Ow haha ja nu zie ik het. Wat leuk!! Heel leuk idee inderdaad Redelijk rustig, maar ik denk dat ik morgenochted 1 en al stressie ben.
Pfff ik wil niet lullig doen maar ik voel me een kamer olifantje. Zo'n opgeblazen buik heb ik. Normaal gesproken is ie plat, maar nu lijkt het wel alsof ik al 18 weken zwanger ben. Iemand hier ook last van?
Hallo ladies Ik wil ook graag mee praten! Ik wou me alleen p de lijst zetten maar op 1 of andere manier pakt ie em niet.. Ik heb vandaag de verloskundige aan telefoon gehad ik ben 22 december uitgerekend en heb me eerste echo (8weken) op 12 mei Vinden jullie t ook zo spannend whoehoe
Hier ook een kamerolifant pfff idd ook een flinke buik. Sommige broeken zitten al strak! Hoop maar dat het nog iets afzakt
Ja hihi, zo voel ik me ook een beetje. Maar vind ik helemaaaaaaal niet erg. Kom maar op met al die kwaaltjes, heerlijk
Ik heb t ook al! Vooral na het avond eten haha! Ik heb nu gwoon veel legging aan en broek die wat lager zit..
Stolsels zijn gewoon gestold bloed, dat kan dus ook door een bloeding van de baarmoedermond. Weefsel kan maar 1 ding betekenen.... Maar las al dat je al geen bloedverlies meer had. Top! Buik valt hier reuze mee gelukkig. Alleen 'S avonds maar dat ziet toch niemand. overdag wel het gevoel dat m'n broek te strak zit (drukt op m'n baarmoeder, auw!) dus de knoop heb ik wel geregeld los. Tot nu toe weinig anders dan bij mijn zoontje, dan denk ik meteen.... Zou het weer een manneke zijn?? Hahahah. Let the guessing begin!
Succes vandaag Suze! ik hoop op mooi goed nieuws vanmiddag! Hier voor het eerst misselijk. Duim dat het bij misselijk blijft
Goedemorgen ladies! Allereerst succes straks Suze! Hier nog geen echte misselijkheid gelukkig. En dat mag van mij echt weg blijven ook. De laatste zwangerschap was ik 24/7 misselijk. Ik wens dat niemand toe Iedereen een fijne dag vandaag. Ik ga het kind klaarmaken voor de laatste school dag. Twee weken vakantie, Woehooeeew
Succes Suze! Ik heb mijn eerste echo 23 mei ❤ Wij willen overigens het geslacht niet weten. Wel lastig voor zo'n nieuwsgierige aap als ik 🙈 Vorige keer met mijn zoon al een geslachtsecho gedaan. Nu dus een keer helemaal anders! Hoe voelen jullie je? Al veel last van misselijkheid en vermoeidheid?
Hey suze, succes vandaag! Hier zitten de broeken ook al minder fijn, af en toe een vlaag misselijk,maar probeer wel steeds kleine beetjes tussendoor te eten. "Gelukkig" zitten we allemaal,min of meer, in hetzelfde schuitje.