16 t/m 31 december 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vlindertje81, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    #41 Vakantieganger, 10 apr 2016
    Laatst bewerkt: 10 apr 2016
    Meisjes, mag ik hier ook mee schrijven? Ik heb vanmiddag twee testjes gedaan. 1 Sensibaby en net een kV. De kV droogt nu op maar zie ook een licht tweede streepje. Ik ga nu ook proberen vertrouwen te hebben. Had in jan een MK bij 5 wkn (vroeg) en vorige ronde liepen mijn testen niet mooi op. Ik verheug me op al het mooie blauwe en roze nieuws in dec! Waarschijnlijk 21 dec uitgerekend. 11 dpo vandaag.

2. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Hoi vakantieganger!
    Spannend! Heb je foto's van de testje? Ben benieuwd! :) Welkom hier, ik ben ook net begonnen met schrijven. Vind wel heel fijn om all verhalen terug te lezen.. Herkenbaar :)

3. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    #43 Vakantieganger, 10 apr 2016
    Laatst bewerkt: 10 apr 2016
    Ik las het net. Vervelend van jouw ervaringen maar wel fijn dat we elkaar begrijpen kwa gevoelens. Ik zal zo een foto van de KV test maken. Helaas geen geconcentreerde urine. Te veel thee en water gedronken :|

4. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Hij is nog vaag maar ik zie hem wel hoor! :) Ik zou gewoon morgenochtend met geconcentreerde urine weer testen. Kunnen we samen testen haha. Je bent ook pas 11dpo he, dus nog heel pril :)

5. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Ja ook 11dpo! Temp jij ook? Super pril! Heel vaag streepje maar heb ook echt veel gedronken. Wilde mezelf vanmorgen pushen om NIET te testem. Had voor de eerste test al een liter vocht op.
    Hoe laat word jij morgen wakker? Verheug me er al zo erg op.

6. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Ik ben vandaag dan 12dpo, morgen 13dpo. Moest mezelf echt dwingen om vanochtend niet te testen, vorige keer was ik echt obsessed ermee.. Ik probeer nu elke keer 1 dag er tussen te laten.. Is wel HEEL moeilijk :O

Ik temp inderdaad ook, vanochtend had ik nog mooi 37.2 :)! Temp voor eisprong is altijd 36.4/36.5 bij mij. 37.2 is dus echt flink hoog voor mij. Hoe gaat het bij jou met je temp? Wanneer had je je eisprong? Ik op 29 maart, toevallig mijn verjaardag haha, hopelijk geeft dat weer een extra beetje geluk :)

Ik moet morgen op tijd naar werk, dus ik ga vroeg testen. Uur of 6:30/7:00 denk ik? Jij?

7. wannebemammie

26 jan 2016
    59
    1
    8
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik wil me ook graag aansluiten bij deze groep. Vanochtend heb ik van clearblue een test gedaan en ook ik ben zwanger! Dat al in de derde ronde, ik mag echt in mijn handjes knijpen. Wij hopen dan ook 19-12 ons eerste kindje in onze armen te sluiten.

Hebben jullie ook zo'n last van jullie borsten? En van je baarmoeder? Wel alsof je ongesteld moet worden, tenminste zo voelde het net... En ja ook ik plas me een ongeluk!

8. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Hoi meis! Welkom :) Hoeveel dpo ben jij ongeveer? :)
    Gefeliciteerd in ieder geval haha.

Ik heb nog niet echt last van mijn borsten, waar ik vooral last van heb ik van heeeeel veeeeeel mini puistjes op mijn borsten (normaal nooit), hals, gezicht (ik zie er dus heel charming uit), ik ben elke keer na het eten heel erg misselijk en vandaag de hele dag door, af en toe duizelig, hoofdpijn en heb van die zeurende pijn in mijn buik (idd alsof ik ongesteld ga worden).

9. wannebemammie

26 jan 2016
    59
    1
    8
    NULL
    Ik ben 13 dpo, morgen zou ik ongezteld moeten worden. Maar ik wilde het liever vandaag weten dan morgen ivm werk. Ik ben zo blij zo ontzettend gelukkig. Ik hoop echt dat op een plakkerd! Voor ons allemaal!

10. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Wat fijn zeg!!! Ik hoop het ook zo voor ons allemaal, dat we hier de komende maanden gewoon lekker kunnen kletsen over onze beebs.

Morgen ben ik dus 13dpo, 11dpo dus positief getest.. morgen voelt wel als een mega belangrijk moment: loopt mijn test op of niet zeg maar. Kriebels....

11. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Mooi hoog hoor! Hier ook een hoge temp.
    Afwisselend 37 en 37.1. Heel vreemd maar heb echt al een soort bandenpijn. Gekke steekjes als ik onverwachte bewegingen maak. Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat veel later. Daar dacht ik het ook aan te herkennen. Mijn eisprong was 30 maart. Wat een mooi cadeautje heb jij dan gekreen.
    Ik moet morgen ook vroeg uit bed. Denk rond 7 uur testen. Heb nog een CB liggen en dan dat ml die zekerheid ook fijn zal vinden.

12. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Nogmaals gefeliciteerd! Soms steekjes in m'n tepels en dat heb ik nooit. Bij mij rond mijn baarmoeder soms een trekkerig gevoel. Gelukkig nog geen ongi krampen want dan kan voor zoveel verwarring zorgen ondanks dat het heel normaal is. En plassen, na elk glas dat ik drink kunnen we weer.

13. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    16 t/m 31 december 2016

16.
    Pippins - ?? jaar - 1e kindje
    17.

18.
    Vlindertje81- 34 jaar - 2de kindje
    Goodlife - 34 jaar - 2de kindje
    Suze29 - 31 jaar - 1e kindje

19.
    Wannebemommie - ?? jaar - 1e kindje

20.
    Ingii89 - ?? jaar - 1e kindje

21.
    Vakantieganger - ?? jaar - 1e kindje

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

Totaal aantal : 3

Afspraken :

MvM :

14. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Hopelijk klopt de lijst zo? Anders moeten jullie t zelf even verder aanvullen.

Wordt al gezellig hier!
    Ik hoop zooo op een plakbeebje, ik wil zoooo graag <3

15. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Suze hoe was jouw test vandaag? Al duidelijker streepje? Heeft iedereen de knaller al gehad? Ikke niet en dat maakt me erg onzeker. Morgen weer testen.

16. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Hi meiden,

Ik heb de testdrang niet meer kunnen weerstaan en ben met een hele volle blaas (aan water) toch gaan testen. Urine was zeer waterig en heb nu een action test gebruikt ipv kruidvat test.. Ik dacht die action test heb ik toch nog liggen en doe ik verder niks mee... maar toch lijkt de lijn alsnog duidelijker!

Dus ik ga nu 2 uur niks drinken en alsnog een kruidvat test doen...

Erg he? :$:$
    PS: ik vul de lijst over mijzelf wel even in :)

17. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    16 t/m 31 december 2016

16.
    Pippins - ?? jaar - 1e kindje
    17.

18.
    Vlindertje81- 34 jaar - 2de kindje
    Goodlife - 34 jaar - 2de kindje
    Suze29 - 31 jaar - 1e kindje

19.
    Wannebemommie - ?? jaar - 1e kindje

20.
    Ingii89 - 27 jaar - 1e kindje

21.
    Vakantieganger - ?? jaar - 1e kindje

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

Totaal aantal : 3

Afspraken :

MvM :

18. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Oh meiden, eindelijk!
    Ik kan het echt nog niet geloven... Vanmiddag positief getest!
    Paar dagen overtijd, maar wist niet precies hoeveel. 2, 3 of 4 dagen. En vanmiddag in de kruidvat toch maar een test gekocht. Man vond het al een beetje vreemd volgens mij...

We hebben een verleden met moeilijk zwanger worden. Eerste keer proberen duurde een jaar en toen ik zwanger was werd het een miskraam. Toen na bijna 3 jaar aanmodderen en iui's,icsi's zwanger en we hebben nu een mooie zoon. Nu proberen we het al een tijdje, maar we waren zo druk met onze zoon de laatste tijd, dat we de ovutesten niet meer deden.
    Dus spontaan zwanger! Hopelijk blijft het goed gaan, want we wilden het zo graag, maar die mmm wilden we eigenlijk niet meer in.

Ik ben trouwens 27 jaar en dus mama van een zoon van 2 jaar en 8 maanden. Mijn uitgerekende datum ligt denk ik op de 16. De laatste 2 cyclussen waren 30 de 28 en ik ben gemiddeld ook 29 dagen.

Spannend! Dus mag ik meekletsen?:D

19. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

WoW Regina wat een mooi verhaal. Gefeliciteerd!! Fijn dat de hele mmm je bespaard is gebleven.

20. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Regina, welkom! Natuurlijk mag je meekletsen! Gefeliciteerd ook!

Goodlife, van wanneer is jouw kindje? Zoontje toch?
    Ik ga ook morgen pas testen weer. Hoop dan mijn knaller te hebben. Vind het wel spannend weer!

Ingii ook jij welkom

Deel Deze Pagina