16 t/m 31 december 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vlindertje81, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O nu ben ik me toch benieuwd 😀

2. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Ik ook! Eindelijk de eerste van de groep, super leuk!

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Wie O wie

4. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Oooooh cliffhanger, daar kan ik heel slecht tegen veel te nieuwsgierig voor :D
    Heel benieuwd wie het is?!

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hahaha ik oooook

6. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
  7. Haha Ingii die verveling ken ik wel van de eerste maar nu nog totaal geen last van! Heb ook wel geluk dat vriendlief vaak overdag vrij is en dan gezellig bij me blijft dus dan gaan we vaak samen op stap oid terwijl de meiden op school zitten en de dagen vliegen voorbij!

Roanna wat jij beschrijft ga ik geloof ik ook krijgen haha! Op het moment dat het echt begint ineens angstig zijn, ohjee het gaat echt gebeuren weer! HElpppppp
    M'n meiden vragen eigenlijk helemaal niet zo naar de baby haha, volgens mij hebben ze het nog niet zo door. Ik heb het al wel een paar keer aangegeven dat ze binnen een paar weken een broertje hebben maar ze zijn veel te druk met kerst en school ed :p
    Ik krijg heel veel te horen dat ik echt alles in de buik heb zitten, over de grootte valt het me mee. Hier durven ze er weinig over te zeggen geloof ik haha.

D83 spannend de 12e is al bijna! Nog maar 5 dagen! Vriendlief werkt momenteel op 15 min afstand ongeveer dus valt mee. Van zijn huis naar het mijne is ie langer onderweg :p Ik heb vandaag mijn meiden weer opgehaald en vriendlief had offertes te maken dus is thuis gebleven, maar vind het nu wel eng worden 's nachts alleen te zijn.. Stel het begint dan moet hij er maar net snel genoeg zijn!

Brenda wat fijn dat je nu een datum hebt! Ben benieuwd of het ook echt die datum wordt! ;)

Mini ik heb het 1x gehad inmiddels dat de voorweeen zo heftig waren dat ik er ook op slag misselijk van werd, duurde een uurtje ofzo en toen zakte het weer af. Die pijn blijft daarna nog wel even doorzeuren maar het is helaas een loos alarm.. Als het echte waren worden ze met een warme douche of bad juist sterker, mocht het nog een keer gebeuren dan kun je het daarmee testen. Hier helpt een hittepit of warme kruik op de rug heel goed. Soms heb ik die ook echt nodig om in slaap te kunnen vallen, omdat de voorweeen anders gewoon te vervelend zijn om te kunnen slapen.

Had het hier vannacht ook weer, om 5u wakker en geen oog meer dicht gedaan! Zal het misschien toch aan de maan liggen Brenda haha!

De dame van de fb groep die inmiddels bevallen is, is volgens mij niet meer actief hier in de app (Disneyfan).. Ben benieuwd wie de volgende is!

Hier begin ik volgens mij de slijmprop te verliezen sinds vanavond. Ik hoop toch stiekem dat beeb het nog minstens 36u volhoudt, dan heb ik mijn meiden niet meer thuis tot dinsdagavond en kan ik rustig bevallen zonder me daar druk over te maken haha! Morgenmiddag heb ik mijn laatste gyn afspraak, ben benieuwd wat er geconstateerd wordt want ik voel hem nu zo ontzettend drukken.. Zou me verbazen als er nog geen ontsluiting is.

Heb vanavond mijn laatste cupcake order helemaal afgerond, dus dat hoeft alleen morgenavond nog bezorgd te worden. In het ergste geval kan iemand anders dat voor me doen mocht ik opeens moeten bevallen haha! Geeft wel rust! Ben toch trots op mezelf, tot 38 weken maar mooi volgehouden!

Slaap lekker allemaal, hoop dat er vannacht wel weer goed geslapen wordt!

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Nou daar mag je zeker trots op zijn Luca
    Petje af! Echt respect voor je!

