16 t/m 31 december 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vlindertje81, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Het is de onzekerheid die wint van mijn verstand.

2. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Jaa kan me echt heel goed voorstellen, iedereen denk wel! Maar je hebt mooie testen, zou er nu gewoon van proberen te genieten en niet meer proberen te testen. Mijn testen waren veeel lichter en heb vanaf zaterdag ook gezegd; ik doe het niet meer.

3. Regina88

Regina88 Niet meer actief

4. Regina88

Ik vind het mooie testen Vakantieganger! En ik denk dat hij oploopt...

5. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Weer een pak van mijn hart. Ik wil zo graag babyshoppen. Wat een leuke vrolijke rammelaar!

6. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Sorry vakantieganger, maar ik zie het niet dat de test oploopt. Anders overmorgen nog eens proberen?

Wat een enige rammelaar Regina!!
    Ik heb de dag na de eerste posi test meteen een leuk pakje bij de prenatal gescoord.

Net naar het toilet geweest en weer een scheut bruinverlies/donkerrood. Bah, schoot meteen weer in de stress. Even daarvoor ook een flinke steek in mijn buik.
    Ik heb meteen MvM gebeld, zit daar nu echt even niet op te wachten. Zit nu met een kop thee op de bank, en maar hopen dat het goed blijft gaan. Goh, wat een stress kan je daar van hebben zeg...

7. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    De test loopt op! Ik zag je topic ja! Ik had het van de week ook dat ik dacht, hmmm het gaat te langzaam... Maar ik was elke dag aan het testen. Als ik dan testen er tussen uit liet zag je wel heel goed dat het aan het oplopen was :)

8. Regina88

He bah Suze... Zou het niet iets van een hematoom kunnen zijn? Dat lees ik hier ook nog wel eens dat dat voor bloeden kan zorgen. Of de placenta die voor de uitgang ligt. Ik lees ook vaak dat er dan niet zoveel aan de hand is, niet met de baby tenminste.

9. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Gadverdamme Suze, dit is het laatste wat we willen. Heb je last van krampen? Ik vind het zo rot voor je. En begrijp helaas zo erg hoe jij je nu voelt. Snap dat je MvM hebt afgebeld. Kan je niet een bloedtest vragen bij de ha?

10. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik probeer ook om niet meer te testen, je hebt er toch geen vat op.
    Balen suze, wanneer kun je terecht voor een echo? Volgende week toch al?
    Ik heb vandaag bij lidl al wel wat positiekleren gescoord. Een paar basic hempjes, een lekkere huis/sport broek en een tshirt.

Ik ben constant bezig met de vraag of ik mn kwaaltjes nog voel, dat geeftmij een safe gevoel.

Babyshoppen zou ik ook wel willen, maar wacht er nog mee na een eerste goede echo..

11. Regina88

Ja dat is een goeie! Een bloedtest! Daar moet wat uitkomen? Wat slopend dit zeg. Heel begrijpelijk dat je hebt afgezegd hoor;)

12. Kruimell

Kruimell Lid

9 dec 2015
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Regina88; ik heb je pb ontvangen dankje, een meisje, wel zullen zien

Ingii89; ik heb ook ontzettende koopdrang, en zoek me suf online wat ik allemaal leuk vind haha, toch wil ik me nog even inhouden tot zo wie zo de eerste echo.

Vakantieganger; ik zie hem oplopen hoor.

Suze29 bah wat vervelend zeg, hopelijk zegt het niets, dat je eerste echo dan maar snel is, konden we de klok maar vooruit draaien!

Ik ben van plan om gewoon in het ziekenhuis te lopen, een vk praktijk is misschien wel iets persoonlijker, eigenlijk weet ik het niet, ziekhuis geeft me gevoelsmachtig een veilig gevoel stom he.

Koffie drink ik zo wie zo niet, ook geen gemis nu, wel andere dingen zoals wijn, file, sushi.

Mijn borsten ja, die doen pijn, op mijn buik liggen is nou niet echt ideaal, verder ben ik nog niet echt misselijk, afgelopen zaterdag wel maar gisteren en vandaag voel ik eigenlijk niets.

13. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Heb je medische reden om in het ziekenhuis te gaan? Bij ons mag je niet zonder medische redenen namelijk in het ziekenhuis :) misschien is het bij jullie anders geregeld hoor :)

14. Kruimell

Kruimell Lid

9 dec 2015
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    stom, wist ik helemaal niet.
    ik liep bij een fertiliteitsarts, dit was allemaal goed en was voor het komende half jaar afgesloten en nu dus zwanger, vandaar.

15. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Misschien dan wel hoor :) ik wilde ook in het ziekenhuis maar omdat het niet medisch was, was het niet nodig, nu heb ik bij mijn zoon een keizersnede gehad en mag (moet) vanaf 36 weken op controle bij ziekenhuis:D

16. Fem90

Fem90 Lid

28 dec 2014
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden, hier nu 5+1 dag zwanger.. Vanmiddag om 15:00 uit het niets helder bloedverlies. :(

Drie maanden geleden een miskraam gehad dat begon met licht roze bloedverlies en na 2 dagen pas helder.. Heb geen buikpijn etc..

Zo ontzettend bang en verdrietig 28 april zou ik de eerste echo hebben

17. Pippins

Pippins Actief lid

6 mrt 2016
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat jullie zo graag in het ziekenhuis willen. Ik moet via het ziekenhuis maar had liever bij de verloskundige gelopen. Daar word je veel minder als een medisch object behandeld. Ik vond mijn verloskundige praktijk echt top. Zat in het ziekenhuis dus echo op dezelfde verdieping en bloedprikken ook in hetzelfde gebouw.

18. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Fem nee wat erg. Verlies je veel bloed?

19. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784