn dat alleen dreigen met een ctg voldoende was voor de kleine om te gaan bewegen haha He Mini wat vervelend! Ik heb alleen een zeurend gevoel in mn onderrug bij sommige harde buiken. He Ninge ook al zo'n rot nacht, hopelijk knapt je zoontje snel op. Denk dat het in de lucht zat, want ik ben ook veel wakker geweest van vervelende harde buiken.
Pfff misschien was de stand van de maan ongunstig voor de nachtrust van zwangere vrouwen ofzo. Hier ook vanaf 2.45 wakker gelegen Mini wat vervelend zeg! Heb je wel vaker daar last van of is dit nieuw? Hou het maar goed in de gaten misschien begint het wel voor je..
Nee, eerder nog geen last van gehad. Heb echt liggen klappertanden! Vanmorgen een douche gepakt en ook daarna bleef de pijn, trekt een beetje door naar m'n buik maar gelukkig wel in veel mindere mate. Vanmiddag controle bij de VK, dus als het niet meer zo heftig wordt als vannacht dan vraag ik vanmiddag wel wat het kan zijn.
Hier vannacht ook wakker gelegen. Het is toch eigenlijk niet eerlijk hé, nu kunnen we nog slapen... Straks zullen we vaak genoeg wakker zijn snachts...
Ben ik de enige die wel lekker heeft geslapen 🙈🙈🙈 So sorry Ladies duim op n betere nacht voor jullie we hebben onze nachtrust nu nog zo nodig Beterschsp voor j zoontje ninge zou nog even overleggen met de huisarts!
Komt en gat de pijn mini? Of is het een continue pijn? Heb je er ook harde buiken bij? Geen koorts oid?
Ik kan jullie heel jaloers maken... Heerlijke nacht gehad! 2 keer wakker geweest, maar wel geslapen van 23.30 tot 9.00!! Ik heb mijn zoontje flink geknuffeld, dat hij me zoveel slaap heeft gegund Ik ga zo eens moed verzamelen om vanmiddag naar de winkel en naar de bieb te gaan. Man heeft hele week de auto nodig, dus ik moet op eigen kracht... Normaal vind ik het heerlijk, stukje fietsen, maar merk dat ik er steeds meer tegenop zie. Ga ook heeeeeeeel langzaam. Mini, dat klinkt echt heel heftig! Hopelijk is het voorwerk waar je echt iets aan hebt!
De verloskundige vermoed dat het harde buiken zijn/ voorweeën. Dus hopelijk doet het wat. Heb er nu ook geen last meer van gelukkig!
Wat spannend mini! Misschien over een paar dagen je baby wel in je handen.. hoe fantastisch zou dat zijn!
Zou regina bevallen zijn? Er is al een paar dagen radiostilte.. Hier een flinke verkoudheid, met pijnlijke holtes, maar red het met een neusspray voor het slapen gaan, al krijg ik daar dan weer tijdelijk hoofdpijn en hartkloppingen van.. Pfff Spannend heh?! Al die voortekenen enzo..
Er is inmiddels iemand bevallen van onze groep weet ik via onze Facebook groep! Geen idee of zij eigenlijk nog actief is op dit forum! Anders kondigt ze zichzelf vast wel aan binnenkort Maar de eerste beeb is er! Woopwoop!