16 t/m 31 december 2016 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Vlindertje81, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Ja en hier geen bloed, maar wel onzekerheid... Zegt allemaal niet zoveel...

2. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn Fem! Het geeft zoveel rust, al geeft het natuurlijk geen garantie.

Bloed kan helaas zoveel oorzaken hebben..

Suze, hoe is het bij jou?

3. Blondandyoung

Blondandyoung Actief lid

8 feb 2016
    298
    4
    18
    He, ik heb dat ook met pozen! Dat ik amper iets gegeten heb en toch het gevoel heb dat ik al 7 borden leeg heb!

4. Fem90

Fem90 Lid

28 dec 2014
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is ook zeker zo het blijft onwijs spannend..

5. LovelyLott

4 jul 2015
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb hetzelfde :( Nu al 5 dagen achter elkaar. Is niet veel, maar je maakt je wel ongerust. Helaas mag ik niet eerder komen voor een echo. 'Van bruine afscheiding liggen we niet wakker', werd mij gezegd. Zit dus nog twee weken in spanning tot de echo.

6. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Ja same here, dat is exact wat mijn verloskundige zei.. Maar voelt niet fijn ofzo. Merk dat ik nu ieder uur naar de wc ga in de hoop dat het opgehouden is.. Wel ook steken in mijn buik, erger dan de afgelopen dagen, jij? Maar misschien is dat ook wel mentaal

7. LovelyLott

4 jul 2015
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe precies hetzelfde. Bijna neurotisch. Helaas blijft het gewoon. Ik heb niet echt steken, maar wel een beetje last van wat krampen (ook al een aantal dagen). Die komen (gezien het gerommel en geborrel) meer van mijn darmen af geloof ik, maar ik ben steeds bang dat het erger wordt en toch van mijn baarmoeder afkomt. Je maakt jezelf ook gek op den duur he.

8. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Wat een hoop onzekerheid! Wat rot voor jullie meiden... Ik ben zo blij dat ik geen bruine afscheiding heb, kan mij goed voorstellen dat jullie dan in de stress schieten. Maar hou vol! De echo's komen er aan en ik hoop voor jullie dat je een mooi hartje ziet kloppen!

Ik zag dat Ingii89 op vakantie ging, fijne vakantie mocht je dit nog lezen!

Wat ik trouwens wel heb ik echt flinke steken in mijn lies/buik. Bij de rand van je broek zeg maar. Hebben jullie dat ook? als ik buk of zoon in zijn stoel til. Toch even 13 kilo waar ik regelmatig mee sjouw of in de lucht gooi (ok klinkt wel heel wild zo:p) maar kan dat kwaad?

9. Regina88

Regina88 Niet meer actief

oh wacht, lees net dat Brenda dat ook heeft! Heb jij het vaak?

10. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Ja ik heb dat ook, vooral in de loop van de middag en avond.. Echt heel naar en zeker nu in combinatie met de bruine afscheiding maak ik me daar toch zorgen over.. Maar als jij geen bruine afscheiding hebt dan denk ik dat je je er niet druk over hoeft te maken
    Mijn bruine afscheiding lijkt overigens ietsje minder erg te worden, al is het er wel nog steeds

11. RRW83

RRW83 Niet meer actief

Dag lieve meiden,

Hier helaas een miskraam op dit moment gaande. Ik mag dus bij de sterretjes en zal niet meer actief zijn in dit forum. Ik wens iedereen alle positieviteit toe en heel veel geluk met jullie zwangerschap. Ook de meiden die in onzekerheid zitten, echt veel sterkte en succes gewenst.

Kus kus

12. mmv

mmv Niet meer actief

Wat een rot nieuws :(! Heel veel sterkte! Liefs

13. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff heftig... Sterkte Floordewi..

Andere onzekere meiden gewoon moed houden hoor. Stress is ook niet bevorderlijk. Je ondergebied is zo goed doorbloed haarvaatjes knappen nu heel snel. Dus soms zegt een beetje bloed helemaal niks. Kop op allen!!

Hier ook krampen en echt wel bij de baarmoeder maar dan zeg ik gewoon tegen mezelf komt omdat alles groeit. Misselijk ben ik met vlagen hoop dat het verder uit blijft dat lijkt mij een vervelende kwaal. Ik ben vooral echt dood moe!

14. Blondandyoung

Blondandyoung Actief lid

8 feb 2016
    298
    4
    18
    Dat denk ik ook steeds bij mezelf! Kwestie van jezelf toch een beetje te overtuigen!

Floordewi, ook al lees je het misschien niet meer, veel sterkte! :(

15. LovelyLott

4 jul 2015
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff, heel veel sterkte meid :(

16. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Gefeliciteerd meid!

17. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Sterkte meissie.. Dont know what to say

18. RRW83

RRW83 Niet meer actief

Dankjewel meiden <3

19. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sterkte FloorDewi! Er zijn geen woorden voor

20. Brenda028

Brenda028 Fanatiek lid

18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Sterkte meis! Hopelijk mag er binnenkort een gezonde zwangerschap voor je aankomen

Deel Deze Pagina