Dankjewel Floor! Ik hoop dat het goed komt. Heb vanavond steeds het gevoel alsof ik een harde buik heb, ik weet het niet hoor 😟
Wat fijn suze dat je vrijdag langs kunt komen, hopelijk geeft dat wat meer duidelijkheid! Ik duim voor je
Ha meiden, hier vanaf net weer bloed met afvegen na maandag avond was het over en nu begint het weer met een stukje weefsel.. Vandaag nog een test gedaan en die gaf 2-3 aan (clear blue) God..... Baal zo ontzettend was zo blij dat het weg was
Hè bah Fem! Weet je zeker dat het weefsel is? (Dus niet uit elkaar te duwen?) beetje een vies praatje maar stolsels kunnen ook lijken op weefsel maar die kun je makkelijk "stukmaken" en weefsel klompen niet. Suze fijn zeg vrijdag echo. Welverdiend vind ik. Nu hopen dat ze de kleine in beeld krijgen!!
@ pippins ja ik vind het lastig t zijn kleine rondjes vast bloed ik denk dat je t wel kapot kunt maken... Is een stolsel gunstiger? Nu is het ook weer over en niks meer te zien met afvegen.. Zou dit ook echt door niezen kunnen komen bijv? Pff je zoekt overal hoop in
Spannend meid! Ik zou wel de huisarts nog even om een doorverwijzing vragen. Zodat je niet onnodige kosten krijgt. Bij dat termijn is er nog weinig te zien, alleen een zwangerschapsring. Maar super spannend en fijn dat je al een echo krijgt!!
Ja daar ben ik ook bang voor dat er weinig te zien is. Daarom wilde ik ook graag bloed laten prikken op hcg, om te kijken of dat overeenkomt met deze termijn en dan na 2 dagen weer om te kijken of het voldoende is verhoogd. In september heb ik een mk gehad, en dat hcg wilde niet zakken en heeft in totaal 3 maande geduurd voordat het er helemaal uit was. Dokters hadden dat nog haast nooit eerder gezien. Ik heb vanmorgen weer een zw test gedaan. Weer een knaller, maar ik durf hier niet op te vertrouwen, omdat mijn hcg dus bij mijn vorige mk ook niet wilde zakken. Gister iets meer bloedverlies dan andere dagen, dus meteen weer in de stress. Stress is natuurlijk ook weer niet goed voor de beeb. Poeh, nog wachten tot morgen. Hopelijk is er dan iets te zien. We duimen heel hard. Sorry voor al mijn geklaag meiden, maar ik moet eerlijk zeggen dat het even oplucht om het hier steeds van me af te schrijven. Nog andere meiden getest? Kwaaltjes etc?
Is toch fijn Suze! Ik vind het ook fijn dat ik hier even mijn ei kwijt kan, aangezien niemand het nog weet en mijn vriend het allemaal toch niet helemaal begrijpt (ook al probeert hij het wel haha).
16 t/m 31 december 2016 16. pippins - 32 jaar - 1e kindje regina88 -27 jaar - 2e kindje 17. mamabeertje - 24 jaar - 2e kindje centurychild6f3 - 27 jaar - 2e kindje debjola - 33 jaar - 5e kindje maleintje - 25 jaar - 2e kindje Kruimell - 27 jaar - 1e kindje 18. vlindertje81- 34 jaar - 2e kindje poeliwoepi - 25 jaar - 2e kindje suze29 - 31 jaar - 1e kindje Fem90 - 26 jaar - 1e kindje 19. wannebemommie - 28 jaar - 1e kindje Roanna - 19 december 20. ingii89 - 27 jaar - 1e kindje elfenprinses - 36 jaar - 2e kindje 21. vakantieganger - ?? Jaar - 1e kindje luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje stay123 - 28 jaar - 2e kindje 30anouk - 30 jaar - 1e kindje 22. 23. floordewi - 21 jaar - 1e kindje 24. smoets - 31 jaar - 3e kindje Blossom82 - ?? jaar - 25. 26. JaJo - 28 jaar - 2e kindje 27. Imp - 32 jaar - 3e kindje 28. 