16 t/m 31 december 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vlindertje81, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Jeetje meiden wat vreselijk, sterkte!! 😘

2. Ried

Ried Lid

8 feb 2013
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een vervelend nieuws meiden! Wat brengt het toch een spanning g met zich mee zo een zwangerschap word zelf ook gek van de onzekerheid! Heb niet heel veel kwaaltjes alleen moe me tepels die alleen maar hard zijn en nu al ontzettend wazig zijn ga ook proberen wat minder er mee bezig te zijn kan er niks aan veranderen als hef niet goed zit!

3. Roanna

Roanna Bekend lid

24 aug 2015
    880
    395
    63
    @Suze: Heel veel sterkte! Ik had 't je zo anders gegund... Hopelijk komt de mk nu snel op gang en is de hcg snel uit je lichaam!

@Stay en vlindertje - Jullie ook in de onzekerheid en spanning, wat naar! Ik hoop van harte dat het goed gaat aflopen.

Hier nog geen last van kwaaltjes, maar ja, nog maar week 6 :) Elke morgen denk ik bij het opstaan: nee, nog niet misselijk, toch? Eind van de week ga ik de vk eens bellen. Nog even 'ons' geheim + dan duurt het niet zo lang meer tot de afspraak (ja, ik weet het: struisvogelpolitiek).

4. mmv

mmv Niet meer actief

Wat een rot nieuws Suze! :( Veel sterkte! De andere meiden ook veel sterkte in deze onzekere tijd!

5. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Fotografie, films kijken, kroelen met m'n katjes.
    Regio bergen op zoom
    Hoi meiden. Ik kom me hier ook melden. Gisteren 1 dag overtijd dus getest. Ik ben zwanger!
    ik ben 29 jaar en 5 jaar getrouwd
    Volgens eigen berekeningen 30-12 uitgerekend van kindje nr2. Mijn 1e kindje is net 13 en halve maand oud.

Voor onze 1e zijn we anderhalf jaar bezig geweest ook inclusief mmm. Pcos.
    Nu in ronde 3 spontaan zwanger.

6. Kruimell

Kruimell Lid

9 dec 2015
    37
    0
    0
    NULL
    NULL

Wat een elend, verschrikkelijk! Heel veel sterkte!!

7. Kruimell

Kruimell Lid

9 dec 2015
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is er veel gebeurt vandaag.
    Vlindertje81 en stay123, oh men, 1 week in onzekerheid! heel veel sterkte en hopen op het beste!

Wat een geweldig nieuws elfenprinses! Geniet ervan

Ik heb wel erg gevoelige borsten, wanneer mijn man er naar wijst hou ik hem al snel tegen haha, omzettend gespannen en stijventepels. Ik slaap op mijn buik, verre van ideaal nu, hihi.
    Verder met vlagen koud, en s nachts erg warm.
    Ook ik ben wat onzeker, het is mijn eerste zwangerschap en soms denk ik, moet ik niet meer voelen, verder heb ik geen reden om onzeker te zijn... Toch blijft het spannend

8. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden, haal mij maar van de lijst af. Zojuist zoveel bloedverlies en stolsels dAt ik geloof dat het nu voorbij is. De echo volgende week ga ik ook afzeggen.

Meiden hele fijne zwangerschap allemaal en hoop op gezonde mooie babys in december. Vlindertje ik hoop voor jou dat het toch goed zit en ook jij in december een baby in je armen hebt.

9. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Kut kut kut stay! Traantjes rollen over mijn wangen. Het is zo niet eerlijk!

10. Vraagtekentje9

Vraagtekentje9 Niet meer actief

Kleineroe gefeliciteerd en welkom 😃😃

Stay wat klote en verdrietig 😢.. sterkte 😘 hoop dat je snel weer zwanger mag zijn van een plakkert!

11. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Stay ohh wat erg voor je!! Vreselijk dit :(

12. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Ja dat denk ik ook regelmatig, ik kan er niets aan doen! Maja een halve dag later denk ik daar weer anders over.
    Ik vond de 1e zw wat relaxter, aangezien je dan niet echt weet wat er komen gaat enz

13. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Oh meiden wat een ontzettend rotnieuws! Hopelijk zijn jullie snel weer zwanger en dan van een gezond kindje dat blijft plakken!

En vlindertje nog een tijd in spanning, succes!

14. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Wat ontzettend verdrietig zeg... ik zou de echo wel laten staan trouwens, dan kunnen ze kijken of alles dan schoon is. Sterkte meid, echt helemaal shit!!

15. mmv

mmv Niet meer actief

Voor mij ook m'n eerste zwangerschap en wat onzeker over wat ik wel/juist niet voel. Heb bijna geen last van gespannen borsten, maar wel last van krampjes, hoofdpijn en misselijkheid. Moet nog tot 11 mei wachten, ben zo benieuwd!

16. mmv

mmv Niet meer actief

:(! Heel veel sterkte!

17. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stay sterkte met het verlies.. hopelijk mag je eerdaags wel genieten van een goede zwangerschap.

18. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Fotografie, films kijken, kroelen met m'n katjes.
    Regio bergen op zoom
    Sterkte stay

19. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Wauw Stay heel veel sterkte. Wat ontzettend verdrietig dit.

20. imp

imp Bekend lid

16 nov 2012
    712
    22
    18
    Heel veel sterkte Stay!
    Verdorie!

Welkom KleineRoe...:)

Deel Deze Pagina