Gezellig dat vl overdag veel thuis is en jullie leuke dingen doenhier gelukkig ook sinds n week of 34
    Egt fijn! Maar snachts zou j nu ook t liefst m bij je hebben dat snap ik
    Moet er ni aan denken zeg, niet alleen omdat t elk moment kan gebeuren maar ook omdat ik hulp heb bij de verzorging vd jongens en vaak ook mag blijven liggen nu ochtends

Succes met je controle morgen
    Ik moet ook morgen ochtend voor de laatste echo nav de vorige merk g n wil checken of ik ontsluiting heb
    Hoop t zo! Benieuwd naar jou, ook nu j j prop lijkt te verliezen! Spannend!
    De jongens gaan hier ook constant door m'n hoofd
    Hoop zo dat t vlot gaat maandag n alles goed is met ons zodat de mannen niet zonder mij gezien te hebben naar bed moeten

9. Pippins

Pippins Actief lid

6 mrt 2016
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jemig wat is er een hoop gekletst! Nog geen bevallingen zie ik! Ben benieuwd of de eerste een "geplande" of "onverwachtse" bevallig wordt...

Hier net beter van alweer een buikgriep: flink gespuugd en daarna 2 dgn diarree. Pff. Dacht eerst zou dit het begin zijn??? Maar helaas helaas.

Vandaag extra ctg en echo ivm al 1,5 dg verminderd leven. Gelukkig alles goed en die dondersteen ging vanaf het moment dat we in de wachtkamer zaten meer bewegen! Ik denk toch rustiger door die buikgriep.

Verder was mn zoontje jarig vandaag dus dat hebben we een soort van gevierd (als 2 jarige is het besef er nog niet helemaal maar vooruit)

D83 het schiet al op meid! Mooie datum nog steeds de 12de.

Luca prachtige buik! Ik heb ook alleen een buik verder niks maar mezelf vind ik het alsnog een nijlpaarden look hahaha. Knap dat je nog zo druk bent joh.

Ninge sterkte met je rugpijn/bekkenpijn. Lijkt me echt zo naar!!!

En andere meiden ook allemaal sterkte met de laatste loodjes, we zijn er bijna :)

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Nog gefeliciteerd met je zoontje pippens
    En fijn dat je gerustgesteld bent
    Tis toch altijd beetje spannend he zoiets

Hier in de wachtkamer voor de laatste groei echo en over n uur naar de vlos
    Fingers crossed
    Duim n hoop zo dat ie goed is gegroeid en ik ontsluiting heb 🙏🏽

11. Mini25

Mini25 Niet meer actief

Spannend D! Ik duim met je mee en ben benieuwd of je pilletjes wat hebben geholpen.

12. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Spannend D83! Hou je ons op de hoogte?

En Luca knap hoor zo lang doorgewerkt. Hoop voor je dat je wens voor dit weekend de baby uit komt. Hoe fantastisch zou dat zijn 😍

Hier vandaag 37 weken dansje! Voelt weer als een belangrijke grens. Niet dat ik thuis mag bevallen natuurlijk door de stuit, maar zon grens zal wel niet voor niets getrokken worden dus toch fijn om het te halen

13. Smoets

Smoets Lid

12 apr 2016
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend D83! Hopelijk wat vooruitgang.
    Ik moet vanavond ook naar de verloskundige.
    Sinds gisteravond is de baby zo ontzettend druk in de buik. vond het echt niet normaal... Dacht juist dat ze wat rustiger zouden worden naar het einde naar deze wil er via de zijkant uit denk ik...
    Zou wel een oplossing voor jou zijn Brenda ;)

14. Pippins

Pippins Actief lid

6 mrt 2016
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4214 Pippins, 8 dec 2016
    Laatst bewerkt: 8 dec 2016
    Hahaha smoets dat zou wat zijn he?
    Hier ook soms zo druk dat je je af vraagt wat ze allemaal doen daarbinnen! Ze lijkt dan wel op oorlogspad om mijn buik even flink te bewerken hihi.