29. 30. Nesher - ?? jaar - 3e kindje 31. Larissa100 - 28 jaar - 2e kindje totaal aantal : 26 afspraken : 22 april: Suze29 echo 25 april: Elfenprinses 2 mei stay123 eerste echo 2 mei poeliwoepi eerste echo 3 mei vlindertje81 eerste echo 4 mei pippins eerste echo 4 mei luuntje2 eerste echo 4 mei Blossom82 eerste echo 6 mei ingii89 eerste echo 9 mei 30anouk eerste echo 12 mei regina88 eerste echo - 9 weken 13 mei JaJo 1e echo 27 mei ingii89 termijnecho mvm : suze29 elfenprinses stay123 Regina88 Blossom82 sterretjes: *goodlife*
Suze gewoon hier lekker klagen hoor! is belangrijk dat je jouw verhaal even kwijt kan. Het is al moeilijk genoeg! Hier doe ik nog altijd niet aan kwaaltjes, hoewel er wel een hoop dingen zijn die kwaaltjes zouden kunnen zijn. Ik heb alleen deze kwaaltjes normaal ook wel eens... zoals: - veel moe - pijn in onderrug - rommelende darmen
Fem...wat naar! Sterkte! En Suze...logisch dat je even van je af wil schrijven. Gewoon lekker klagen hoor, daar is een forum voor. Hier bijna geen kwaaltjes maar ben ook nog niet zo ver natuurlijk. De vorige keren begonnen de kwaaltjes rond week 6.
Dankjewel allemaal fijn om hier ff m'n verhaal te kunnen doen Het was gisterenavond 1 keer met afvegen daarna nog licht roze en nu is het soms bruin maar bijna weg... Vaag he hoop zo dat het wegblijft en volgende week een mooie echo nog een week geduld..
Misschien een innestelingsbloeding? Die had ik vorige week. Ik dacht dat ik ongesteld was maar dat was dus blijkbaar niet zo. Fijn dat je volgende week al een echo hebt.
Kan dat een innestelingsbloeding? 2 X in drie dagen tijd? En al ruim een week positief testen.. Je leest overal zo verschillende dingen wat kan.
Bij mijn eerste heb ik 3 dagen gebloed bij de innesteling. En je kan een late innesteling gehad hebben. Dus ja...het kan... Maar ik snap dat je er vreselijk onzeker en gestrest van word.
16 t/m 31 december 2016 16. pippins - 32 jaar - 1e kindje regina88 -27 jaar - 2e kindje 17. mamabeertje - 24 jaar - 2e kindje centurychild6f3 - 27 jaar - 2e kindje debjola - 33 jaar - 5e kindje maleintje - 25 jaar - 2e kindje Kruimell - 27 jaar - 1e kindje 18. vlindertje81- 34 jaar - 2e kindje poeliwoepi - 25 jaar - 2e kindje suze29 - 31 jaar - 1e kindje Fem90 - 26 jaar - 1e kindje 19. wannebemommie - 28 jaar - 1e kindje Roanna - 19 december 20. ingii89 - 27 jaar - 1e kindje elfenprinses - 36 jaar - 2e kindje 21. vakantieganger - ?? Jaar - 1e kindje luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje stay123 - 28 jaar - 2e kindje 30anouk - 30 jaar - 1e kindje 22. 23. floordewi - 21 jaar - 1e kindje 24. smoets - 31 jaar - 3e kindje Blossom82 - ?? jaar - 25. 26. JaJo - 28 jaar - 2e kindje 27. Imp - 32 jaar - 3e kindje 28. 29. Vraagtekentje9 - 24 jaar - 2e kindje 30. Nesher - ?? jaar - 3e kindje 31. Larissa100 - 28 jaar - 2e kindje totaal aantal : 27 afspraken : 22 april: Suze29 echo 25 april: Elfenprinses 2 mei stay123 eerste echo 2 mei poeliwoepi eerste echo 3 mei vlindertje81 eerste echo 4 mei pippins eerste echo 4 mei luuntje2 eerste echo 4 mei Blossom82 eerste echo 6 mei ingii89 eerste echo 9 mei 30anouk eerste echo 12 mei regina88 eerste echo - 9 weken 13 mei JaJo 1e echo 27 mei ingii89 termijnecho mvm : suze29 elfenprinses stay123 Regina88 Blossom82 sterretjes: *goodlife*