Poeliewoepie vervelend dat je je raar voelde..succes met werken alvast vanavond! Ik heb vanmorgen nog een test gedaan en hij waa donkerder dan afgelopen donderdag gelukkig. Nu stop ik ook met testen en probeer ik lekker te genieten
Jeej! Dat t hartje maar mag kloppend op naar de eerste echo! Succes met werken hopelijk voel j j goed vandaag!
Wat fijn vraagtekentj Ik moest m vanmorgen ook nog even doen Krijg ze Nie mooi gelijk in de collage want de app doet Nie wat k wil maar f vanaf maandag om de dag getest (zondag was eerste lichte streepje) En hij loopt goed op, met Kruidvat ben ik vrijdag gestopt maar had er nog 1 over en dit is dan de allerlaatste..
Mooie testen weer! Bloeddruk is nu netjes, gisteren overdag ook geen last gehad, maar na het eten echt belabberd. Hier ook al een darmenbuikje, riemen dragen niet prettig meer.. Maar geen geklaag daarover van mij hoor:d
@klein, Ja ik heb dinsdag de vk gebeld en die zei dat het alle kanten op kan gaan, het kan door hoesten, niesen, gemeenschap allemaal voorkomen maar je bent gewoon bang voor het ergste helemaal omdat ik ik in december een mk heb gehad en dat verloop was echt anders daarom hoop ik dat het nu goed zit.. Ik heb daarna niet meer gebeld met bloedverlies ze kunnen toch weinig ik wacht de echo donderdag af..
Stom he? Had m graag zien knallen maar heb al zoveel geld uitgegeven aan testen.. 🙈 Fijn dat t beter gaat poeliwoepi! Nee ik vind ook alleen maar leuk laat die buik maar komen
Ik heb gisterenmiddag ook mijn laatste test gebruikt.. Kon het niet laten om nog eens te controleren. Ten opzichte van vorige week is die goed opgelopen, fijn om toch die bevestiging te zien.
Hallo iedereen? Is er nog plek om mee te kletsen? Afgelopen donderdag op NOD positief getest. Vlgs eigen berekening 28 dec uitgerekend. Het wordt ons 3e kindje❤️💙 Zo bijzonder dit nog een keer mee te mogen maken!
Welkom nieuwe dames! We zijn nu echt met een grote club! Duurde bij mij ook even voordat de kruidvat test flink donker werd, maar heb afgelopen week met bijna 5 weken toch een hele donkere test streep gehad, veel donkerder dan controlestreep. Dus het kan uiteindelijk wel (maar je moet wel geduld hebben en teveel geld willen verspillen)
Welkom nieuwe meiden! Zo vandaag aan mijn ouders verteld. Hahah mijn moeder had het geraden via de telefoon. Niet ideaal en de manier waarop we het wilden vertellen, maar kon ook niet liegen. Ik heb last van opvliegers, af en toe breekt het zweet me uit.
Welkom en gefeliciteerd nieuwe dames! A das jammer stay dat je moeder het geraden heeft. Hie reageerden ze verder? Hier de wandeltocht voltooid. Ik ben nu wel bekaf en heb het erg koud.
Hi meiden, Wat een gezellig forum is dit zeg, ik heb net alle pagina's door zitten lezen . Mag ik me ook bij jullie aansluiten? Ik test al sinds afgelopen maandag positief. Als ik de berekening volg vanaf mijn eerste dag van de laatste ongesteldheid dan ben ik nu 4 weken en 1 dag zwanger. 31 december zou mijn uitgerekende datum zijn. Het is ons 1e kindje en ik ben 28. Hoop dat ik me bij jullie aan mag sluiten!