D83, succes!! Ik duim voor een dikkie dik ;)

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hij wordt geschat op 3200 gram nu n volgt volgens hen z'n lijntje van vorige x wat dan zou betekenen dat die meting klopt en hij 450 gram in 10 dg is aangekomen
    Maar als de meting van vorige x niet klopt en van de echo praktijk de dag erna wel (Die extra echo vanwege m'n zorgen toen) is ie Niet veel aangekomen maar weet of ik de meting van vandaag in t Zhuis wel zo met n andere echopiste / praktijk kan vergelijken

verder heb ik 1 cm dus de pilletjes lijken wel wat te doen maar als ik maandag nog op 1 cm zit krijg ik eerst n ballon..

Twijfel ntl nu weer
    T gewicht en de termijn zeggen niks over z'n start is me nu wel ddl ook zwaardere kindjes kunnen opstartproblemen hebben
    Maar ergens heb ik zoiets van laat m nog maar f groeien maar dan is er weer t risico's dat ik moet prikken en we weten dus niet wat al die prikken al hebben aangericht en nog kunnen aanrichten
    T kan allemaal meevallen t kan ook Nie
    Net als dat kindje wel goed ter wereld komen met inleiden maar ook n slechte start kunnen hebben
    Weet dus Nie wat ik moet doen..
    Afgepsorken t nu tot zondag aan te kijken wbt de migraine en mag ook langs komen om m'n ontsluiting nog eens te checken
    En zou t dan kunnen opschuiven evt tot donderdag of de maandag erop maar zoals ik al zei waar doe ik goed aan 😩 Kans op migraine is ntl wel groot.. maar hoe groot is t risico voor t kindje als ik m eerder haal..
    Wordt hier heel onrustig van 😩

16. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Jeetje D83 wat een enorm dilemma! Hebben ze je ook een advies mee gegeven over wat zij aanraden? Zij hebben er voor gestudeerd denk ik dan altijd maar.. Of laten ze het helemaal in het midden wat zij het meest verstandig vinden om te doen?

17. Jeetje d83 wat een dilemma inderdaad! Schiet ook niet op.. denk er even rustig over na en kijk hoe je je voelt zondag. Als het nog gaat, Is het tot de donderdag niet heel ver meer. En anders gewoon maandag, 38 zou genoeg moeten zijn om zonder opstartproblemen ter wereld te komen..!

Hier heel slecht geslapen helaas, veel voorweeen en pijn, ik was echt bang dat het ging gebeuren maar gelukkig heb ik hem binnen kunnen houden haha! Vanmiddag controle dus ben erg benieuwd! Lopen lukt iig bijna niet meer, net 2 winkels gedaan en ben kapot! Ga proberen nog een uurtje te liggen voor de afspraak, na 3u slaap ben ik ook niet in topvorm 😞

18. Extreem drukke baby heb ik ook, deed ook hartstikke pijn met die druk aan de onderkant! Maar ze zeggen vaak dat baby's voor de bevalling ook onrustig worden en opeens extreem veel kunnen gaan bewegen (of juist extreem weinig) dus het kan alle kanten op 😅

19. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Leggen t bij mij
    Zeggen dat 38 wk vaak gwn prima gaat n t gewicht niet veel zegt over t opstarten wat de praktijk ook wel bevestigt
    Dat t inleiden dan nu meer is voor mij en de migraine / zorgen rondom dat n de prikken dan z'n gewicht want hij zit niet (meer) op de p90
    Zou gwn door kunnen lopen tot 40 wk zelfs
    Maar ml z'n reactie helpt ook ni egt.. vind m klein vind dat ik dan een risico neem n de verantwoording moet dragen als er iets mis is/gaat
    Zo vals
    Maar Wat als de prikken nou schade hebben aangericht of zullen aanrichten zeg ik dan
    Maar dat zal allemaal wel los lopen zegt ie.. dat weet ie toch helemaal ni
    Is toch n gevoel
    Doordat de jongens gwn ook n hoger gewicht hadden ben ik in dubio
    Is ie gwn kleiner of is dit n gevolg van
    Ik kom er egt ni uit n door ml helemaal ni meer kan m wel nu

20. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Ah dat is wel een hele nare reactie van je man.. op zich is 3200 gram voor je termijn helemaal niet licht toch? Het is dat je zwaardere baby's gewend bent zelf..
    Mijn baby wordt geschat op 3300 bij 40 weken namelijk, en die 40 weken ga ik niet halen...

Deel Deze Pagina