Oh suze, wat ern narigheid! Hopelijk heb je straks al duidelijkheid! Dat zou wel heel fijn zijn. Welkom anoniem2015
Suze wat vervelend dit laten we hopen dat je nu wel goed nieuws krijgt! Even iets anders hoe zat het ook al weer met waterpokken? Ik ben kapster en heb net een meisje in ne stoel die de waterpokken heeft gehad ze had wel nog 3 plekjes op der hoofd nu vraag ik me af kan dit schadelijk zijn als nog?
Suze, hopelijk toch goed nieuws met zo'n hoog HCG.... succes meid! Ried, heb je ooit zelf waterpokken gehad? Zo ja dan ben je immuun en maakt het niks uit. Waterpokken zijn alleen besmettelijk als er blaasjes zijn en open wondjes, niet als de plekjes al ingedroogd zijn. Is het zo iets duidelijker geworden?
Pippens bedankt voor je reactie heb indd zelf vroeger al gehad! Dus dat scheelt indd is zo kut ook dat je nog niks kan vertellen aan mensen anders kan ik zeggen doe iemand anders der maar
Wat spannnend joh! Nu weet je ook niet meer wat je denken moet. Mag je al snel naar het ziekenhuis? IK hoop van harte dat het allemaal goed is!
Neem je zoon lekker mee... De verloskundige is het vast wel gewend dat er iemand meekomt, toch? Bij onze vkpraktijk staat het er ook op dat je je kind(eren) mee mag nemen. En anders idd aan de buren vragen? Wie weet is er best iemand die een uurtje op wil passen en heeft je zoon meteen een leuk speelafspraakje!
De gyn kon ook alleen een heel klein stipje zien, en verder niets ook niet op mijn eierstokken. Maar het is nog pril, dus het zou nog kunnen dat je dat nu nog niet goed ziet op mijn eierstokken. Hij acht de kans op een goede zwangerschap wel echt heel erg klein, het zou zelfs een bbz kunnen zijn die nu nog niet goed te zien is dus als ik veel pijn krijg dit weekend dan moet ik meteen bellen. Maandag weer bloed prikken en einde ochtend weer een echo, dus het blijft afwachten. Het bloedverlies is nu wel iets meer, maar de gyn heeft ook flink lopen poeren in mijn bm. Ik vond het wel heel fijn dat ze meteen aktie ondernemen, en ik meteen terug kon om door de gyn onderzocht te worden. Ze laten er geen gras over groeien, en nemen geen enkel risico omdat de gyn zelf meteen bang was voor een bbz. Mijn hcg is nu 4200, dus echt heel hoog. Vreemd is het wel, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de hoop wel ben verloren. Ik bloed al 1,5 week steeds een beetje (donkerrood/bruin), en er is nu ook op 1 vaag stipje na niet echt iets te zien. Dus dan weet ik wel hoe laat het is. Ik denk dat ik het weekend even vrij neem van het forum, en gewoon even probeer te ontspannen. Het gekke is dat ik nu bijna hoop op een mk, want een bbz zou wel echt waardeloos zijn. Succes lieve meiden, en bedankt dat jullie me zoveel sterkte hebben gewenst.
Ohhh suze wat waardeloos! Je hebt groot gelijk. Laat je wel even weten hoe de volgende echo gaat? Ik hoop echt voor je dat het geen bbz is Welkom nieuwe meiden!
Suze wat verschrikkelijk naar.. sterkte en hoop dat je een beetje kunt ontspannen 😘 duim voor je dat het iig geen bbz is.
Wat een rotnieuws. Zeker even afstand nemen. Anders word je er continue aan herinnerd.... sterkte meis. Snap dat de moed je in de schoenen is gezakt.