Ooo zojuist de uitslag gekregen van de bloedtest in het ziekenhuis. Was gewoon hartstikke positief! Ondanks de positieve thuistest vond ik dit toch wel ontzettend spannend. 4 mei de eerste echo om te kijken of het hartje klopt! Ik ben gewoon echt zwanger na al die tijd!!!! Wauw! Nu ga ik me ook meteen opgeven voor moeders voor moeders juist ook omdat ik het zelf nodig gehad heb dus ik wil graag iets terug doen waar ik kan!
Wat fijn Blossom! Uiteindelijk is het al die ellende helemaal waard geweest he En nu heerlijk genieten meid!
Mooie test Stay! En krijg je nou een wikkeldoek? Ook leuk. Echt belachelijk Jajo, dat ze dat niet gezien hebben. Heb je er nog wat mee gedaan?
Wat super top Blossom! Gefeliciteerd! Wat heftig Jajo...helemaal omdat je er dan helemaal niet vanuit gaat dat er nog zoiets gevonden kan worden.
Vorige week positief getest na een jaar wachten Zit nu echt op een roze wolk. Dat kan ook nog, want ik heb nog nergens last van... Bij mijn vorige zwangerschap (ik heb al een zoontje) begon de misselijkheid ook pas met 7 weken, dus wie weet komt het nog. Volgens diverse sites ben ik 19 december uitgerekend. Aanmelden bij de vk moet nog, maar ik wacht nog even een week. Dan duurt het wachten tot de afspraak niet zo lang *zo hou ik mezelf voor de gek* Ik ga kijken of ik mee mag doen met MvM, maar ik heb eens gelezen dat het niet mag als je een bloedtransfusie hebt gehad. En na de geboorte van mijn zoontje heb ik bloed gehad. Zou jammer zijn, maar ja.
Gefeliciteerd Roanna! Duurt idd nog lang he.. De dagen gaan langzaam voorbij als je naar die mooie echo toeleeft Als je bloed hebt gehad mag je idd niet meedoen met MvM.
Wat fijn blossem! Lekker genieten nu!! En wat goed dat je mee doet! Ja Regina, heb de VK daar ingelicht, die zouden er wat mee doen, maar niks meer van gehoord. Roanna gefeliciteerd!
Wat vreemd Jajo, dat je er niets meer van hoord. Dat vind ik wel echt heel kwalijk hoor! Mooie test Stay Dat moet voor jou wel heel fijn zijn Blossom, nog een bevestiging van de bloedtest. Gefeliciteerd meid!!
Ik blijf trouwens steeds een beetje bloed verliezen, de assistente van de ha zou mij vandaag terugbellen of ik bloed kon laten prikken maar toen ik vanmiddag zelf belde was de prijktijk dicht. Grrrrr.... Ik heb de assistente van de gyn daarom maar even gebeld. Ik heb vorig jaar toch ook een tijd in het zh gelopen vanwege mijn mk die maar duurde en duurde omdat mijn hcg niet uit mijn lichaam wilde en ik maar bleef bloeden steeds. Ik mag nu vrijdag al langskomen, kleine kans dat je iets kan zien bij 5.4 denk ik maargoed. Een echo is het eerste wat ze doen, niet hcg prikken. Als ik daar ben, dan vraag ik daar wel op verder. Wil toch graag op hcg geprikt worden want ik word echt helemaal kierewiet van het afwachten.
Vrijdag langs is wel prettig Suze. Hoop voor je dat er al wat te zien is. Bij een op schema lopend kindje zou met 5.5 hartje gaan kloppen, maar meestal rond 6 pas goed te zien
Ik hoop dat ze je op wat voor manier dan ook, gerust kunnen stellen suze! Bij mij neemt de duizeligheid toe en ik ben snel buiten adem, zware benen pfff.. Morgen maar even de ha bellen, in de zwangerschap van mijn dochter was mijn bloeddruk altijd aan de lage kant, misschien nu weer?? Of ijzer tekort ofzo In ieder geval heel irritant, opstaan duurt een minuut, wil ik niet duizelig worden, maarja.. Met een ondeugende dreumes heb ik die tijd niet altijd
Misschien ben je een paar dagen verder dan je denkt en kunnen ze al wat meer zien. Hoop natuurlijk op een hartje!
Spannend Suze! Wel fijn dat je vrijdag langs mag komen en hopelijk krijg je dan wat meer duidelijkheid. In ieder geval fijn dat je dan ook je vragen kunt stellen. Succes!
Hoi meiden! Ik zou ook graag mee willen kletsen. Morgen zou mijn nod zijn als mijn cyclus 28 dagen zou zijn. Gisteren positief getest met een extra vroege test en vandaag weer (ietsje donkerder dan die van gisteren) alleen nu net naar de wc geweest en zat er heel iets licht bruinige afscheiding in me ondergoed..dus nu onzeker of het wel goed gaat komen..morgen ga ik weer testen. Ik ben 24 jaar en we hebben al een prachtige dochter van 14 maanden ❤
Hoi dames, Doe me best om alles bij te houden, maar er word wat afgekletst hier haha. Stay, wat fijn dat je zo'n duidelijke test had bij MvM. Ik kan inmiddels ook op de het lijstje bij de echo's, MvM ga ik echt nog even mee wachten tot ik een kloppend hartje heb gezien.. Bang dat ik er anders een naar gevoel aan overhou.. Ik heb mijn eerste vroege echo op 11 mei . Blij dat ik ook positieve berichtjes lees op de pagina.
Welkom vraagtekentje! Jou bloed kan ook een innestelingsbloeding geweest zijn die los is gekomen door bijvoorbeeld een niesje of een hoestje.. Ik had 4 dagen voor NOD ook bruin bloedverlies, bleek de innesteling te zijn.. No worries yet! Ik duim voor je en welkom in ons groepje .