Gefeliciteerd larissa! Ik heb t vsndaag ook maar aan mn broers verteld. Die waren super blij voor ons 😊
Ik mag ook meedoen! Net een test gedaan. Imp, 32 jaar, 3e kindje....tot nu toe uitgerekend op 27 dec Iedereen gefeliciteerd! Nu ga ik eerst alles lezen
16 t/m 31 december 2016 16. pippins - 32 jaar - 1e kindje regina88 -27 jaar - 2e kindje 17. mamabeertje - 24 jaar - 2e kindje centurychild6f3 - 27 jaar - 2e kindje debjola - 33 jaar - 5e kindje maleintje - 25 jaar - 2e kindje Kruimell - 27 jaar - 1e kindje 18. vlindertje81- 34 jaar - 2e kindje poeliwoepi - 25 jaar - 2e kindje suze29 - 31 jaar - 1e kindje Fem90 - 26 jaar - 1e kindje 19. wannebemommie - 28 jaar - 1e kindje 20. ingii89 - 27 jaar - 1e kindje elfenprinses - 36 jaar - 2e kindje 21. vakantieganger - ?? Jaar - 1e kindje luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje stay123 - 28 jaar - 2e kindje 30anouk - 30 jaar - 1e kindje 22. 23. floordewi - 21 jaar - 1e kindje 24. smoets - 31 jaar - 3e kindje Blossom82 - ?? jaar - 25. 26. JaJo - 28 jaar - 2e kindje 27. Imp - 32 jaar - 3e kindje 28. 29. 30. Nesher - ?? jaar - 3e kindje 31. Larissa100 - 28 jaar - 2e kindje totaal aantal : 23 afspraken : 25 april: Elfenprinses 26 april: Suze29 eerste vroege echo 2 mei stay123 eerste echo 2 mei poeliwoepi eerste echo 3 mei vlindertje81 eerste echo 4 mei pippins eerste echo 4 mei luuntje2 eerste echo 6 mei ingii89 eerste echo 9 mei 30anouk eerste echo 12 mei regina88 eerste echo - 9 weken 13 mei JaJo 1e echo 27 mei ingii89 termijnecho mvm : suze29 elfenprinses stay123 Regina88 sterretjes: *goodlife*
Wat voor sport doe jij Stay? Ook omdat het zoveel/ intensief is? Ik heb gedroomd over bloedverlies.. Mehhhh... Gelukkig geen spoor van bloed te bekennen
Welkom imp en jij ook gefeliciteerd! Spannend! Poeliwoepi ik werk in de sportschool van mijn man dus ben eigenlijk de hele dag daar te vinden, als ik geen mensen train dan train ik zelf haha
Jaa suze, spannend! Ben heel erg benieuwd nAr de echo! Wat moet ik eigenlijk verwachten van een echo van 6 weken, ik heb echt geeen idee meer, vorige keer was het met 9 weken
Echo van 6 weken is het te zien of er wel of geen zwangerschap is. Een kloppend hartje is er nog niet altijd. De echo zal hoogstwaarschijnlijk vaginaal plaatsvinden. @imp Gefeliciteerd en welkom!
Wat spannend Suze! Heel veel sterkte en succes! Ook succes voor de andere dames met bloedverlies...heftig hoor. Bedankt Stay voor het toevoegen aan de lijst. En bedankt voor de felicitaties dames! Hier vind ik dat ook wel lastig met houdingen tijdens het sporten. Nou ja sporten...ik doe aan yoga... Maar ik denk dat wanneer je goed naar je lichaam luistert het allemaal nog wel kan...
De vorige keer had ik bij 6,5 week een echo en dat was toen een mk (voelde ik al aankomen vanwege bloedverlies) Toen was dat ook vaginaal. Ik heb nog wel bij andere topics gekeken, en je ziet alleen een hele kleine frummel verder niets. Ik vind het echt rete spannend, zeker omdat ik al een week lang licht bruin verlies heb. Ik hoop echt zo ontzettend op een december beebje <3 Het is echt een zegen als wij in 2016 nog ons kindje mogen verwelkomen.
De vorige keer kreeg ik een echo met 6+6 en daar hoorde we wel zijn hartje. Maar was er noet heel veel te zien. Toen met 9+3 zaken we al echt een kleintje met mini armpjes en beentjes. Hoewel dat meer stompjes waren, maar het idee was er haha
Gaan jullie ook een pretecho doen? Vorige keer werd het nog vergoed, nu niet meer. Maar het is zo mooi en ik kan echt niet wachten tot de 20 weken wat geslacht betreft
Spannend allemaal!! Kan de echos van toen niet zo goed meer heugen haha. Ik hoop op mooie echos en babytjes voor allemaal! Wij gaan sowieso met 15 weken een pretecho doen, ben nogal ongeduldig en kan niet wachten op de 20 weken echo haha
Zo...ik heb al een boel gelezen... Bevallen...hier moet ik in het ziekenhuis bevallen ivm placenta die niet wilde komen de vorige keer. In overleg met de gyn (de vorige keer) lijkt het ze beter dat ik onder controle ga van de verloskundige. Er is geen medische reden dat de gyn deze zwangerschap zal begeleiden en de verloskundige heeft vaak wat meer tijd en persoonlijke aandacht. MvM: Ik heb 2 keer meegedaan en heb besloten deze keer een zwangerschap te willen zonder gedoe. Ik kan de flessen ook niet goed verstoppen hier en het wegbrengen vond ik vorige keren best wel gedoe. Ik denk dat ik dan vandaag ook maar de verloskundige ga bellen, of morgen. Ik ben altijd bang dat ik ongelegen bel... De eerste keer kreeg ik de eerste echo pas rond 10 weken, de tweede keer rond 8/9 weken geloof ik. Pretecho...wil ik wel heel graag, ook om eerder het geslacht te weten dan bij de 20 weken echo. Maar de vorige zwangerschap ontdekten we dat er van alles mis was tijdens de pretecho dus misschien wil ik het daarom nu juist wel niet...
Kan ik nog lid worden van de besloten club...of is hij al vol? Ik kan geen knopje vinden om me aan te melden...
Net mvm geweest. De test was mooi! Ze gaf aan dat je veel hormoon nodig had dus ik ben helemaaal happy!
Welkom imp! Wat fijn stay! En goed dat je mee doet! Ik ga mvm na de 1e echo bellen. Ook leuk ook z'n mooie zachte doek te krijgen! Super handig, aangezien we in december uitgerekend zijn. Ik ga geen pretecho doen. Ik heb na vorige keer geen vertrouwen meer in een VK (kreeg met 14 weken te horen dat er biks groots meer uit de 20 weken echo kon komen, maar 1 week later bij de gyn bleek ons kindje niet levensvatbaar door skelet dysplasie) daarbij krijg ik heel veel echo's (12/14 sowieso en ik denk 16 weken ook) dus een pretecho is niet echt nodig