16 t/m 31 december 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vlindertje81, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondandyoung

Blondandyoung Actief lid

8 feb 2016
    298
    4
    18
    Heh, dat heb ik ook, ik vind het zo moeilijk om nog te moeten zwijgen tegen mensen! Het liefst schreef ik het in het groot op mijn voorhoofd en liep ik zo rond! :D

2. mmv

mmv Niet meer actief

Hoi allemaal, gefeliciteerd!

Afgelopen weekend een positieve test! De eerste echo staat gepland op 11 mei en ben 25 december uitgerekend! Voor de eerste keer zwanger, super spannend!

3. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Wat goed meiden dat jullie gestopt zijn!! Echt super knap, is flink lastig!

4. Blondandyoung

Blondandyoung Actief lid

8 feb 2016
    298
    4
    18
    Joepie! :)

Ik deze avond mijn eerste afspraak bij de ha, ga dan vragen om doorverwijzing en wanneer ik eerst een echo kan laten maken... Ze had al gezegd voor einde mei, dus... Spannend allemaal zeg!

5. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Super goed van jullie dat jullie gestopt zijn met die vieze stinkstaven :D
    Ik ben (gelukkig) allang gestopt. Was er op gegeven moment helemaal klaar mee. Cold turkey gestopt op 23 januari 2012 :p
    Ik heb er 0,0 moeite mee gehad maar mijn vriendin is nu al maanden gestopt en heeft nog steeds moeite!
    Gelukkig hebben jullie nu een onwijs goeie reden erbij om er niet meer aan te beginnen. Top!

Blondandyoung, wat duurt zo'n eerste echo lang hè! De tijd kruipt voorbij....ik mag pas 26 mei pff

6. Blondandyoung

Blondandyoung Actief lid

8 feb 2016
    298
    4
    18
    Amai, verschirkkelijk gewoon dat wachten!
    Ga wel al blij zijn wanneer mijn bloedtest positief aangeeft ook!
    Ik blijf toch wel met schrik zitten dat het nog fout zal gaan... :(

7. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd "nieuwe" dames! Wat een mooie testen.
    Ik had niet verwacht dat er zoveel zwangeren zouden zijn, december is toch een drukke maand.
    Go on dames die zijn gestopt met roken, ik had dat met mijn eerste.. Het denken aan blijft met dit mooie weer, maar gelukkig is het nu alleen een flits die door me heen gaat.

Ik vind het wel fijn dat er meer dames zijn die weten hoe het is om een mk te hebben gehad, al zou dat natuurlijk niet zo moeten zijn!

Hebben hier meer dames last van duizeligheid bij het opstaan, snel buiten adem, snel moe?
    Mijn bloeddruk is iets lager dan wat normaal is 120/68 maar lijkt me niet laag genoeg toch??

8. mmv

mmv Niet meer actief

Ik ben ook moe en niet vooruit te branden, als ik een trap loop moet ik echt even bijkomen! Ik denk dat het erbij hoort?

9. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Snel moe? Vanmorgen op de fiets leek ik wel een loeiende overspannen koe op een loopband standje Racer.
    Dus ja dat herken ik haha

Bedankt iedereen! Normaal gesproken denk ik er amper aan, maar vandaag heb ik zwakke momentjes. Echt het weer denk ik.

10. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Suze, we leven allemaal met je mee, duimen allemaal voor goed nieuws morgen middag.

Nieuwe meiden, welkom! wordt druk :)

Stoppende rokers, respect, en nu doorzetten. Zelf gestopt de dag voor mijn trouwen (2010). 1x korte terugval gehad van 2 sig. daarna niet weer (2011). Ik blijf het missen, maar kan goed relativeren dat ik het voor mijn kleine mannetje niet moet doen. En nu helemaal niet met de kleine uk ik mijn buik ;)

Moe? wat is dat... ik sta de keuken te poetsen alsof de koningin morgen komt kijken... vannacht twee uur lang wakker gelegen... maar waarschijnlijk stort ik vanavond om 19.00 wel in ofzo :p

11. mmv

mmv Niet meer actief

Is het wel normaal dat je (lichte) menstruatie achtige krampen blijft houden de eerste weken?

12. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Mag ik mij ook toevoegen? Gezellig kletsen 😊
    Ik ben waarschijnlijk rond 27 dec uitgerekend! Pff wat een datum. Ben nu rond de 4-5 weken dus nog erg pril, we duimen dat alles goed mag gaan.
    Ik ben 28 jr en heb al een zoontje van 2

13. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Lol je lijkt mij wel. Loop heel de dag te geeuwen en als ik savonds de kleine op bed heb gelegd stort ik in. Maar overdag sta ik stijf van de adrenaline en sochtends ben ik voor de wekker wakker. Hartstikke moe maar niet meer kunnen slapen hahah;)

14. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Volgens mij kan dat mmv....ook doordat je baarmoeder groeit kan je een wat menstruatiekrampgevoel krijgen.

15. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Dames hebben jullie meteen de vk gebeld? Zit te denken om nog een weekje te wachten, je moet toch nog ff wachten op de 1e echo

16. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Ik heb direct gebeld. Ik wilde graag een datum om naartoe te leven. Ook weet ze het dan en mocht ik dan vragen hebben en bellen weet ze iig dat ik zwanger ben ;)

17. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Ja daar heb je gelijk in! Misschien toch nog ff een nachtje over slapen en bellen pff vindt het zoo spannend

18. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    image.jpg

Het duurt nog even en eerst afwachten of alles goed gaat... Maar deze foto kwam ik tegen! Ik denk dat dit hem gaat worden ipv de taart! Ik vind het een erg leuk idee hihi

Nieuwe meiden welkom :D

19. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Ik kan niet zo goed zien wat dat is Stay? Ben wel heel benieuwd!!

Volgens mij kan je goed menstruatie achtige krampjes hebben hoor, niets vreemds aan.

20. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahha ohh, ja heb de foto op mn tel daar lijkt het duidelijker :D is een zwarte ballon gevuld met blauwe of roze confettie. Laat je vullen met helium (en confetti) in de winkel en dan thyis met de familie doorprikken en zien of de beeb een jongen of meisje is:D

Hoe voel jij je? Trek je het nog tot morgen of gaat de tijd onwijs langzaam?

Deel Deze Pagina