Zo werkt het bij ons ook. Ik woon in een dorp waar goed op elkaar gelet wordt zal ik maar zeggen... Maar ze komt bij mijvolgende week dinsdag, dan heb ik de echo al gehad, en een week later pas de kratten buiten.. Misschien kun je vragen of je bv extra kratten mag, zodat je al wel kan sparen, maar de kratten pas over een paar weken buiten zet?
Ik weet verder niet hoe het werkt maar de kratten zouden dan pas buiten kunnen staan na 11 weken ongeveer. (Nadat we die echo gehad hebben vertellen we het onze ouders namelijk).
Je kunt je ook later pas opgeven, of nu al opgeven maar aangeven dat je pas vanaf 10 weken wil opvangen.
Zelf heb ik afgesproken dat ik de kratten op een plekje in de tuin zet waar niemand ze ziet. De deur van de poort laat ik dan van slot af, zodat de chauffeur ze uit de tuin kan halen, maar niet iedereen het ziet staan. Je kunt er ook voor kiezen om ze zelf naar een afgiftepunt toe te brengen. Misschien is een van deze beide opties ook voor jou een idee?
Hier precies hetzelfde, alleen heb ik toen met de chauffeur een geheim plekje afgesproken. Niemand had het door! De vrachtwagen was blanco dus ging perfect
Ik doe ook mee hoor en dan vanaf 8 weken. (Na de 1e echo dus) Ik vroeg me af waarom iedereen hier al rond 6 weken een echo heeft? Bij bloedverlies of een verleden snap ik het, maar er zijn ook meiden waarvoor het de 1e zwangerschap is? Is daar een speciale reden voor?
Geheim plekje is hier geen optie. Maar die kratten met urine kun je dus een aantal weken thuis bewaren dat het later pas word opgehaald?
Ik heb het zelfde 'probleem' met MvM. Maar vind het zo belangrijk om mee te doen! Bij ons blijft deze zwangerschap een geheim. Onze jongste is net 8 mnd geweest en we willen het graag geheim houden tot de termijnecho en op de ophaaldag passen m'n ouders bij ons thuis op. Gister gesproken met de instructrice en we gaan kijken of ik het ergens anders kan brengen. Ze zei dat dat wel goed komt. Persoonlijk vind ik het ontzettend belangrijk om mee te doen. In mijn omgeving heb ik een paar vriendinnen die via IVF zwanger zijn geraakt of nog bezig zijn en er was vorig jaar een tekort aan pregnyl. Dus als het kan meiden: doe mee. Iedereen fijne Koningsdag @lijst: kan iemand mij erop zetten? 28 dec-3e kindje
Goedemorgen! Hier is sinds gisteravond ook de misselijkheud aanwezig. Wat goed dat jullie meedoen met MvM. Ik heb de vorige twee keer mee gedaan. Nu besloten om niet mee te doen, ik vond het vorige keren best een belasting om het naast het beroerd voelen erbij te doen. Ik zou ook niet weten waar ik in huis de kratten kan zetten zonder dat iemand het ziet. Ik kan helaas de lijst even niet bijwerken, vanwege vakantie.
Hier het ook zo koud!! En de moeheid begint ook toe te slaan, maar wel vroeg wakker (met een dreumes thuis is uitslapen sowieso geen optie). In 2014 werd door de gyn ook al gezegd dat 1 wijntje per week bv echt geen kwaad kan. Dus ik denk dat de gynaecologen wat milder zijn hierin dan de verloskundigen. Ze zullen het iig niet zeggen terwijl het wel schadelijk is. Maar iedereen moet lekker doen waar hij zich goed bij voelt! MvM is vd week geweest. Ik kreeg idd weer een omslagdekentje. Vorige keer met klittenband, nu zonder. Ik vind het niet zo erg als mensen in de straat het weten. Bovendien herken je het alleen als je zelf hebt meegedaan denk ik zo. Eerste echo hier bij 7+5. Bij 6 weken een echo bij eerste kindje zonder medische problemen vooraf lijkt mij ook erg vroeg. Bovendien zie je ook zo weinig!
Mijn eerste echo is bij 8+2. De verloskundige zei dat ze altijd rond de 8 weken de eerste doen Wij gaan het vandaag vertellen aan onze ouders. Zeker mijn ouders maken zich veel zorgen of dit ooit lukt bij ons gezien mijn medisch verleden. En mocht het alsnog mis gaan dan willen we toch dat ze het weten omdat we dan met ons verdriet ook bij ze terecht kunnen. De rest van de wereld krijgt het pas met 12 weken te horen, behalve jullie dan
Volgens mij zijn degenen die deze week voor een echo zijn geweest alleen vanwege bloedverlies toch? Ik heb hem eind volgende week en dan ben ik bijna 8 weken. Ik zou dolgraag nu een echo willen maar kans is ook dat het hartje nog net niet klopt en dan zou ik volledig in de stress schieten.
Goedemorgen, Bruin bij afvegen blijft, zo begonnen de vorige keren ook.. Pffff Ik krijg met 7+1 de eerste echo ivm eerdere mken. Maar als hetbruin blijft ga ik morgen toch maar weer bellen. Ik voel me nog wel beroerd, borsten zijn licht gevoelig, dus qua symptomen voelen zit ik nog goed. Al waren die de vorige keren pas weg toen het bloeden doorzette... Lekker tegenstrijdig allemaal. En er is geen zinnig woord over te zeggen, het komt zoals het komt. Hopelijk lukt het me erover heen te zetten. Straks verjaardag van mijn neefje en schoonzus, daarna een tukkie, en dan zien we wel
Wat slopend Poeliwoepi, zeker ook vanwege je vorige mken, dan ben je extra bang. Sterkte meid, ik duim voor je. Ik blijf hier voorlopig nog even meelezen trouwens, totdat ik helemaal zekerheid heb over alles
He poeliwoep, wat ontzettend rot! Hopelijk is het nog van de innesteling. Hier al weer aan het werk, gister dienst tot 00.00 dus was wel een kort nachtje.
Ga voor je duimen poeliwoepi! Probeer de hoop nog niet te verliezen, het hoeft niet altijd slecht nieuws te zijn. Dikke knuffel voor jou!
Sorry meiden ben even niet actief geweest was druk met m'n kindjes en vandaag zo beroerd wakker geworden Was iets te enthousiast denk ik door uit te sproken hoe goed ik me voelde! Hopelijk maar iets eenmaligs en wordt ik Nie ziek verder Heel veel sterkte voor suze en stay Heb niet alles terug kunnen lezen dus ben niet helemaal bij Zag ook n kloppend hartje voorbij komen, fantastisch! Gefeliciteerd!
Ik mag met 7+5 voor mijn eerste echo. Heb vandaag ineens weer bijna geen symptomen... Ik vind dat zo raar! Hopelijk gaat alles gewoon goed..