Ohhh fem90 wat vervelend! Hoe voel je je nu? Is het al minder. Misschien valt het mee, je gaat wel naar de echo toch?
Oh nee fem! Klinkt echt niet tof! Echo ook altijd doen hoor, kunnen ze precies zien hoe of wat. Een vriendin van mij was zwanger van 2, maar 1 vruchtje verloren, talloze redenen voor bloedverlies
He, nog helder bloedverlies maar wel minder als vanmiddag. Ook ontzettend misselijk misschien van de spanning want dit heb ik nog niet eerder zo gehad.. Vorige keer echt duidelijk het vruchtje verloren hopelijk stopt het nu wel dan ga ik zeker naar de echo. Fijn om zo m'n verhaal te kunnen doen bij jullie
Bah wat nare berichten. Inderdaad hopen dat het bloeden gauw stopt. Het hoeft nog niks te betekenen, maar het is natuurlijk wel zenuwslopend. @Ingii Ik heb ook geen last van mijn borsten hoor. Tijdens mijn vorige zwangerschap ook nooit gehad. En ook niet echt groter geworden, tot in de kraamweek haha.
En fem, hoe is het nu? Bloeden gestopt? Het hoeft niet meteen een miskraam te betekenen, maar snap heel goed dat het voor stres zorgt! Hopelijk nu geen bloedverlies meer!
Ohjee... hopen dat de beebjes blijven plakken en dat het bloedverlies van jullie geen beginnende miskraam is zeg! Wat een spanning zullen jullie nu voelen! Bij ons zit er een verloskundigepraktijk in het ziekenhuis.... je hoeft hiervoor niet perse een medische verklaring te hebben... bij mijn dochter was het achteraf maar goed dat ik naar deze verloskundigepraktijk ging... Ik blijk antistoffen voor een bepaalde bloedgroep te hebben... we moesten met spoed naar het ziekenhuis om mijn man zijn bloed ook te laten testen In het ergste geval had hij de bloedgroep waar ik antistoffen voor had en kon mijn lichaam het kindje gaan afstoten als deze de bloedgroep van mijn man had! Dat was ff heel erg schrikken! Ik heb behoorlijk vaak moeten bloedprikken om dit in de gaten te houden! Dus vond het erg makkelijk om vanuit mijn afspraken met de vk door te lopen naar de bloedprikafdeling Daarbij komt dat ik graag in het ziekenhuis wil bevallen en die bevallingen begeleiden zij ook Ze hebben daar wel een echo apparaat maar die staat er puur om te kijken bij de 1e afspraak of het hartje klopt... Daarna moet je naar een speciale echoafdeling ;p je ziet ook duidelijk kwaliteit verschil in apparatuur. Willen jullie eigenlijk thuis of in het ziekenhuis bevallen?
Mooie testen jajo! Ohh dat is naar zeg maleintje, is dat dan nu weer het geval? Gaan ze dat nu weer goed in de gaten houden? Ik heb de vorige keer een keizersnede gehad. De planning was toen thuis, maar na 11 dagen overtijd en een ballon inbrengen werd het medisch, 24 uur later toch een keizersnede. Dit keer dus ziekenhuis en hopelijk natuurlijk bevallen, maar dat is afwachten. Jij zal ook wel in het ziekenhuis moeten bevallen denk ik?
Jajo wat een mooie testen. Bij mij staat hij vandaag ook eindelijk op 2-3. Wat een gedoe met die testen. Ik koop ze nooit meer. Zo veel spanning van gehad. Terwijl ik zeker was van m'n eisprong dmv temperaturen. Maleintje wat eng. Dat kan je deze zwangerschap weer ontwikkelen? Mamabeer ik heb ook geen kwaaltjes behalve vermoeidheid. Hoe gaat het met fem en suze?
Eerst liggen weeen en daarna nog een operatie. Klinkt zo oneerlijk. Hoop op een natuurlijke bevalling voor je.
Wat een mooie testen Jajo! Ziet er hoopvol uit Fem, wat erg! Heb je helderrood bloedverlies gehad? Ook met stolsels? Mijn vk zegt zolang er nog geen stolsels zijn, kan het eigenlijk geen mk zijn, maar ik heb hier op het forum toch ook wel andere verhalen gelezen. Gister had ik weer wat donkerrood verlies, en vandaag weer niets. Het is nu al sinds vorige week dinsdag dat ik iedere dag een klein beetje verlies. De spanning is er nog steeds dat het misgaat natuurlijk, ik kan de minuten wel wegkijken op de klok tot de eerste echo
Ik heb alleen nog maar de clear blue testen gebruikten met indicator die gaf vorige week maandag 1-2 aan en afgelopen zondag 2-3 dus was echt super blij. Tot gisteren... Heb nu nieuwe besteld die komen morgen binnen.. Het is nu nog minimaal bruin bloedverlies gelukkig! Ik had gisteren om half twee was er niets aan de hand en om 15:00 ineens veel en helder rood daarna nam dat wel gelijk af. Toen ben ik even onder de douche gegaan en kwam er een stukje weefsel dat had ik bij de vorige mk heel vaak dus geeft toch hoop dat dit iets anders is geweest al heb ik zelf het idee dat het nooit zomaar is maar dat is m'n eigen ongerustheid. Vind het ook heel moeilijk wat ik tegen collega's moet zeggen omdat ik ineens weg ben gegaan.. Wanneer heb jij de eerste echo Suze?
Bah wat shit zeg, hopelijk is het niets! Inderdaad lastig om een smoes te verzinnen! Zeggen dat je niet lekker was misschien?
He meiden, nig steeds bloedverlies dus. Moeten jullie nog lang wachten op een echo? Of krijgen jullie er 1 rond 6 weken, als het hartje dan klopt zijn jullie misschien wat gerust gesteld. Nu kan het ook gewoon een haematoom zijn. Duim voor jullie! Fem, Zou je het met je collega's bespreken als je een miskraam zou krijgen? Want als het antwoord ja is zou ik het nu ook gewoon zeggen. Ik heb het ook al op mijn werk verteld, puur omdat ik veel heb mee gemaakt het laatste jaar en ze dan snappen waarom ik af en toe ene dag extra vrij heb ivm onderzoeken. En als het mis gaat deel ik het daar toch ook Ik wil in het ziekenhuis bevallen, maar ben ook medisch na ons vorige kindje, dus beval sowieso daar. Je kan ook op eigen verzoek bij de gyn lopen hoor, alleen kan het zijn dat dit je je eugen risico kost. Soms doen verzekeringen steekproeven waarom iemand bij de gyn loopt, maar dit gebeurt maar zelden
Oh meiden ik hoop zo dat het goed blijft gaan. Ik duim nog steeds voor jullie! Jajo; Ik krijg een echo met 9 weken. Ik mocht wel eerder komen, maar mijn man kon toen niet. Zoon mocht eigenlijk niet mee, het liefste niet zei ze, en andere dagen kon hij niet ruilen met werk. Hij begint straks met een promotie op zijn werk waar hij heel druk mee is. Maar hoewel het nog erg ver weg is, vind ik het wel fijn om het rond dat termijn te doen. Iemand vroeg of we al weten waar we willen bevallen. Vorige zw was dat het ziekenhuis. Dat willen we nu weer. We weten alleen niet welk ziekenhuis. De vorige had slechte nachtverpleegsters die ronduit grof waren. Erge dingen meegemaakt daar, de vrouw op mijn kamer had het ook niet makkelijk. Maar het is wel dichterbij. En de vk daar was super! Ik zou het liefste thuis bevallen, maar ik durf het gewoon niet. Plus, onze zoon was behoorlijk groot, dus als dat mis gaat heb ik een probleem als ik thuis ben. Vinden jullie het ook zo moeilijk om het voor de omgeving nog stil te houden? Niet zozeer voor familie, maar de rest van de buitenwereld? Ik heb al een buikje en hoop maar dat ze denken dat ik veel gegeten heb. Want dit termijn is nog wel vroeg he om te vertellen? Hoe doen jullie dat?
Das moet zo fijn dat stolsel fem... ik heb 26 april een echo dus precies over n week. Heb jij al wat gepland staan? Ik ben ook zo bang dat t fout gaat...
Bloedverlies is nu weg duimen dat het zo blijft elk wc bezoek breekt het zweet me uit Pff... Ja ik werk bij 2 bedrijven waar ik gisteren was maar 1 dag in de week en ml wil eigenlijk dat niemand het weet maar ja dat is een stuk makkelijker voor hem.. Ik heb de 28e de eerste vroege echo